^^^Kengät jalkaan!
Miksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^^^Kengät jalkaan!
Miksi?
Ei ne mitenkään pakolliset tai välttämättä anna yhtään pitoa/tukea lisää. Kengistä voi olla montaa mieltä kun ihmiset yksilöitä, tää herra ei käytä lainkaan ja ihan hyvin liikkuu:Urheilusuoritteissa, joissa jalka ja maa ovat kontaktissa, kengän rooli on yleensä (lajista riippuen) merkittävä pidon, tuen ymv. perusteella.
Halua vaan, mutta ei se siitä totta tee siltikään. Muissa lajeissa toi toki pitkälti pitääkin paikkaansa, mutta ei välttämättä kyykyssä tai maastavedossa. Jos halutaan suositella kenkiä kyykkyyn, niin kannattaa sit suositella oikeanlaisia, eikä vain yleisesti ottaen kenkiä. Joustavat lenkkarit tai sisäpelikengät kun ei todellakaan ole hyvä vaihtoehto. Sukkien aiheuttamaan pito-ongelmaan ratkaisuna toimii myös sukkien pois ottaminen.Haluaisin ajatella, että _yleisesti_ hyvä kenkä on _valtaosalla_ ja _lähes kaikissa lajeissa_ parempi kuin ilman kenkää,
Oisit sanonu vaan ettei sitä lattiaa kannata nuoleskella muutenkaan.ku joku patu alko saarnaaman hygieniasta
eipä ne ole kyykkyyn/ vetoon tehtykään. vetotossut, painitossut, kyykkykengät tai vaikka converset hoitavat hommansa oikein hyvin.Ite kyykkäsin tosi pitkään paljain jaloin, mut lopetin sit yleisön painostuksesta, ku joku patu alko saarnaaman hygieniasta tjs. Menee viel ylemmälle portaalle kitisemään, ni sit menis kyllä hermot. Paljaat jalat, koska sain paljo paremmin ite ruuvattua jalat lattiaan kiinni. Perus sisäpeli kengät on ainaki ihan perseestä IMO. Huojuu ja vääntyy joka suuntaan.
Halua vaan, mutta ei se siitä totta tee siltikään. Muissa lajeissa toi toki pitkälti pitääkin paikkaansa, mutta ei välttämättä kyykyssä tai maastavedossa. Jos halutaan suositella kenkiä kyykkyyn, niin kannattaa sit suositella oikeanlaisia, eikä vain yleisesti ottaen kenkiä. Joustavat lenkkarit tai sisäpelikengät kun ei todellakaan ole hyvä vaihtoehto. Sukkien aiheuttamaan pito-ongelmaan ratkaisuna toimii myös sukkien pois ottaminen.
Meillä on salilla jostain paloista kasattu, aavistuksen joustava ja karkeapintainen lattia kyykky- ja vapaapainoalueella. Aivan loistava kyykätä sukkasiltaan, en oo miettinytkään minkään kenkien hankkimista. Sen sijaan jollain betonilattialla, niin kuin parilla vierailusalilla on ollut, taas on sukkasiltaan huomattavasti epämukavampaa. Tuntuu, että multa lähtee jopa jotenkin voimaa siitä kyykystä.muuten varsinkin leveempi kyykky paljain jaloin pitävällä alustalla on varsin hyvä tyyli
Avaatko vähän? Näiden levyjen tapauksessahan jousto niin pientä, ettei nilkassa tai muussakaan asennossa tapahdu kyllä minkäänlaista muutosta. Tai en ainakaan minä ole noteerannut.kyykkyalusta ei kyllä sais joustaa yhtään
Mä luulen tietäväni mitä sä tarkoitat tuolla alustalla, jos se on vähän kuin juoksuradan kumirouhepinta, mutta paksumpi. Olen itse tehnyt yhden kyykkytreenin sellaisella ja voi vittu mutta se oli paska. Se voi olla että siihen tottuu, mutta ei se tarkoita sitä että se olisi hyvä. Ei siinä meinannut asento pysyä kasassa kun pienikin liike aiheuttaa pienen pieniä tutinoita mitkä taas vaikuttaa koko kyykkyyn. Todella huono keksintö laittaa tuollaisia kyykkypaikalle.Avaatko vähän? Näiden levyjen tapauksessahan jousto niin pientä, ettei nilkassa tai muussakaan asennossa tapahdu kyllä minkäänlaista muutosta. Tai en ainakaan minä ole noteerannut.
Jeh, samasta materiaalista varmaankin puhutaan.Mä luulen tietäväni mitä sä tarkoitat tuolla alustalla, jos se on vähän kuin juoksuradan kumirouhepinta, mutta paksumpi