Okei elikä ite vähän samanlaiseen juttuun haen neuvoa: Eli mavessa ei oo toistaseks lyhyen veto urani aikana jääny paino lattiaan, mut kyl selkeesti silti tahmeisin vaihe on saada se irti lattiasta.
Näkyy ihan semi ''kevyissä'' painoissaki esim. 140kgx10 on tän hetkinen tilanne, ja tässäki sarjassa ensimmäinen toisto on hidas ja ankea. Sit ku saa sen ekan ylös, ni kulkee ihan smoothisti. Tottumus kysymyski toki oon huomannut, ja ongelma katoaa, ku tulee tuntuma isompiin painoihin pikkuhiljaa. Etureisissähän mulla on aika surkeat voimat, ku taas selkä on ihan hyvässä kuosissa kaikin puolin, eli veto on hyvinkin selkä/takareisi painotteinen mulla(video tulee myöhemmin, ku kerkeen)
Eli onko enemmän kyykkäilyn lisäks jtn keinoja millä vois tätä parantaa? Meinaatteko nyt tolla korkealla boksilla siis jtn SJMV korokkeen päällä itse seisten? Ja meinasitte tai ette, niin onko mitään muita apuliikkeitä millä tätä vois kehittää? Esim. mihkä tarkotukseen on ''hack/reverse mave/kyykky'' mikä ikinä nyt onkaan liikkeen oikea nimi:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBHackSquat.html Tää ainaki funktioltaan vaikuttais siltä, että vois toimiakin. En sit tiiä, kuinka erikoinen liike on tehdä.