Kysymys tyttö/poikaystävistä,vaimoista/miehistä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sist
  • Aloitettu Aloitettu
Yhtä#Hauista sanoi:
Ite oon joskus alkanut seurustelemaan vaikkei ehkä oikeesti kiinnostanut, halusin vaan jonkun jonka kanssa olla... Ja sitä sitten petinkin ja jätin lopulta. Kaduttaa että piti tuolla tavalla toista kiduttaa... Nykyään oon taas ehkä liiankin kranttu, tai no jaa... jos joku äimänkäki tulee baarissa lääppimään :urjo: niin eipä kyllä jaksa sytyttää, varsinkaan kun en ite edes juo. Pikaisia suhteita harrastin joskus pari vuotta sitten kun piti saaha actionia elämään! :david: :david: Nyt vaan haluisin jonkun ihanan ISON luotettavan ja rakastavan miehen, :haart: mutta tuntuu että kaikki vaan aina leikkii mun kanssa ihankun kestäsin mitä vaan!!! Saatanan saatana että vituttaaki!!! :curs: :wall: Just kun luulee että jes, nyt oon löytäny hyvän miehen josta pidän kovasti, niin tulee jotain paskaa että ei meistä tulis mitään tms. :itku: Tai sitten vaan pidän "liian vanhoista" eli yli 30 vuotiaista. Mutta sitä nuoremmista en vaan kiinnostu jostain syystä. Ja sit tää, kun mulla on niin paljon habaa... haluaako miehet vaan "testata" aitoa punttimimmiä ja sitten palata taas "tavallisten" naisten pariin? Tuntuu että se ois jotenkin paha asia että tykkää treenata kovaa ja kasvattaa pattia... :curs:

Onko tämä sitä kuuluisaa teiniangstia?

PS. sori, oli pakko :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilecules sanoi:

Hymiöitä ainakin oli "riittävästi"...

MJ45 sanoi:
Tällästä mä en välttämättä ymmärrä! Sun naisesi kaappaaja?? Ottiko se sun muijas mukaas ilman sun naises suostumusta? Kyllähän tollases tapaukses se muija on se kusipää ja se on tehnyt väärin. :evil:

Eikös sillä toisella osapuolella ole mitään vastuuta asiasta, varsinkin kun vielä on tiennyt että nainen on jo jonkun kanssa..

Tottahan se tietysti on että kyllähän siinä naisessa on enemmän syytä, mutta jos itelle sattuis joskus tommonen tilanne niin en tiedä mitä tekisin, hajoaisin varmaan täysin, varsinkin jos olisin oikeasti vakavissani sen kumppanini kanssa..

Ja kyllä, kävisin varmaan kutittelemassa sitä toista osapuolta.. Naisia en ite vois koskaan lyödä, paitsi jos oma/jonkun muun henki ois oikeesti vaarassa.

Ilecules sanoi:
Olen kuitenkin niin rakastunut tähän naiseen etten voisi jättää ja unohtaa häntä tuosta vaan, vaikka järki ehkä niin sanookin. Selvinpäin äärimmäisen ihana ihminen.

Kuitenkin tahtoo olla niin, että olipa selvänä tai kännissä, niin mukana on sama ihminen. Jotkut saattavat olla jopa enemmän omia itsejään kännissä. Niissä on noissa vanhemmissa naisissa se puoli, että ne on ehtineet jo kokea hieman enemmän ja siitä johtuen niillä saattaa olla niitä traumoja kesken huomattavasti enemmän kuin jollakin 22-vuotiaalla dollilla. Toki kokemukset kasvattaa, mutta kuten pahasti näyttää, joskus niiden hoitamiseen ei elämä riitä. Pahin kaikista on se, että painat vaaleanpunaiset lasit nenällesi ja alat terapeutiksi. Siinä voi toki käydä hyvin, mutta yleensä tapaa käydä lopputuloksesta riippumatta (helvetin) huonosti. Sä voisit tehdä elämäsi myös jonkin nuoremman (ja vakaamman) naisen kanssa ja hoitaa häntä niin hyvin, että hän ei niitä traumoja ehdi koskaan saamaan.

Berserker laittoikin sinulle jo toisessa threadissa hyviä neuvoja http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=660187&postcount=59

Sitten kun tiedät, mitä teet, niin se tuntuu kyllä oikealle. Mutta jos joku tuntuu oikealle, se ei tarkoita välttämättä, että tietäisit, mitä teet.

Ilecules sanoi:

Kävi myös mielessä. :D Kirjoituksen perusteella vaikuttaa siltä, ettei kirjoittajan sisäinen kypsyys välttämättä ole sitä tasoa, että se herättäisi "yli 30-vuotiaiden luotettavien ja rakastavien miesten" kiinnostusta. :rolleyes:

Trifixion sanoi:
Kuitenkin tahtoo olla niin, että olipa selvänä tai kännissä, niin mukana on sama ihminen.

Jep, tuo on kyllä ihan totta. Exäni oli normaalisti selvinpäin oikein ihana ihminen, tai ainakin niin luulin. Mut sitten kun oli ottanut vähän juomaa, tai oli ystäviensä kanssa menossa, niin ei minkäänlaista mielenkiintoa mun suuntaan, lähinnä välinpitämättömyyttä, ja ei, en todellakaan estellyt häntä missään vaiheessa menemästä/muuta sellaista.. Sitten myöhemmin myös huomasin että samanlainen se loppujen lopuks oli selvinpäinkin, oli vaan peitellyt sitä aika hyvin. ei siltä tukea saanut oikein missään tilanteissa. Sen takia siitä loppujen lopuks tulikin exä.

training_day sanoi:
Ikävä olla negatiivinen, mutta itse olen sitä mieltä, että jos jompikumpi on pettänyt niin luottamus ja suhde yleensäkin ei enää koskaan palaa samanlaiseksi kuin mitä se ennen pettämistä oli.

No nämä tietysti on niin henkilokohtaisia asioita jotka jokaisen on mietittävä ihen ite. Mutta ei toi "suhde pilalla ja ei entisensä" aina kaikilla vaan pidä paikkaansa.

Meidän suhteen alussa sillä toisella oli vielä vipinää ex:än suuntaan. Menipä sitten vielä tunnustamaan sen tunnontuskissaan. Mut valinta oli minun, jättää homma siihen tai yrittää jatkaa.

Nyt siitä on jo monta vuotta, kaunaa en kanna ja luottamus on 110%, ai miten niin, no sen tiedän ettei ainakaan minun selän takana pelaa peliään. Jos nyt sitten joku sattuu "tulemaan ja viemään minun naiseni" niin so what, harmittaahan se aikansa, mut elämä vaan on sellasta.

reinhardt sanoi:
Viimeistään tuossa vaiheessa tyttöystäväsi luultavasti kiitti taivasta siitä, että ymmärsi heivata sinut. Kukaan tolkussaan oleva nainen ei halua katsella väkivaltaista miestä -vaikka väkivalta kohdistuisikin "oikeutetusti" muihin miehiin.

Esimerkki: joku raiskaa tai yrittää raiskata sinut ja olet edelleen sitä mieltä ettei sitä kusipäätä saisi lyödä???

Haukifile sanoi:
Eikös sillä toisella osapuolella ole mitään vastuuta asiasta, varsinkin kun vielä on tiennyt että nainen on jo jonkun kanssa..
IMO sillä toisella osapuolella ei ole tapahtuneesta mitään vastuuta. Paska juttu, että eukkos ei viihdy sun kanssa niin hyvin ettei olis lähtenyt sen messiin, mutta niin se ilmesesti sitten kävi. Ite ainakin suuttusin moisesta akalle enkä sille toiselle - ja sillonkin lähinnä sen takia, että ois voinu jättää ensin ja olla reilu kun kerran oli pakko.

Heavy-rock sanoi:
No nämä tietysti on niin henkilokohtaisia asioita jotka jokaisen on mietittävä ihen ite. Mutta ei toi "suhde pilalla ja ei entisensä" aina kaikilla vaan pidä paikkaansa.

Meidän suhteen alussa sillä toisella oli vielä vipinää ex:än suuntaan. Menipä sitten vielä tunnustamaan sen tunnontuskissaan. Mut valinta oli minun, jättää homma siihen tai yrittää jatkaa.

Nyt siitä on jo monta vuotta, kaunaa en kanna ja luottamus on 110%, ai miten niin, no sen tiedän ettei ainakaan minun selän takana pelaa peliään. Jos nyt sitten joku sattuu "tulemaan ja viemään minun naiseni" niin so what, harmittaahan se aikansa, mut elämä vaan on sellasta.

Tuossa on ehkäpä ns. lieventävänä asianhaarana se, että se tapahtui suhteen alussa. Olisitko suhtautunut samalla tavalla, jos olisitte seurustelleet vaikkapa vuoden tai pari ja sitten olisi tapahtunut noin?

Hippa sanoi:
En nyt tiedä onko kyse minkäänlaisesta pakottamisesta. Hassua, tulipa mieleen, ettei kukaan ole miettinyt samaa ajatusta, kun kyse on esimerkiksi terrorismista tai kunniamurhista. Kukaan ei kuitenkaan synny terroristiksi tai kunniamurhaajaksi, vaan kyse on yhä kulttuuriasioista. Kasvamisesta tiettyyn suuntaan. Voihan sitä kutsua pakottamiseksikin, mutta ei se ihan niin ole.

Niin, ihminen kasvaa siihen arvo- ja ajatusmaailmaan, jossa elää. Siksipä pitäisikin välillä pohtia, millaisia arvoja sitä purematta nieleskelee (viittaan siis näihin kunniamurhiin tms.).

Ihmiset nyt kuitenkin eroaa eläimistä jonkun verran... Alfauroksista sen verran, että ei kukaan pakota heitä alistumaan yksiavioisen rooliin. Sen kun jatkaa elämää sinkkuna tai voivat siittää yksinäisten lapsia hinkuavien naisten lapset :)

Ehkä nämä alfaurokset tajuavat joutuneensa ahtaalle vasta silloin, kun perhe on jo perustettu ja yhteen naiseen sitouduttu. Tai sitten kukasta kukkaan pörrääjätkin haluavat säilyttää sen yhden varman lämpimän sylin itsellään kaikesta huolimatta. Tiedä näistä.

enforcer sanoi:
Esimerkki: joku raiskaa tai yrittää raiskata sinut ja olet edelleen sitä mieltä ettei sitä kusipäätä saisi lyödä???

Tuo on nyt niin v***n tyhmä esimerkki, ettei mitään rajaa. Kokeilepa miettiä jotakin muuta, jonka voisit _oikeasti_ rinnastaa "naisen viemiseen". :jahas:

Avomiehestä tulee aviomies tänä kesänä :haart: . Rakas on ollut elämäni tärkein ihminen jo vuosia, ja totta on, että voisin ajoittain koittaa elää omaakin elämääni :jahas: ... Itse en ole ketään ikinä pettänyt, eikä minua uskoakseni ole petetty. Suhteen tulee perustua luottamukselle ja pettäminen pyyhkäisee kaiken rakennetun pois. En hyväksy itseltäni enkä muilta sellaista käyttäytymistä.

training_day sanoi:
Tuossa on ehkäpä ns. lieventävänä asianhaarana se, että se tapahtui suhteen alussa. Olisitko suhtautunut samalla tavalla, jos olisitte seurustelleet vaikkapa vuoden tai pari ja sitten olisi tapahtunut noin?

En osaa sanoa, ehkä, ehkä ei. Ei noissa jutuissa ole lieventäviä asianhaaroja. Se on tapahtunu mitä on tapahtunut. ja sen kans pitää elää,kuinka, se on jokasen oman harkinnassa. Mut mut, olempa mä ollu häissä, jossa ukko oli aikasemmin hairahtunut. Eihän se helpoo sillon ollut heille, mut emmää ainakaan menis sanoon heidän suhteestaan sitä tai tätä.

Kyllä ne toiset ihmiset vaan pystyy antaan anteeksi ja jatkamaan.

Rakastan tietenkin ja yhtä ainoaa. Muutenhan mulla olisi haaremi :P

Jos sovitaan avoimesta suhteesta niin mikäs siinä on vieraissa juostessa. Itse en toki ymmärrä, enkä kannata avoimia suhteita. Ei ainakaan mun pää kestäisi sellaista, vaikka en tosin ole koskaan kokeillut avointa suhdetta. Onhan sellainen selkeä terveysriskikin.

Tupla-J sanoi:
IMO sillä toisella osapuolella ei ole tapahtuneesta mitään vastuuta. Paska juttu, että eukkos ei viihdy sun kanssa niin hyvin ettei olis lähtenyt sen messiin, mutta niin se ilmesesti sitten kävi. Ite ainakin suuttusin moisesta akalle enkä sille toiselle - ja sillonkin lähinnä sen takia, että ois voinu jättää ensin ja olla reilu kun kerran oli pakko.

Eli sun mielestä on ihan ok käydä vaikkapa painamassa kaikkia varattuja muijia jotka vaan suostuu/saa painostettua lähtemään?

Entä jos se ei ole viihtymisestäkään kiinni, voihan toista rakastaa vaikka kuinka paljon, mutta esim. kaukosuhteessa ei välttämättä vaan voi olla yhdessä vaikka kuinka haluais.

Ja itsellenihän ei tosiaan ole moista tapahtunut, minua ei siis ole petetty, eikä toivottavasti koskaan tulekaan tapahtumaan, kuten sanottua niin en tiedä että mitä tekisin.

Haukifile sanoi:
Eli sun mielestä on ihan ok käydä vaikkapa painamassa kaikkia varattuja muijia jotka vaan suostuu/saa painostettua lähtemään?
Mun mielestä naiset(kaan) ei ole seurustelukumppaninsa omaisuutta. Jos ne haluaa lähteä toisen kanssa vehtaamaan, niin saavat mun puolesta niin tehdä. Sillä on mun mielestä harvinaisen vähän merkitystä, onko "se vieras mies" miten paljon vokotellut ennen naisen suostumusta. Vastauksena siis sun kysymykseen: Joo, jos kykenee, niin menköön panemaan joka ainoaa varattua akkaa joka omasta tahdostaan antaa.

Sen sijaan toi mihin sä viittasit tolla painostuksella vihjais, että nainen ei ole antanut suostumustaan, mikä on raiskaus. Toivon, ettet oleta meikäläisen hyväksyvän sitä, jooko?

Tupla-J sanoi:
Sen sijaan toi mihin sä viittasit tolla painostuksella vihjais, että nainen ei ole antanut suostumustaan, mikä on raiskaus. Toivon, ettet oleta meikäläisen hyväksyvän sitä, jooko?

En tarkoittanut raiskausta, oleta sun hyväksyvän sitä todellakaan, mutta lähinnä sitä että jos noh, niin, huono sananvalinta, kylläpähän se nainen on aina loppupeleissä suostuvainen siihen, niin pitkään kun se vapaasta tahdostaan hommiin alkaa.

Mut eniveis, itse olisin kyllä varmaankin pienissä aggreissa myös sitä toista osapuolta kohtaan. kyllä mun mielestä se on ihan normaali reaktio. pettämiseen tarvitaan aina kaksi.

edit: niin ja vielä, kyllähän se on munkin mielestä väärin, jos sitä toista osapuolta kävis mätkimässä, mutta silti varmaan siinä mielentilassa kävisinkin niin tekemässä.

enforcer sanoi:

Sana "itsepuolustus" ei ilmeisesti kuulu sanavarastoosi? Tietysti jos on oma tai jonkun muun terveys tai henki vaarassa, voi väkivallan käyttö olla välttämätöntä. Mutta väkivalta pelkästään oman loukatun ylpeyden takia on mielestäni väärin.

Suositut

Back
Ylös Bottom