en ymmärrä pettämistä, siis en en en ja en. jos toisesta välittää ja rakastaa, ei myöskään käy naimassa muita. that's it. muilla on toisenlaisia käsityksiä. olen saanut tietää että eräs koulukaverini on menneisyydessään pettänyt miestään, aloittanut suhteen uuden miehen kanssa. uusi perhe on syntynyt, mutta kaksi perhettä hajosi. en todellakaan hyväksy sitä mitä koulukaverini on tehnyt, sillä helposti voin tuntea miltä petetyt tuntevat. noh, taas tällaista mietiskelyä.. kuitenkin kun tunnen koulukaverin, tiedän ettei hänellä ole ollut helppoa, mutta se ei selitä tekoa enkä sitä hyväksy, en ikinä. eikä hän puolustaudu sillä että on ollut vaikeaa. "rakkaus vei mennessään." niin hän sanoo.
nuorilla ja muillakin on kauhea tarve tulla rakastetuksi, mutta myös rakastaa. näiden keskustelun perusteella pakkiksista löytyy paljon yksinäisiä sydämiä, tai ehkä tää kevät tekee vain kepposet. totta kai sitä itsekin haluaa oman rakkaan jonka kainaloon on ihana käpertyä raskaan päivän jälkeen, sulkea silmänsä ja tuntea toinen siinä ihan vieressä. kävellä käsi kädessä, halata, suukotella, nauraa, hymyillä, rakastella. tuntea olevansa jonkun, joka tuntee olevansa mun. :haart:
kertaakaan en ole sanonut kellekään "minä rakastan sinua". sen sanon vasta sitten kun sitä tarkoitan. tavallaan sääli ettei tuota lausetta ole saanut käyttää, mutta ehkei "se oikea" ole vielä osunut kohdalle. tietenkin tulista ihastumista on ollut, mutta mistäpä sitä tietää että rakastaa toista. onko se aamulla se hetki kun katsoo vieressä nukkuvaa ihmistä ja ajattelee ettei väliä vaikka maailma räjähtäisi, mutta olen onnellinen?
tuskin ne ihmiset osaavat kunnolla arvostaa sitä, että heidän vierellään on toinen. ja jos vielä kaikki asiat ovat kunnossa, ei elämä voi olla hienompaa. toivottavasti ihmiset olisivat onnellisia
. myös ne exät, jotka ovat mun kanssa seurustelleet. mitään muuta en toivo heille, että olisivat onnellisia ja nauttisivat elämästä. jos ei onnistunut mun kanssa, toivon mukaan onnistuu jonku toisen kanssa. ehkä joku päivä muakin onnistaa sen verran, että löydän vierelleni sellaisen miehen, joka ajattelee asioista samalla tavalla ja arvostaa mua sellaisena kuin olen.
auts, tulipas herkkä hetki. anteeksi avautuminen.