Kyykkykengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsellä käytössä kaikissa salitreeneissä samanlaiset Adidaksen koriskengät. Kantapäiden alla olen vain kokeillut korokkeita, mutta ei toimi minulla.

Kyykkykenkiä en ole edes kokeillut, vaikka syytä ehkä olisi.

Sarjapainotkin tietysti ovat promiehiä lapsellisemmat. Maksimikin on 175 kiloa.

miksi ostaa jotkut conversen teini tohvelit kun voi ostaa perus salikengät, jotka ovat vielä parempia ja vieläpä saman hintaiset jos ei vähän halvemmatkin !

miksi ostaa jotkut conversen teini tohvelit kun voi ostaa perus salikengät, jotka ovat vielä parempia ja vieläpä saman hintaiset jos ei vähän halvemmatkin !

Arskan käyttämät. Ei nuo All Starit ole, mutta Conversen slip-oneilta vaikuttavat :D http://farm1.static.flickr.com/195/450914819_1aaffb6080.jpg?v=0

Itse käytän All Stareja salilla. En ole ostanut siihen tarkoitukseen, mutta päätin ottaa salikengiksi. Hyvin toimivat, tuntuma on hyvä ohuen pohjan ansiosta. Tukea noista ei kyllä löydy nimeksikään.

Painonnostokenkää

Itellä on nuo Adidaksen Ironwork II tohvelit ja ollu ainakin ite todella tyytyväinen nuihin virsuihin vaikka alussa epäilytti kapea kärki. Tossut on todella hyvin muotoutuneet ja sopivat hyvin etukyykkyyn ja kapeaan takakyykkyyn. Itse käytän noita kenkiä myös mavessa, parani maksimikin n. 20 kg kun vedin kengät jalassa. (HUOM! todella jäykät nilkat) Maksoin muistaakseni jotain 145 eskobaaria eli melko tyyriit ovat kyllä.
Halvempia painonnostotossuja tekee ainakin Do Win, vanha malli näkyy olevan 59€ (hajakokoja) ja uusi malli 69€. Kaverilla on nuo vanhat ja on kuulema ihan hyvät.

Juu, ikävää että nuo kengät leimautuvat nykyään "teinitohveleiksi", mutta se ei ainakaan mulle merkkaa mitään jos ovat hyvät kengät. Kävin ite viimeviikolla tollaset hommaamassa ja voin suositella salikäyttöön.

Kyykkykenkiä Tampereelta?

Osaako kukaan sanoa missä Tampereella myydään painonnostokenkiä (esim. Adidasta)? Olisi kiinnostanut nuo Adidaksen Ironwork III -tossut, mutta eipä ainakaan Koskikeskuksen Intersportissa, Sportia 10:ssä tai Sportia-Pekassa ollut. Muutenkin ainoat nostokengät mitä tuli vastaan oli Pekassa Do-win 89 eur. Melko ankealta vaikuttaa valikoima tämänkin kokosessa kaupungissa. :jahas:

minulla on nuo do-winit se uusi malli jossa on ne tarrat päällä. Olen ollut kyllä tyytyväinen käytössä ovat olleet reilun vuoden. Useammalla tutulla on samanlaiset ja kaikki on tyytyväisiä kenkiin.

Osaako kukaan sanoa missä Tampereella myydään painonnostokenkiä (esim. Adidasta)? Olisi kiinnostanut nuo Adidaksen Ironwork III -tossut, mutta eipä ainakaan Koskikeskuksen Intersportissa, Sportia 10:ssä tai Sportia-Pekassa ollut. Muutenkin ainoat nostokengät mitä tuli vastaan oli Pekassa Do-win 89 eur. Melko ankealta vaikuttaa valikoima tämänkin kokosessa kaupungissa. :jahas:

Ei ole myöskään tullut vastaan, mutta toisaalta Do-Winit on ollut parhaat mitä olen kokeillut, joten eipä ole ollut tarvetta muita etsiäkään. Aiemmin oli "puolalaiset", mutta menivät slikseiksi ja pohjat irtosivat 2 vuoden treenillä. Do-Winit ovat saman käytön jälkeen vielä nätissä kunnossa.

Tietääkö kukaan löytyykö noita Do-Winejä suoraan hyllystä Helsingin suunnalta? Ei viitsisi tilata sikaa säkissä, eikä tod. huvita lähteä Keravalle asti sovittamaan kenkiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Koskikeskuksen Intersport Megastoressa oli myynnissä Adidaksen Ironwork III -kenkiä, kun juuri tänään siellä kävin.

Koskikeskuksen Intersport Megastoressa oli myynnissä Adidaksen Ironwork III -kenkiä, kun juuri tänään siellä kävin.

Hitsiläinen, ehdin jo hommata muualta kengät. Kiitos kuitenkin tiedosta. Kysyin silloin tuolla käydessäni painonnostokenkiä ja oli silloin juuri heidän ainoa malli loppunut. Ei tullut mieleen kysyä onko tulossa lisää ja nykyajan asiakaspalveluhan on tätä ettei myyjät oma-aloitteisesti kerro yhtä mitään.

Minkälaisia kokemuksia teillä on tuosta Adidaksen Ironwork III tohvelista? Olen ensimmäisiä painonnostokenkiä hankkimassa ja noita tuntuisi ainakin olevan tarjolla. Niissä mainitaan olevan kumipohjat, joten kuinka kovat nämä pohjat nyt sitten ovat? Eroavatko selvästi puupohjaisista? Käyttäisin kenkiä pääasiassa etukyykyssä ja kapeassa takakyykyssä. Saa suositella myös muita kenkiä.

itellä on adistarit. todella hyvät kengät. ironwork3 piti saada lahjaks mut noi tuli sitten. http://www.nerlinger.com/ <- tuolta saa edulliesti. postikulut tais olla 10euroa ja kotiovelle tulee viikossa. ite lähetin sinne suoraa mailia englannin kielellä. sivut ovat kokonaan saksaksi

Minkälaisia kokemuksia teillä on tuosta Adidaksen Ironwork III tohvelista? Olen ensimmäisiä painonnostokenkiä hankkimassa ja noita tuntuisi ainakin olevan tarjolla. Niissä mainitaan olevan kumipohjat, joten kuinka kovat nämä pohjat nyt sitten ovat? Eroavatko selvästi puupohjaisista? Käyttäisin kenkiä pääasiassa etukyykyssä ja kapeassa takakyykyssä. Saa suositella myös muita kenkiä.
Siis eikös Ironwork III:ssa ole se kengän kanta puuta, kuten muissakin tavallisissa painonnostokengissä ja sitten se aivan pohjimmainen pinta on kumia, eli parin millin pitoa antava kumikerros pohjassa. Jos katsot googlen kuvahaulla, niin noissa mainitsemissasi kengissä näkyy sivuprofiilissakin selvästi puupinta kannassa.

Siis eikös Ironwork III:ssa ole se kengän kanta puuta, kuten muissakin tavallisissa painonnostokengissä ja sitten se aivan pohjimmainen pinta on kumia, eli parin millin pitoa antava kumikerros pohjassa. Jos katsot googlen kuvahaulla, niin noissa mainitsemissasi kengissä näkyy sivuprofiilissakin selvästi puupinta kannassa.

Totta turiset. Noissa pienemmissä kuvissa puinen osa ei erottunut riittävän selkeästi. Sekin hämäsi hieman, että jollain sivustolla mainittiin, IW III:ssa olevan kuminen pohja ja jossain toisessa tossussa taas puinen. Vahvasti näyttäisi kuitenkin siltä, että kaikista löytyy puuta.

Lasse86: Kiitoksia linkistä!

puuta niissä on ainekin kolmosessa ja adistarissa. siinä päällä on sitten muovista joku kerros antamassa pitoa. kakkosista en muista mitä oli kun en ole kuin kerran koittanut. eivät ne silti periksi antaneet. ainekaan 150kilon kuormalla xD

Mulla on Ironwork III, ne on oikein oivat kengät. Lesti on sitten muuten kärkeä kohti aika kapea, eli kenkä on aika pitkulaista mallia(mulle tosin just hyvä kun räpylä on 45 mutta hyvin kapoinen). Kantaosa on puuta, pohja on jotain kumiseosta. Pitää ihan hyvin ja pitoon alustalla on myös suuri merkitys. Adistar on hieman kalliimpi kun taitaa olla addun virallinen kisatossu, mutta käytännön erosta en kyllä tiedä. Molempia näkee käytössä paljon.

Suomessa on lisäksi tarjolla ainakin DoWinejä joissa on suht korkea kanta verrattuna Adidaksiin, sekä Painonnostoliiton myymiä Polskeja. Jälkimmäisiä on sanottu ihan hyviksi kengiksi, ovat about kolmanneksen adduja halvemmat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom