Kysymys tyttö/poikaystävistä,vaimoista/miehistä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sist
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sist sanoi:
Haluaisin vaan kysyä ihan yleisesti kaikilta, että mitä teille merkitsee se toinen ihminen jonka kanssa elätte elämäänne?

Silloin kun viimeksi seurustelin niin kai se oli se läheisyys ja yhteiset keskustelut joka piti meitä yhdessä. Suhde kuitenkin kariutui siihen että minun olisi pitänyt kovasti muuttua tätä toista ihmistä varten.

timberjack sanoi:
Katteleeko kukaan tolkuissa oleva mies sitä kun oma mielitietty paneskelee oman miehensä vihamiehen kanssa??? Ja se olin muuten minä joka heivasin ulos hänet eikä päinvastoin.

Aivan sama, kuka heivasi kenet. Oleellista on, että sinun mielestäsi väkivalta on oiva tapa ratkaista ongelmia -paitsi että tässä tapauksessa et edes ratkaissut ongelmaa vaan kostit. Kostaminen taas on kohtalaisen järjetöntä, mitä sillä muka saavuttaa?

Vai on sinulla oikein vihamiehiäkin...en tiennytkään, että tuollaisia sanoja käytetään muualla kuin elokuvissa. Elämäsi mahtaa olla vaikeaa, kun kaikkea täytyy dramatisoida noin pirusti. (esimerkkinä voin kertoa, että isäni saa työnsä puolesta aina välillä tappouhkauksia, eikä hän ole koskaan sanonut, että hänellä on vihamiehiä.)

EDIT: Berserker: mitä feministilasien päässä pitämistä se on, jos olen sitä mieltä, että naisen on parempi olla jonkun muun kuin väkivaltaisen miehen kanssa?

Minusta yksi oleellinen ero miesten ja poikien välillä on se, että pojat tapella nujakoi. Miehet ymmärtävät itsehillinnän merkityksen ja sen, että kenelläkään ei ole oikeutta vahingoittaa toista muuta kuin äärimmäisessä hätätilassa. Jos tämä on feminismiä tms, then so be it. Väkivallan ihannointi on mielestäni käsittämättömän moukkamaista.

Viimeksi muokattu:
Mitä kultani merkitsee minulle? Hän jakaa kanssani kaiken, vapaaehtoisesti. Minä jaan kaikkeni hänen kanssaan, vapaaehtoisesti myöskin. Kultani pääasiallinen tarkoitus on taapertaa kanssani elämää eteenpäin kaikki ne ylä- ja alamäet, tukea matkalla ja tehdä siitä vaivan arvoinen kivoilla jutuillaan ja tuellaan jne.
Kyllähän minä tuota rotkaletta rakastan. Pettämistä en siedä. Pettäminen tuntuu pahalta ja pettää luottamuksen, en viitsi tuhlata elämääni sellaiseen.

reinhardt sanoi:
Väkivallan ihannointi on mielestäni käsittämättömän moukkamaista.

Etkös sinä nimenomaan fantasioinut marmorikaulimista? Oli juttua pään leipomisesta uuteen muotoon, patologille ihmeteltävää? Sorry jos muistan väärin :D

Goatsilla sanoi:
Etkös sinä nimenomaan fantasioinut marmorikaulimista? Oli juttua pään leipomisesta uuteen muotoon, patologille ihmeteltävää? Sorry jos muistan väärin :D

Muistat ihan oikein. Haukakatseinen tarkkailija toki saattaisi huomata pienen eron siinä, heittääkö erittäin kärjistettyä läppää, vai hakkaako oikeasti jonkun sairaalakuntoon. Kaikkihan me tiedämme vanhan sanonnan: "Ei suuret sanat suuta halkaise".

Goatsilla sanoi:

Äläs nyt. Kyllähän sinunkin pitäisi tietää, että mitä enemmän feministi tietää olevansa väärässä, sitä vahvempi on hänen itsetuntonsa. Toivottavasti reinhardt tokenee harhailultaan ennen kuin törmää "toistaiseksi identifioimattomaan tylppään ja painavaan astaloon" tai vastaavaan ja sen aiheuttamaan herätykseen. :jahas:

Trifixion sanoi:
Äläs nyt. Kyllähän sinunkin pitäisi tietää, että mitä enemmän feministi tietää olevansa väärässä, sitä vahvempi on hänen itsetuntonsa. :

Kuulkaas nyt pojat: Ei tyttöjä saa kiusata! Minusta Reinheard on suloinen. Hän herättää minussa voimakkaan suojelunhalun. :itku: että se on varattu.
Ai niin, olenhan minäkin, mutta se ei olisi mikään este, ainoastaan hidaste :D

ringside sanoi:
Kuulkaas nyt pojat: Ei tyttöjä saa kiusata! Minusta Reinheard on suloinen.

Kyllä sä tiedät, ja reinhardtkin tietää, miksi pojat kiusaa tyttöjä. Koska pojat tykkää tytöistä. (yleensä ainakin :nolo: )

Goatsilla sanoi:
Et kai sinä nyt vittuile minulle? :D

Tarkoitus oli vittuilla, mutta kun näköjään tuli kirjoitusvirhekin, niin unohdetaan koko juttu. *painuu nurkkaan syömään matoja*.

Sitäpaitsi feministinen uho on lähin naisellinen vastine teidän miesten testouholle, joten sen ymmärtämisessä ei pitäisi olla mitään vaikeuksia. :wanha:

reinhardt sanoi:
Sitäpaitsi feministinen uho on lähin naisellinen vastine teidän miesten testouholle

Äläs nyt yleistä, taas joidenkin testoa kusevien alfa-urosten takia saavat kärsiä myös kaltaiseni tuhkiskolaajat :D

Goatsilla sanoi:
Äläs nyt yleistä, taas joidenkin testoa kusevien alfa-urosten takia saavat kärsiä myös kaltaiseni tuhkiskolaajat :D

Saanhan Goatsilla olla sun ikioma beetta-narttu, saanhan? :haart:

Nim: "Treat me like a bitch beacause I am a bitch"

ringside sanoi:
Saanhan Goatsilla olla sun ikioma beetta-narttu, saanhan? :haart:

Nim: "Treat me like a bitch beacause I am a bitch"

Jumalauta huora! Polvillesi, näytän sulle mitä on todellinen rakkaus!

(nyt jo threadin aloittaja miettii, että näinköhän ne perkeleet saavat tämänkin käännettyä kei-threadiksi ja moderaattorin sormi hivelee lukotusnappia)

Goatsilla sanoi:
Jumalauta huora! Polvillesi, näytän sulle mitä on todellinen rakkaus!

(nyt jo threadin aloittaja miettii, että näinköhän ne perkeleet saavat tämänkin käännettyä kei-threadiksi ja moderaattorin sormi hivelee lukotusnappia)

Kukkuu?! Saanko tulla mukaan? :nolo: :haart: :whip:

Näyttää tämäkin keskustelu uhkaavasti menevän homostelun puolelle :rolleyes:

reinhardt sanoi:
Aivan sama, kuka heivasi kenet. Oleellista on, että sinun mielestäsi väkivalta on oiva tapa ratkaista ongelmia -paitsi että tässä tapauksessa et edes ratkaissut ongelmaa vaan kostit. Kostaminen taas on kohtalaisen järjetöntä, mitä sillä muka saavuttaa?
Vai on sinulla oikein vihamiehiäkin...en tiennytkään, että tuollaisia sanoja käytetään muualla kuin elokuvissa. Elämäsi mahtaa olla vaikeaa, kun kaikkea täytyy dramatisoida noin pirusti. (esimerkkinä voin kertoa, että isäni saa työnsä puolesta aina välillä tappouhkauksia, eikä hän ole koskaan sanonut, että hänellä on vihamiehiä.)

EDIT: Berserker: mitä feministilasien päässä pitämistä se on, jos olen sitä mieltä, että naisen on parempi olla jonkun muun kuin väkivaltaisen miehen kanssa?

Minusta yksi oleellinen ero miesten ja poikien välillä on se, että pojat tapella nujakoi. Miehet ymmärtävät itsehillinnän merkityksen ja sen, että kenelläkään ei ole oikeutta vahingoittaa toista muuta kuin äärimmäisessä hätätilassa. Jos tämä on feminismiä tms, then so be it. Väkivallan ihannointi on mielestäni käsittämättömän moukkamaista.

Oleellista on myös se että oikeinlukutaidossasi on edelleen hieman parantamisen varaa monessakin kohtaa. Asiat on kun eivät yleensä mene niin miten itse haluaa ajatella tai ennenakaikkea kuvitella. Varsinkaan toisen asiat :lol2:

Minen tiedä mitä isäsi tekee saadakseen tappouhkauksia enkä välitä tietääkkään. Mutta etpä tiedä sinäkään kaikkea minun elämästäni vaikka kuinka yrittäisit tonkia kysymyksilläsi. Ja jos tyhmänä vastaisin niin sepä se olisikin taas niin suurta dramatisointia että ei paremmasta väliä :D
Luulenpa vaan että minun ja isäsi juttuja ei voi verrata keskenään kuuna päivänä. Joten niistä on edes turha yrittää alkaa kehittelee mitään väittelyä. Ja voihan se olla että kamalista kamalin kriminaalitaustani tulee taas esiin siinä väittelyssä.

Yksi juttu pistää erityisesti mieleen. Vaikka sainkin sakkoja ym korvausvaatimuksia välikohtauksesta niin kukaan ei ole minua tähän päivään mennessä pitänyt minään väkivaltaisena miehenä. Ei edes nykyinen tyttöystäväni. Täällä nyt taisin saada oikein kriminaalin leiman otsaani pienestä kauan aikaa sitten tapahtuneesta ravistelusta :jahas:

Mutta vielä ihan lyhyesti kertauksen vuoksi lueppa nyt alla oleva teksti oikein ja hartaasti vaikka tavaten aapiskirja kädessä.
Ensinnäkin olenko myöntänyt ihailevani väkivaltaa?? EN! Vihamiehiä?? Vain YK-SI. Mielestäni aika helppo teksti tavata mutta jos kuitenkin tekstiä on vaikeeta vieläkin ymmärtää niin sitten en voi enää auttaa.

Elämä on rankkaa jos ei lue Aku Ankkaa.

Terveisin: Aku Ankan kestotilaaja

reinhardt sanoi:
Jo mainittu yhteiskunta ja sen säännöt ovat aikaa sitten tulleet käytöksemme määräjinä tärkeämmiksi kuin biologiset vietit -tätä mieltä ovat käsittääkseni antropologit.

Minä olen taas sitä mieltä, että evoluution kannalta nimenomaan primääriset tarpeet (kuten lisääntymisvietti) määräävät ainakin yhtä paljon (tai enemmän) ihmisten käyttäytymistä kuin yhteiskunnan asettamat ihanteet ja säännöt. Tietysti jonkun totalitaarisen yhteiskunnan aikaansaama kuolemanpelko voi voittaa sukuvietin, mutta kyllä ne biologiset kellot tikittää siinä missä ennenkin. Mielenkiintoista näissä 'eläimet toimivat vaiston varaisesti, mutta ihmiset ovat älykkäitä ja oppivia' -väitteissä on se, että geenien vaikutus käyttäytymiseen rajataan vain eläimiin. Sen sijaan aikuinen ihminen on milloin vanhempiensa, milloin ystäviensä, milloin kodin viereisen Alkon vaikutuksen tulosta.
Anteeksi, että olen tätä mieltä, minä olen luonnontieteilijä - kiinnostuin luonnontieteistä, koska vanhempani o(li)vat toimistotyöntekijöitä ja lapsena kahden parhaan ystäväni äidit o(li)vat perhepäivähoitajia. Koulussa sisäliikunnassa pelattiin useimmiten vain koripalloa, josta en pitänyt - olin enemmän lentopalloteini.

Suositut

Back
Ylös Bottom