Oon nyt yli vuoden tauon jälkeen alotellu mavettaan lattiasta asti uusiks, ku tavotteena oli/on parisataa ollu jonkun aikaa. Keskityin vuoden siis enemmän kyykkäilyyn ja maven apuliikkeisiin(seläntakaa vedot, pistoolit,takakyykky,pukki/koroke vedot) ihan hyvällä menestyksellä ja kaikessa rauhassa. Ongelmana on se, että tona aikana katoin liikaa, ku itteäni lahjakkaammat mavettelee yms. ja muutin vetotyyliäni yhes vaiheessa tän takia. Aiemmin vetotyyli ollu aika takareisi/selkä painotteinen ja tolla saanki varmaan eniten nostettua. Aatellu silti, että pidemmän päälle terveellisempi ja vahvempi tyyli olis, että saa lähdön etureisillä ylös.
''Paras'' tekniikka, minkä oon luontasesti omaksunut on seuraavanlainen: Tanko on aivan kiinni säärissä alotusasennosta alkaen(ei siis ''keski jalan yläpuolella'', niinku melkeen kaikkialla käsketään tekeen) ja raahaan tankoa niin kiinni säärissä, et yli-karheella tangolla sais vaikka vereslihalle jalat, jos ohuet pöksyt. Teen näin, koska tuntuu, että saan pidettyä ruhon parhaiten suorana näin. Silti isoilla painoilla tehdessä(2-5 toiston sarjoissa, joissa varaa ei juuri ole), tuppaa varsinkin yläselkä pyöristyvän hieman.
Ei mitään salikomediaa, veto joka katkas kamelin selän tasoa, mut kuitenki semmonen, mikä pistää ajatteleen, ja mieluummin nostaisin 100% täydellisesti.
Oon videoinu kyykkyjäni, mavejani, ja melkeen kaikkea, mikä vähänkään on epäilyttäny, siit lähtien ku oon ''vakavasti'' alkanu treenaamaan. Aiemmin ei oo tätä selän pyöristymis ongelmaa ollu, ni ärsyttää senki takia.
Onko etäisesti ees mahollista, että on paikat esim kireytynyt vaa sen verran tai vastaavaa?
Otin Nokialla paskalaatusta videota, mut nii epäselvä pätkä, että about 10 pv:n päästä, ku mavetan uusiks, ni otan HD kuvaa mieluummin, josta näkyy käytäntö.