Kyykky- ja mavekyssäreitä

vastaotteen käyttö ei millään tavoin heikennä grippivoimaa. ihan samalla tavalla siellä sormet koukussa pysyy oli ote mikä tahansa. tässä ei oo mitään epäselvää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ristiotetta tarkoitin, se on tuo heräämisen jälkeen kirjoittaminen vaikeata. 190kg itellä tullu myötäotteella ilman ongelmia, kunnes piti alkaa tekee ristiotteella niin ei taida enää edes 180kg tulla myötäotteella, pukeilta ottaessa ainakin teki tiukkaa.

no tossahan on vaan kyse siitä, ettet enää treenaa grippiä lajinomaisesti, kun käytät ristiotetta. parasta grippitreeniä vedolle on tehdä myötäotteella ja ilman peukaloita niin ylös kuin pääsee ne lämpät ja nousut. työsarjoissa sitten ristiote vuorottelee. sitten on tietenkin kaikki erilaiset roikkumistreenit jne, millä saadaan fokusta grippiin vielä paremmin.

Niin sehän tuo mun aikaisemman viestin pointti olikin että jos puristusvoimaa haluaa niin mahdollisimman paljon myötäotteella. Kirjoitin vain silmät ristissä vastaote vaikka tarkoitin ristiotetta.

Mikähän hemmetti hyydyttää mavessa...alotan lämppärit kolmanneksella mitä maksimi on..siitä kympin tai kahden välein tehden vitosia. Siis eka lämppäri 60, sit seuraava on 100, ja sit 10-20 korotuksilla. Maksimi tähän mennessä 185 joskus vuosi sitten.
Nyt tein kolmoset170, 180 ja oli tarkoitus että 185 kolmonen mutta ensin ei edes irronnut lattiasta kunnolla, otin uusiksi ja sain tiukan ykkösen.. Pitäisikö pudottaa noita lämppäri määriä ja aloittaa aikasemmin tekee työsarjat tohon maksimiin nähden?

Mikähän hemmetti hyydyttää mavessa...alotan lämppärit kolmanneksella mitä maksimi on..siitä kympin tai kahden välein tehden vitosia. Siis eka lämppäri 60, sit seuraava on 100, ja sit 10-20 korotuksilla. Maksimi tähän mennessä 185 joskus vuosi sitten.
Nyt tein kolmoset170, 180 ja oli tarkoitus että 185 kolmonen mutta ensin ei edes irronnut lattiasta kunnolla, otin uusiksi ja sain tiukan ykkösen.. Pitäisikö pudottaa noita lämppäri määriä ja aloittaa aikasemmin tekee työsarjat tohon maksimiin nähden?

Jos minä lämmittelisin tehden vitosia ja kolmosia niin ei tulisi kyllä yhtään mitään. Varsinkin sun tapauksessa 3x180 on jo kova sarja, jos sun maksimi on ollut 185. Eli kun kropassa on lämpö päällä ja nivelet ovat lämpimät, korotellaan ykkösillä tai kakkosilla tavoiterautaan. Sitten sillä vedetään se mitä ollaan hakemassa, on se sitten ykkönen tai kutonen.

lämppä on aina kaksiosanen. lämmittely ja hermoston herättely. jos noin vähät lämpät heikentäis sun tulosta, sulla on vaan huono kunto. noita vois jopa lisätäkin. varsinkin alkupäähän paras erityisapu on pukkivedot 5-15cm polven alta. määrän lisääminen on hyvä keino. ei aina yhteen toppisarjaan.

Pukkiveto ennen mavea? Oon yleensä tehnyt sen apuliikkeenä ihan eri päivänä..silloinkin vetokorkeutta muutellen, polven alta ja päältä. Olisiko parempi tehdä tosta kuudestakympistä vaan kympin välein lämppärit? Entäs onko vitoset liian vähän?

tosta puuttuu piste. lisää lämppäsarjoja alkutreeniin siis. semmonen 5-10min kevyttä fillaria eka. sit saman verran keppijumppaa. sit esim 2x8x70, 8x80, 6x100, 4x130, 2x150, 1x170, 3x3x180.

pukkivetojen korkeuden määrittää noston heikko kohta. vitoset on ok, mutta erottele lämmitys ja herättely.

jep. ylirautoja voi myös käyttää herättelyssä. semmonen helppo ykkönen vähä työsarjoja isommalla on aika jees.

joo täytyypi ottaa käyttöön, mä oon vissiin aina lämmitelly aivan väärin :D tarkoitatko ylirautoja staattista pitoa? mä oon varmaan tehnyt noita työ sarjoja liian suurilla painoilla...

yliraudoissa meet yli työsarjojen hieman. jätä hieman varaa nostoihin niin saat sen edistyyn.

Mikä on paras niksi siihen ettei maastavedossa veto kaatuisi eteenpäin? Jotenkin tuntuu ettei irrotuksessa paino pysy millään kantapäillä vaan karkaa heti päkiöille kun romua on enempi tangossa. Oon kokeillu olla enempi kyykyssä aluksi ja välillä taas pystymmässä mutta ei vain onnistu. Onko tuo vain etureisien heikkoutta jonka seurauksena perse ampuu ensimmäisenä ylös ja veto kaatuu samontein? Sjmv sujuu sensijaan ihan ongelmitta ja paino pysyy hyvin kantapäillä ja tanko nuolee sääriä vaikka käyttää painoja maassa asti..

Tuntuu että jos meinaa saada nojattua taakseppäin heti lähdössä niin joutuu menemään hävyttömän syvään kyykkyyn, ja sieltä ei kyllä kummoisia painoja ylös revitä. Kuitenki kun nuita videoita juutuubista on katellu niin ei siellä kovin syvästä kyykystä kukaan lähde

Kokeilepa vaikka tehdä sellaisilla painoilla, joilla tekniikka pysyy kasassa ja ota vaikka parin sekunnin stoppi polvien kohdalla, sen jälkeen ylös asti. Koko ajan keskityt siihen, että paino ei karkaa liikaa päkiöille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom