Kysymyksiä Jto:lle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Osaatko sanoa voiko liika avantouinti olla pahasta? Tulee melkein päivittäin käytyä. Yleensä olen saunalla tunnin jonka aikana käyn avannossa 4x2min. Virkistävä efekti on uskomaton. Usein esim huonosti nukutun yön jälkeen voi olla todella nuutunut olo ja tekee melkein pahaa mennä saunalle. Session aikana/jälkeen olen kuitenkin aina kuin uudestisyntynyt.

Olen tässä miettinyt voiko touhu tuottaa ylivireyttä joka vaikeuttaisi rauhoittumista/nukkumista tms? Sama asia yleisesti liikunnan kanssa. Treenien jälkeen tuntuu aina kuin olisi liekeissä elämä hymyilee jne. Voisiko pidempi totaalitauko kaikesta treenaamisesta tulla kyseeseen?

Nimimerkillä olisi kiva nukkua

@number_one Tottakai. Kerran viikossa riittää sillekin, mutta ihan hyvin kummassakin treenissä. Kaikki riippuu kokonaisuudesta.

@Ustava Ei siellä vedessä liikoja tarvi lillua, mutta ellei ny virkistymistä pahempia oireita tule, en näkis ongelmaksi. Jos treenien ja/tai avannon jälkeen elämä hymyilee jne, ei kai semmosesta pausseja pidä ottaa... Jos vaikuttaa uniin, sitten tietenki eri asia. Sama urheilun kanssa. Joillakin hyvinkin herkkää se ajankohta ja annostelu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom