GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Läheisten suhtautuminen punttaavaan mimmiin???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu
Töissä ruokatauolla usein katselevat mun ruokia ja huokailevat, että voisivatpa syödä noin paljon kuin sinä, mut sinä kulutatkin niin paljon...

Mut hupaisinta on se mitä taas kuulin viikonloppuna. Juttelin liikunnasta tutun kanssa, joka on ikuisuuslaihduttaja. Puhuttiin siinä sitten punttitreenistä, niin hän sanoi ettei voi mennä salille. Hänelle kasvaa niin nopeasti lihakset, ettei uskalla treenata, kerran kun oli kaks kuukautta käynyt, oli ihan kamalat patit. Ei mahtuneet kädet hihoihin, hauikset kasvoi niin. Hällä on sellaiset geenit.

Voi mistä mä saisin sellaiset geenit! Siinä oli turha piipittää, että mä oon tässä nyt jokusen vuoden treenannut eikä mulla ole liian isot lihakset eikä naisille kyl vahingossa sellaisia tulekaan... Kun se on hänellä geeneissä! Mitä sitä vastaan pullikoimaan! :rolleyes: Tai ehkä vaan meillä on eri käsitys liian isoista lihaksista...

Tätä tosiaan kuulee silloin tällöin. Ei voi käydä salilla, kun ei halua tulla kauhean lihaksikkaaksi, se ei ole naisellista. Yövuoroissa mulla oli Oxygen-lehti mukana, hiljaisempia hetkiä varten lueskeltavaa. Kansikuvaa ihmettelivät aamuvuorolaiset, että hui minkä näköinen nainen... Eikä ne ees ole sen lehden kannessa mitään järkäleitä. Äitini sanoi samaisen lehden kannesta, että et kai sie tuon näköiseksi tahdo tulla. Voi juku, ei uskalla nyt salin ovea avata tai sitä vaan väistämättä tulee kansikuvatytön tai fitnesskisaajan näköiseksi! Varokaa! :lol2:

No, onneksi nääkään ei ole ikäviä kommentteja, hupaisia lähinnä. Ei ole vielä mitään ikävämpää tullut vastaan. Toisaalta ei mun ruodosta mitään treeniä vielä huomaakaan vähän tuntemattomampi? :jahas:

On se kumma kun kaikilla muilla kasvaa lihakset niin jumalattoman nopeesti jos käy salilla, mut mulla ei tapahdu mitään vaikka kuinka tahkoo.:rolleyes:

Yks kaveri on kans tällanen geeni-ihme, käy kerran viikkoon kääntyyn salilla ja jumaliste ku ei mee paidatkaan enää päälle ku selkä leviää! :worship:

Miksei mulla vaan?

Nuppu, se on kato geeneissä sanoi tää mun tuttava.

Mä olen valinnut vanhempani huonosti? Tällainen persjalkainen tanttaralla, tähän kroppaan ei tartu kuin läski? Se kyllä ottaa kiinni vaan kun jääkaapin oven avaa ja sisään katsoo - ehkä joillain toimii salin oven avaaminen samalla lailla lihasten suhteen?

:D

No, Japanissa kun otin baarissa neuleen pois päältä, kaikki miehet alkoi pulista ja tuli mun hauksia testailemaan. Niiden mielestä olin ihan käsittämätön bodari-ihme. :lol2: Avomies sitten suuttui siitä ja sanoi vihaisesti: No niin, anna nyt olla. Siis mitä olisi pitänyt tehdä? Enkö saa enää T-paitaa käyttää? (Saati sitten, että iloitsisin vaivalla hankittujen lihasten ihailusta tai edes näkymisestä... :wall: )

Sitä mä vain mietin että kun nämä geeni-ihmeet käyvät salilla ja ne patit kasvavat käsiin niin miksei tuo sitten kelpaa siksi kiinteytymiseksi mitä oltiin hakemassakin? Ne patithan ovat kovemmat kuin läski, right?

Sitä mä vain mietin että kun nämä geeni-ihmeet käyvät salilla ja ne patit kasvavat käsiin niin miksei tuo sitten kelpaa siksi kiinteytymiseksi mitä oltiin hakemassakin? Ne patithan ovat kovemmat kuin läski, right?
No ei kun se on miehekkään näköistä. Naisen kiinteys on sellaista pehmeää. Ei liikaa lihasta näkyvästi (saa sitä olla mutta vaan pitämässä kiinteänä muttei pullistelemassa).

Älä kysy. Mä en ymmärrä mitä se tarkoittaa, mutta noin se kuulemma menee. On epänaisellista jos hauis puristaa hihaa.

Voi vitsit, ja mä haaveilen just siitä. Tarttee etsiä paitoja joissa on tiukemmat hihat?

No ei kun se on miehekkään näköistä. Naisen kiinteys on sellaista pehmeää. Ei liikaa lihasta näkyvästi (saa sitä olla mutta vaan pitämässä kiinteänä muttei pullistelemassa).

Älä kysy. Mä en ymmärrä mitä se tarkoittaa, mutta noin se kuulemma menee. On epänaisellista jos hauis puristaa hihaa.

Voi vitsit, ja mä haaveilen just siitä. Tarttee etsiä paitoja joissa on tiukemmat hihat?

Vähänkö oli supersiistiä kun mun yhdessä vanhassa paidassa OIKEASTI kiristi hihat hauisten kohdalla?!!! Mutta siis vaan siinä yhdessä... Mutta eipä sitäkään voinut kavereille hehkutella. Kun muutenkin kyselevät inhon ilme naamalla että "et kai sä oikeasti sellaisia isoja lihaksia halua?". Mutta samaan hengenvetoon valittavat että pitäis päästä läskeistä eroon, ja miten sun vatsa on litteämpi kuin heidän vaikka paino on suunnilleen sama? Niin, miksihän... :rolleyes:

niin... ja miksiköhän reidet ei hinkkaa yhteen vaikka me ollaan samankokoisia ja painoisia :)

joo. ja sitten myöskään spinning ja juoksu on selläisiä harrastuksia mitä pitää kartaa kun jalkojen lihakset kasvaa niistä ihan järkyttävän isoiksi. Katso vaikka niitä kisoja telkkarista!!!! Ja sehän on kokeilemalla todeksi todistettu kun kuukauden verran käy lenkilla niin reidet ja pakarat kasvaa ja housut ei menne enää päälle!!!!!
Naisellisen naisen pitää syödä vaan 1000 kcal max ja välttää sellaisia hirviömuskeleita kasvattavia lajeja: kun liikunta yleensä. Selläistä puhetta kuulin sallilla yhden neidin suusta kuka käy iellä melkein joka päivä. Pitämässä seuraa bodaaja-miehelle ja "varmistamassa" sen liikkeissa. Se on aina pukeutunu hienoihin sporttikamoihin mutta ei ikinä koske mihinkään painoon tai laitteeseen.

Isukin kanssa käytiin kovia treeni- ja ruokavaliokeskusteluja tuossa kun olin siellä viime vkl. Kesäkuntoon molemmilla hinku vissiin ;) Päästään kohta vertaileen hauiksia :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Huh, tämän ketjun lukeminen saa kyllä arvostamaan omaa miestä entistä enemmän.

Hän nimittäin sanoi minulle, kun totesin haluavani ison haban . "Niin, sellainen pukee sinua." Muutenkin tuntuu kivalta kun mies noteeraa sen, että minulla on kuitenkin vähän enemmän lihasta kuin monilla naisilla, vaikka sitä suht vähän onkin.

Jännää tässä on se, että mieheni ei itse ole mikään kyrmyniska, vaan aika hoikka poika - vahvempi kyllä silti kuin minä.

Minua kyllä kylmää, kun joku kertoo, että kumppani dissaa omaa harrastusta. Jotenkin tuntuu, ettei sellainen ole tulevaisuutta ajatellen kovin hyvä asia. En tarkoita, että pitäisi harrastaa kaikkea samaa, mutta pitäisi kyllä suhtautu positiivisesti toisen harrastukseen.

Nykyinen poikaystävä on samanlainen "salihörhö" kuin minäkin. Yhdessä jaksetaan lätistä treenaamisesta vaikka aamusta iltaan. Molemmat kannustaa toisiaan parempiin tuloksiin. Niin ne ajat muuttuu... Ex:n mielestä sali hallitsi liikaa mun elämää ja kun innoissani tulin kotiin uuden enkan tehtyäni, oli vastassa pikemminkin hampaiden kiristelyä ja hädin tuskin hän sai sanottua:"no sehän on kiva."

Hankkikaa, tytöt, poikaystävä saman harrastuksen parista (ne kenellä ei jo ole); saatte kaksi kärpästä yhdellä iskulla - hyvän juttukumppanin ja lihaksikkaan miehen vällyjen alle. Nam! ;)
Tää ois voinu olla mun kirjoittamaa. Tuntuu suoraan sanottuna helvetin hyvältä, kun on löytänyt kumppanin, joka jakaa saman elämäntavan, tsemppaa reeneissä, uskaltaa kuitenkin antaa kritiikkiäkin, ei kitise vaikka on taas kanaa ja riisiä ruokana, tarjoilee aamupuuron viikonloppuna sänkyyn - listaa voisi jatkaa aika pitkään.

Kumppanin lisäksi oon kiitollinen muista ystävistä, joita oon tän harrastuksen myötä saanut. Paljon helpompaa se kanssakäyminen, kun ystävätkään ei ihmettele harrastukseen kuluvaa ajankäyttöä, jollekin ehkä erikoisia syömisiä tai haluttomuutta ravata viihteellä harva se viikko. Ja toisaalta kiva seurata myös heidän edistymistä ja saada olla kannustamassa toinen toistaan tavoitteissaan.

Näitä mimmien kirjoituksia lukiessa oon myös tyytyväinen sen suhteen, että myös sukulaiset ymmärtävät tämän punttiharrastuksen päälle. Vaikka itse tykkään pitää tästä tarkoituksella matalaa profiilia punttia harrastamattomien seurassa, saattaa esimerkiksi kotiväki kysellä siihen liittyen edistymisestä tai tulevista suunnitelmista. Isä tiedustelee penkkimaksimia tai vertailee habaa ja äitikin taannoin heitti ilmoille idean, josko tekisin hänelle reeniohjelman.

Tunnen olevani aika onnekas.

Mä en edelleenkään liikoja puhu tavoitteistani tms. kaveripiirissä. 99% ei tajua motiiveitani ja paras minkä kuulin miespuoliselta ystävältä oli " Miksi sä treenaisit? Onhan sulla iso perse, mutta hyvät tissit!". Keskitytään olennaiseen?
Lähinnä ärsyttää kun aikataulut on muutenkin turhan kireällä ja kaverit meinaa vetää hernettä nenään jos menen ennemmin viikon ainoalle lenkille kun lähden kahvittelemaan tms. Samoin jos näkyvästi seuraa ruokavaliota niin hyvä ettei epäillä anorektikoksi... Ystävälläni on ihanat vanhemmat, jotka ovat "adoptoineet" minut, mutta nykyisin siellä kyläily on aika hankalaa. jatkuvaa ruuan, pullan, yms. tuputtamista ja sitten kun kohteliaasti kieltäytyy niin lukkaannutaan ja seuraa 0,5 tunnin saarna kuinka naisessa pitää olla jotain mistä saada kiinni...

Minua kyllä kylmää, kun joku kertoo, että kumppani dissaa omaa harrastusta. Jotenkin tuntuu, ettei sellainen ole tulevaisuutta ajatellen kovin hyvä asia. En tarkoita, että pitäisi harrastaa kaikkea samaa, mutta pitäisi kyllä suhtautu positiivisesti toisen harrastukseen.

Mä olen kyllä täysin samaa mieltä tästä asiasta, eli kummallista on, jos kumppani suhtautuu negatiivisesti harrastuksiin. Sama kyllä pätee ystäviin. Mikä ystävä se sellainen on joka dissaa toisen kiinnostuksen kohteita? Jollain tavalla se liittyy mun mielestä ylipäätään toisen arvostamiseen. Hyväksytään ja arvostetaan toista sellaisena kuin se on.

Uskoisin myös, että parisuhdetta useimmiten auttaa se, että löytyy edes yksi yhteinen harrastus. Muutaman vuoden kuluttua sitä ei kuitenkaan pelkästään riitä se, että toinen on vaan niin ihqu. Jos vapaa-ajan vieton suhteen mieltymykset sattuu edes suurimmaksi osaksi yksiin, on siitä paljon iloa. Mutta toki toisenlaisia pareja löytyy. Esimerkiksi mun omilla vanhemmilla ei ole yhtään yhteistä harrastusta (no, mökkiä lukuunottamatta, jos sitä sellaiseksi voi sanoa), ja yhteistä historiaa 35-vuotta takana.

Kyllä mäkin näitä lukiessani ajattelen, että pitää olla onnellinen, millaisia läheisiä itsellä on. Pusi ja hali teille :love:!

Ex:n mielestä sali hallitsi liikaa mun elämää ja kun innoissani tulin kotiin uuden enkan tehtyäni, oli vastassa pikemminkin hampaiden kiristelyä ja hädin tuskin hän sai sanottua:"no sehän on kiva."

Oho, onkohan meillä sama exä?

Hankkikaa, tytöt, poikaystävä saman harrastuksen parista (ne kenellä ei jo ole); saatte kaksi kärpästä yhdellä iskulla - hyvän juttukumppanin ja lihaksikkaan miehen vällyjen alle. Nam! ;)

Amen, todellakin :haart:

Ja minäpä muuten väitän, että tuo työkavereiden/tuttujen/perheenjäsenten jne. ihmettely ja kauhistelu terveelliseen ruokavalioon liittyen on aika pitkälti KATEELLISUUTTA. :D

Minun mies ei todellakaan ole mikään urheiluhullu(silloin tällöin saan sen seuraksi ehkä puolen tunnin kävelylenkille). Silti hän ihailee hauistani, uhkeaa pebaani ja paksuja, voimakkaita reisiäni..

toki jotkut sukulaisista kauhistelevat epänaisellisia jalkojani. Ne kun eivät ole pitkät ja hoikat, niinkuin joidenkin mielestä naisilla tulisi olla..

Ystävät eivät juuri kommentoi treenaamistani..mutta eivät myöskään käy punttiksella, sillä eivät halua kauheita lihaksia, he mieluummin "kiinteytyvät lenkkeilemällä":D

Tää on hauska keskustelu. Paljon on kuultu tuota samaa mitä muutkin ovat kertoneet. Tuo taitaa olla aika yleinen kuvitelma, että naisesta tulee hetkessä "ihan kamala lihaskimppu" jos käy vaikka vain kuukauden punttisalilla ja laittaa painoja enemmän kuin kilon. Olisikin totta... I only wish... Kun näitäkin "kauheita lihaksia" peilistä katselee niin kehtaakohan sitä tosiaan enää tuollaisen kommentin jälkeen tunnustaa käyneensä salilla ollenkaan. ;)

Mies on kyllä ollut vain tyytyväinen että tämä likka tykkää puntteilla ja liikkua muutenkin. Kulta lähinnä käy itse nostelemassa puntteja pitääkseen enimmät istumatyön jumitukset loitolla eli ei millään isoilla painoilla, ja siksi aina joskus ihmettelee kun minä lastaan enemmän tankoon kuin hän. :D On hän sen silti ymmärtänyt, että minä löydän sen tarvitsemani potkun ja motivaation treenaamiseen juuri siitä, että huomaan kehitystä ja saan lihasta. Pitää olla tavoite!

Vähän :offtopic:
Muistan yhden kommentin varmaan ikuisesti. Joskus olimme hakemassa isäukon kanssa hirvenlihoja metsästysseuran majalta ja niitä tuli sitten sillä kertaa sellainen kukkurallinen makkaralaatikollinen per talous. (Painoa n.60kg.) Isällä oli vastikään olkapäät juuri leikattu ettei voinut juuri mitään raskasta tehdä. Minä sitten marssin sille maassa olevalle laatikolle ja otin kahvoista kiinni kantaakseni sen auton peräkonttiin kun miehet jo katsoivat vähän sen näköisinä, että mitäköhän tässä nyt tapahtuu ja onko tuo likka ihan tosissaan. Pikkuisen siinä puhkuin, mutta vein kuin veinkin lootan kunnialla sen 10-15m matkan autoon. Sitten tulikin perästä jo tokaisu: "Voe hittolainen, sinähän kantasit vaikka isäskin siinä sivussa!" Kai sitä papua sitten jossakin kohtaa on... :lol2:

No sen oon huomannu, että voimanosto on ilmeisesti kivempi ja hyväksyttävämpi "harrastus" kuin lihastenkasvatus :D Tosin kukaan ei usko että mulla mitään voimia on. Eikä mulla kyllä ookaan (vielä), mutta sitten isona minusta tulee vahva...

Mun mies ei juurikaan liikuntaa harrasta, mutta ei ole koskaan moittinut mun intoa punttien nosteluun tai halua olla voimakas. Ainoa toive jonka hän mulle esitti, oli, etten kovin "muskelimimmiksi" tulisi. Siis niin että ne lihakset paistaisi kovasti päällepäin. Taitaa kuitenkin olla ihan iloinen kun minusta voimaa löytyy, pääsee itse helpommalla kun on kaveri auttamassa raskaammissakin hommissa ;)
Työkaverit vähän pyörittelevät silmiään (miehet) kun kerroin harrastuksestani ,mutta eivät hekään sen kummemmin kommentoi. Nauravat lähinnä että "täytyykin varoa mitä sulle puhuu". Ihan kuin lihas ja aggressiivisuus kulkisi käsi kädessä.
Äiti se vaan jaksaa ihastella tyttärensä hauista =D

Puhuttiin siinä sitten punttitreenistä, niin hän sanoi ettei voi mennä salille. Hänelle kasvaa niin nopeasti lihakset, ettei uskalla treenata, kerran kun oli kaks kuukautta käynyt, oli ihan kamalat patit. Ei mahtuneet kädet hihoihin, hauikset kasvoi niin. Hällä on sellaiset geenit.

Voi mistä mä saisin sellaiset geenit! Siinä oli turha piipittää, että mä oon tässä nyt jokusen vuoden treenannut eikä mulla ole liian isot lihakset eikä naisille kyl vahingossa sellaisia tulekaan... Kun se on hänellä geeneissä! Mitä sitä vastaan pullikoimaan! :rolleyes: Tai ehkä vaan meillä on eri käsitys liian isoista lihaksista...

Sorri, kommenttini menee ehkä hieman :offtopic: , mutta pakko kommentoida. Tuo oli niin hauska juttu, että nauratti monta minuuttia. :hyper:

Tuota kuulee hämmästyttävän usein. Tottahan se toki on, että ihmisillä on erilaiset kropat, jotka reagoi erilaiseen rasitukseen eri tavoin. Mutta silti, että ihan geeneissä.. :lol2: Ilmeisesti tämä on vähän samanlainen harhakuva kuin se, että iltapäivälahdissä on joskus jotain otsikkoja tyyliin : "Nyt löytyi aivoista pelikorttikeskus!"

Mutta eikai tässä tosiaan muu auta kuin harmitella ettei ole itselle siunaantunut tuollaisia geenejä, kun mahtuu vielä hyvin standardiovista kulkemaan ilman, että olkapäät naarmuuntuu.. :rolleyes:

Toisaalta, pakkohan se on myöntää, että kivahan tuollaisia käsityksiä on välillä kuulla, nauru kun pidentää ikää :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom