Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selän ojennuksen teen monesti pyöreenä, ja sit oon tohonki lisänny staattisia pitoja yläasentoon. Tai mun tyyli on, et vähän niinku nikama kerrallaan monesti ojennan selän. Jos tossa kuvauksessa nyt on mitään järkeä. Joskus mietin muuten, et tekeeköhän joku selän ojennusta, kohdistaen sen muualleki, ku alaselkään? Ku voihan tossa ihan vaikka rintarankaaki ojentaa. En oo kyl ikinä moista nähny, mut ajatuksena kuulostaa täysin perustellulta.
Lankut otin treeniin tänää just ekaa kertaa. Aion tehä tätä lankkua, joka oli kyl mun käsitys vakio
lankusta alunperinki. Lisäpainoja pyrin reilusti lisään, ja vapaasti teen myös pitkääki pitoa, vaikka meneeki vähän kestävyyden puolelle. 15-30s pitoja pääasiassa silti.
Koitin myös tätä, ja tuntu överi tehokkaalta. Lisäpainot ei välttämättömiä ollenkaan, ku vie vaan käsiä tälleen kauemmas. 20-30s pitoja tässä myös. Alaselkä myös tosi kovilla verrattuna tohon toiseen lankkuun.
Kannattaako tuetussa ssb-kyykyssä pitää paino kantapäillä vaikka yrittää osua etureisiin? Paino kantapäillä tuntuu polvista parhaalta.
View: https://youtu.be/yD1wI9s4X8A
Tekniikka tuntui aika hyvältä ja näyttikin kuulemma siltä niin, ettei mitään isompia virheitä oo ja liikkuvuuskin riittää, että pääsee ihan alas. Kuinka kauan tuota tekniikkaa kannattaa hioa ennen kun alkaa painoja lisäämään?
En nyt uskaltanut 85 kiloa enempää laittaa painoa ekalla kerralla ja tuolla vedin semmosia pitkiä n. 15 toiston sarjoja lähinnä kokeilumielessä.
Kyllä sillä vaikutusta on miten paino jakautuu jalkapohjien osalta.Kannattaa pitää kantapäillä mielestäni aina. Sen ei mielestäni pitäisi juurikaan vaikuttaa, mihin kohtaan jalkoja treeni osuu. Enemmän merkitystä on lantion ja polvien kulmilla, eli kun kyykkäät vaan mahdollisimman pystyssä paino kuitenkin kantapäillä.
@LA99 Sähän voit vaikka illalla telkkaria katsellessa viettää muttaman minuutin kyykyssä. Pikkuhiljaa avaat kantapäitä/varpaita niin ettei kerralla tule liian isoja siirtoja, totuttelet aina vähän kerrallaan uuteen asentoon ja kun alkaa tuntua helpolta, avaat lisää. Vähän ajan päästä aukee varmaan jonkin verran paremmin ja alkaa se lopullinen raja löytyä.
Jos sun kyykky on tuollainen ekan kuvan mukainen, niin se on kyllä ihan hyvä yleiskyykky. Jokainen kyykkää siten kun se parhaalta tuntuu, enkä mä näe mitään oikeaa syytä leventää tuosta. Siinä on neuvoja ehkä katsonut liikaa vanhan liiton varustekyykkyjä missä jalkojen leveys on taas raw-kyykkyyn pääsääntöisesti aivan liian leveä, eikä ymmärrä lajista tarpeeksi osakseen selittää itselleen tai muille miksi niitä jalkoja pitäisi leventää. Kunhan nyt vain neuvoo, koska sellainen kyykky on tutuin.En halua kyykätä leveellä mutta olen saanut kommenttia että jalkaterien leveys saisi olla suurempi.