Ilc81
Banned
Yhtä#Hauista sanoi:Ite oon joskus alkanut seurustelemaan vaikkei ehkä oikeesti kiinnostanut, halusin vaan jonkun jonka kanssa olla... Ja sitä sitten petinkin ja jätin lopulta. Kaduttaa että piti tuolla tavalla toista kiduttaa... Nykyään oon taas ehkä liiankin kranttu, tai no jaa... jos joku äimänkäki tulee baarissa lääppimään :urjo: niin eipä kyllä jaksa sytyttää, varsinkaan kun en ite edes juo. Pikaisia suhteita harrastin joskus pari vuotta sitten kun piti saaha actionia elämään! Nyt vaan haluisin jonkun ihanan ISON luotettavan ja rakastavan miehen, :haart: mutta tuntuu että kaikki vaan aina leikkii mun kanssa ihankun kestäsin mitä vaan!!! Saatanan saatana että vituttaaki!!! :curs: :wall: Just kun luulee että jes, nyt oon löytäny hyvän miehen josta pidän kovasti, niin tulee jotain paskaa että ei meistä tulis mitään tms. :itku: Tai sitten vaan pidän "liian vanhoista" eli yli 30 vuotiaista. Mutta sitä nuoremmista en vaan kiinnostu jostain syystä. Ja sit tää, kun mulla on niin paljon habaa... haluaako miehet vaan "testata" aitoa punttimimmiä ja sitten palata taas "tavallisten" naisten pariin? Tuntuu että se ois jotenkin paha asia että tykkää treenata kovaa ja kasvattaa pattia... :curs:
Onko tämä sitä kuuluisaa teiniangstia?
PS. sori, oli pakko