Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on aivan totta.Jokuhan on joskus vaan päättäny, et levypainot on tietyn korkusia, eli ei oo olemassakaan mitään ''luontasta'' mave korkeutta sinällään.
Ok. Sit en olekaan varma. 247lla missä mä olen käyny on vain 20kghen asti noita metallisia.No isoimmat on 25...mut meinaat siis että oikeilla ois helpompi /kevyempi mikä se oikee sana nyt onkaan? :D
Miltäs tekniikka näyttää? 3x100@85
Mutta mikä juttu tuo on, että katse alas lattiaan?
Jos duuni tehtäisiin selällä niin tanko nostettaisiin pyöreää selkää nikama nikamalta suoristaen. Tälleen toki tehdään joissain jooga/putkisto jumpissa ilman painoa mutta ei kai nyt Stiffi Mavea sentään?En puhu nyt romanialaisista yms. vaan kirjaimellisesti SJMV mikä alkaa suorin, tai lähes suorin jaloin lattiasta, ja pyritään selällä tekeen duuni.
SJMV liikkeessä on kyse lonkkanivelen ojentamisesta, jolloin dynaaminen lihastyö on takareisien ja pakaroiden hommaa.En puhu nyt romanialaisista yms. vaan kirjaimellisesti SJMV mikä alkaa suorin, tai lähes suorin jaloin lattiasta, ja pyritään selällä tekeen duuni.
Oon priorisoinu nyt jo pidemmän aikaa etureisien voiman kehitystä, erinäisillä liikkeillä & tavoilla. Onnistunu ihan ok, mut prosessi jatkuu. Seuraava vaihe on alaselän vahvistus luodinkestäväks. Julle, lisäpaino selän ojennukset, & paussi mavet otin pääasiallisiks työkaluiks. Ajattelin lisää vielä ihan SJMV:n tähän. Suorin jaloin vetoja en oo mitään tehny aktiivisesti, ni mites, pidättekö noita hyvinä alaselän vahvistajina? En puhu nyt romanialaisista yms. vaan kirjaimellisesti SJMV mikä alkaa suorin, tai lähes suorin jaloin lattiasta, ja pyritään selällä tekeen duuni.