voi olla tarkkaavaisuudestaki kii lähinnä.
Toi selviää kokeilemalla. Kuvaa, ole tarkkaavainen ja katso auttoiko. Jos auttoi, ole tarkkaavainen aina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voi olla tarkkaavaisuudestaki kii lähinnä.
Mulla oli ego-ongelma, korjaantu ottamalla yhdet lätyt pois päistä.Tästä on oltava samaa mieltä. Luulisi korjaantuvan sillä kun vain keskittyy painamaan polvia ulos. Ei mulla siellä ainakaan aikoinaan mitään heikkoutta ollut, eikä varsinaisesti aktivointiongelmaakaan, vaan ihan vain tekniikkavirhe.
Osaako joku fiksu sanoa, että onko Maven tekniikka sinne päinkään?
Omaan silmään vaikuttaa, että mitä raskaammalta painot tuntuvat niin sitä enemmän liike jaksottuu. Ensin jalat ja sitten vasta selkä.
https://www.dropbox.com/s/ed5rfk968fl3idx/2018-04-27 11.16.02.mp4?dl=0
Tässä vielä video arviointia varten helpommin katsottavana youtube-videona:
Ei pidä! Kun puhutaan, että mavessa selän pitää pysyä suorassa niin se ei tarkoita että selän pitää olla pystysuorassa. Tähän väärinkäsitykseen olen useammin kun kerran törmännyt.Mutta ilmeisesti maven ei tule olla kuitenkaan kyykky kädet alhaalla.
hieman ne polvet turhan aikasin suoristuu, mutta en mä noihin pelkän videon perusteella tiukkasananen juuri ole. monesti eri juttu paikanpäällä. kannattaa kuvata se suoraan sivulta ens kerralla. jos paine on kantapäällä tai sielläpäin eikä varsinkaan päkiällä, menee aika jees jo. kannattaa jatkossa ainakin hieman rauhottaa sitä polvien suoristamista. saat paremmin tuotettuu voimaa myös. missään nimessä lukkoon ne ei tietenkää saa mennä missään vaiheessa. harvemmin näissä mitään epätasapainoa on. enempi kiinni fokuksesta. tosin jos ihan älyttömiä heikkouksia etureisissä on, se kyl vaikuttaa tekemiseen noin.