Mulla melko lailla kaikki tutut tietää harrastuksistani, eikä oo koskaan mitään kovin ihmeellistä (ainakaan loukkaavaa) kommentoinu.. Se on lähinnä baarissa sitä et "Näytä haba!".. Isukki kerran katto vähän pitkään, kun mietin ääneen, et onkohan mulla ruokalaskut noussu kun pitää tota lihaa syödä niin huimia määriä.. Mun mielestä puol kiloo kerralla kalkkunaa/kanaa/nautaa/mitävaanlihaa on ihan normimäärä:D Kultsikin alkaa olla jo tottunu kattoo vierestä kun meikä ahtaa tavaraa masuun, mutta no, se treenaa itekin, niin ei niin kovin ihmettele.
Kisojen jälkeen on ihan kiva kun kaverit kyselee et miten meni, ja isä myös, ja isän äitikin on ylpee Isä viimeks eilen totes, et eihän mun kanssa uskalla ees kokeilla vääntää kättä, mihin mä tietty et "joo, ei ehkä kannata..". Välillä joku on kyllä tuntunut hieman huvittuneen oloiselta, mut entä sitten? Kunhan ei pahalla!
Kisojen jälkeen on ihan kiva kun kaverit kyselee et miten meni, ja isä myös, ja isän äitikin on ylpee Isä viimeks eilen totes, et eihän mun kanssa uskalla ees kokeilla vääntää kättä, mihin mä tietty et "joo, ei ehkä kannata..". Välillä joku on kyllä tuntunut hieman huvittuneen oloiselta, mut entä sitten? Kunhan ei pahalla!