Kyykkykengät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by rautaa
Noista painonnostokengistä (karhu ja power etc.) saa oivat voimanostokengät, kun viepi suutarille ja ottaa pohjasta niin paljoin buis kuin mahdollista.

Huomattavasti halvemmaksi tulee ostaa jostain ellokselta Converse Chuck Taylorien kanssa samanlaiset tennarit kympillä ja hioa itse tasaisesti pohjasta tavaraa pois jos haluaa.

Originally posted by PattiPete
Minkälaiset nuo METAL voimanostokengät on? Kantakorolla vai ilman?

Tasapohjaiset. Onhan siellä shopissa myös ne painonnostokengät(eli korolliset) tai ainakin on ollut.:)

On muuten tyylikkään näköstä kun yksi sankari kyykkää meiän salilla aina vanhanajan hiihtomonot jalassa.

Originally posted by Peetu
Vedossa ei käytetä kenkiä ollenkaan :D

Sumovedossa kyllä paljain jaloin veto tuntuu HIEMAN arveluttavalta, sumossahan tarvitaan sitä pitoakin sinne jalan alle. Monella sivustolla suositellaan ihan tavallisia matalapohjaisia sisäpelikenkiä sumovetoon. Mitäs pakkiksen sumovetäjät suosittelee?

Meitsi suosittelee kitkasukkia.. :D . No ei, pitävät tossut tai painitossut on varmaan paras vaihtoehto. Sisäpelikengissä tulee kuitenkin enemmän niitä ylimääräisiä millejä sinne. ;)

Nyt olis hakusessa kengät, joista löytyy vähän koroketta kantapään alta (etukyykky) ja hintakin olisi alle 100€. Kellään mitään vinkkejä?

rautaP sanoi:
Nyt olis hakusessa kengät, joista löytyy vähän koroketta kantapään alta (etukyykky) ja hintakin olisi alle 100€. Kellään mitään vinkkejä?

Alle 100:n euron ei taida painonnostokenkiä saada. Itsellä Karhu Herculekset ja voin suositella. Hinta taisi olla 117e, mutta ne kestävät kyllä isältä pojalle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo minkälaaset kengät sopii "pohjekyykkyyn", pitääkö olla sellaanen löysähkö pohja että tulee treenaamisesta jotakin? :kuvia:

Painonnostokengät olisi hakusessa täälläkin. Eilen kyselin hintoja paikallisesta Intersportista ja Adidasta olisi saanut tilauksesta. Hinta 170€. Myyjä arveli, ettei Karhu enää tee painonnostokenkiä, ei ainakaan nettisivuilta löytynyt. Pitää käydä vielä tuolla Saarelaisella katsemassa, kun on kohtuu lähellä.

Vinkki: menkää kysymään joltain painonnostoseuralta, niillä saattaa olla pikkasen halvemmalla... urheilukaupat rahastaa aika paljon. Mutta toisiaankin muistaakseni nahkasakkeltakin saa suht halvalla karhun kengät.

Vinkki2: kannattaa hankkia sellaiset että ne on alussa melko tiukat, kun ne venyy käytössä.

Itse olen aktiivisesti etsinyt painonnostokenkiä jo kuukauden ajan. Karhu ei enää tee kenkiä, eikä puolalaisia "tanssikenkiä" löydy mistään. Halvimmat mitkä löysin oli Adidas Ironwork:it, Eleikolta (http://www.eleikofinland.net).. Hinta 145 €.. Pääkaupunkiseudulta SenSei ja Palloilukeskus myy myöskin.. Hinnat molemmissa 160 €..

Incubus & RautaP.

Mulla on myynnissä Addun Ironwork - nostokengät, kokoa 45 1/3, ilmo on tuolla osto/myynti-osiossa, sieltä löytyy spostiosoite, mailia tulemaan jos kiinnostaa.

IR0N. sanoi:
Incubus & RautaP.

Mulla on myynnissä Addun Ironwork - nostokengät, kokoa 45 1/3, ilmo on tuolla osto/myynti-osiossa, sieltä löytyy spostiosoite, mailia tulemaan jos kiinnostaa.

Mä lähetin sulle mailia jo ajat sitten.. Ei tullu vastausta.. Liekö mennyt oikeaan osoitteeseen.. Kengät ehdin sitten jo tilata muualta..

IR0N. sanoi:
Incubus & RautaP.

Jos noi kengät olis ollu kokoa 46, niin ne olis jo mulla jalassa. :itku:

En nyt viiti uutta threadia alottaa niin mistä sais Oulussa semmoset ohutpohjaset tossut? Oon kolunnu varmaan joka urheilukaupan mitä löytyy.

:Offtopic: Meikä ainaki on pärjännyt ilman mitää ihmetossuja... Mutta tietenki jos on liikaa rahaa nii voihan sitä pistää mihin vaan :).

Arnolti sanoi:
:Offtopic: Meikä ainaki on pärjännyt ilman mitää ihmetossuja... Mutta tietenki jos on liikaa rahaa nii voihan sitä pistää mihin vaan :).
No ei voi maltaita maksaa jotku lerpukkatossut. Lähinnä maastavetoon niitä tarvisin kun ei sukissa pito riitä.
Tai vaihtoehtosesti, mistä löytyis vähän isomman jalan jarrusukkia :D ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom