Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellasta ookkaan ku liian syvä kyykky...Kaks krt tultu salilla sanomaan, että kyykkään liian syvältä; jätänkö kommmentit omaan arvoonsa vai otanko neuvosta vaarin?
Tyyli on takareidet pohkeisiin melkein.
Kaks krt tultu salilla sanomaan, että kyykkään liian syvältä; jätänkö kommmentit omaan arvoonsa vai otanko neuvosta vaarin?
Tyyli on takareidet pohkeisiin melkein.
Jos ne ei ole sanonut, että tekniikka on ihan perseestä, niin jätä omaan arvoonsa. Liian syvää kyykkyä ole olemassakaan, ellei sitten hifistellä ja kohdisteta nimenomaan rasitusta etureisille ja tehdä puolikyykkyjä jne.
Ei. Tai no; Tanko liian niskassa, mutta toi on helppo korjata.
Ilmeisesti on taas lisää mielipiteitä siitä, että missä kohtaa sen tangon pitäisi olla, mutta miten ihmeessä se tangon paikka vaikuttaisi siihen, että kyykyn liikerataa pitäisi muuttaa, kun tangon paikkaakin voi muuttaa.:D Itse olen huomannut, että jokasella on ihan omat tavat treenata ja jokanen pitää niitä omia treenimetodejaan yleensä "oikeina".
Joo, oon (ainakin luullut) tehnyt kyykkyä melkoisen puhtaalla tekniikalla tähän asti, mutta kun kokeilin tänään kyykkyä hieman etukenommassa kuin normaalisti, niin oli heti paljon helpompaa ja kevyempää kyykätä, eikä viimeiset toistot tuntuneet selässä niin kuin aiemmin. Kannattaisiko mun siis jatkaa tällä käsitykseni mukaan puhtaimmalla tekniikalla, jolla alaselälle menevät viimeiset toistot jonkin verran, vai tällä hieman etukenommalla tyylillä, joka tuntuu itselleni paremmalta...
Joo "vähän" sekava viesti mutta paremmin en osaa muotoilla Toivotaan että ymmärrätte.
Tuli muuten tällainen mieleen (jos on apua) että aiemmin tekemässäni kyykyssä selkä on ollut suunnilleen tässä asennossa: / ja tänään tesmaamassani selkä oli, kuten sanottua, vähän etukenommassa...
Aina ku teen syväkyykkyjä, niin vikoilla toistoilla tuntuu alaselässä...Ei siihen satu, mutta tuntuu, et siihen tulee painetta hirveesti. Vaikee selittää. Vai ottaako syväkyykyt noin paljon alaselästä, et selässä tuntuu enemmän ku jaloissa? Muuten ei oo kyykkyjen kans ollu ongelmii. Toi vaan mietyttää, et onks se vaarallista.
Aina ku teen syväkyykkyjä, niin vikoilla toistoilla tuntuu alaselässä...Ei siihen satu, mutta tuntuu, et siihen tulee painetta hirveesti. Vaikee selittää. Vai ottaako syväkyykyt noin paljon alaselästä, et selässä tuntuu enemmän ku jaloissa? Muuten ei oo kyykkyjen kans ollu ongelmii. Toi vaan mietyttää, et onks se vaarallista.
Itsellä on ihan sama juttu. Ottaa päähän, että jalkaliike ottaa enemmän alaselkään, kuin jalkoihin. Olen harkinnut vyön käyttöä, mutta toisaalta, vyö ei korjaa huonoa tekniikkaa, eikä luultavasti myöskään poista jumia alaselästä. Varmaan sarjapainoja pitäis karsia rankasti, ja hioa tekniikka uber täydelliseksi. Harmi, että tähän ei ole koskaan ennenkään kärsivällisyys riittänyt. No, ehkä nyt pakon edessä..
ATG-kyykky = Ass To Grass. Syväkyykky. Eli kyykyn alastulovaiheessa perse lähes lattiasta läpi.Kertokaapas mulle mikä helvetti on syväkyykky?
ATG-kyykky = Ass To Grass. Syväkyykky. Eli kyykyn alastulovaiheessa perse lähes lattiasta läpi.
Tuon liikkeen nimihän on pelkkä kyykky, eikä mikään syväkyykky. Kaikki muut ovat pelkkiä pyllistyksiä joilla ei ole mitään tekemistä kyykyn kanssa.