Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tuo progressio siihen mahdollisesti jo viittaa. Kannattaa ottaa iisejä ykkösiä ylirautaherättelyjen muodossa myös kerran viikkoon. Samoin tiukka ote mahdolliseen noston heikkoon kohtaan.
Ylirauta suhteessa päivän työsarjoihin.Nyt tulee varmaan tyhmä kysymys, mutta mitä tuo termi ylirauta tarkoittaa, sitä näkee voimailijoiden jonkun verran käyttävän nostoissa jotka he kuitenkin ihan itse nostavat.
Miksi se on yliraita vaikka sen saa itse nostettua, ymmärtäisin termin ylirauta sellaisena painona jota ei ilman avustajaa kykene nostamaan.
Riippuu myös kauanko olet treenannut. Kehitys on ihan eri luokkaa jos treeni uraa vähän takana. 20 vuotta kovaa treenanneelle karjulle 30 kg parannus voi olla jopa mahdoton. Aloitteleva kehittyy huonollakin ohjelmalla nopeasti jos treenaa kunnolla.Hyvä jos on realistinen tavoite, tuntuu vaan pystäriin 30kg parannus kovalta vuoteen. Oon yhteydessä sit ens vuoden puolel.
Haha, lonesomebronson on tuttu äijä piffiltä, kovaa menoa!
Olen mä aika alussa, nostellu nyt vain reilun kuukauden verran vuosien tauon jälkeen. Oon nostanu muistaakseni 2015 noin 92 kilosena pystäristä 75kg, jonka jälkeen en oo pahemmin punnertanu mitään.Riippuu myös kauanko olet treenannut. Kehitys on ihan eri luokkaa jos treeni uraa vähän takana. 20 vuotta kovaa treenanneelle karjulle 30 kg parannus voi olla jopa mahdoton. Aloitteleva kehittyy huonollakin ohjelmalla nopeasti jos treenaa kunnolla.
33% yli entisen ennätyksen 7kg alemmalla kehonpainolla. Reilussa vuodessa. No mielenkiintoinen seurata projektia, mutta itse pidän rehellisyyden nimissä tuota hyvin epätodennäköisenä. Jos jollekin ei voima nopeasti tartu, niin ei se asia muutu ikinä. Niitä hirveisiin kehitystahteihin kykeneviä ihmisiä on melko harvassa. Tuollainen 100kg stricti pystäri kuitenkin vaatii verrokkina monilta 160-180kg välillä olevaa penkkitulosta. Ei toki varmasti välttämättä silloin, kun pystäri on pääliike/prioriteetti.Olen mä aika alussa, nostellu nyt vain reilun kuukauden verran vuosien tauon jälkeen. Oon nostanu muistaakseni 2015 noin 92 kilosena pystäristä 75kg, jonka jälkeen en oo pahemmin punnertanu mitään.
Olet oikeassa, katzmaierin linjoilla muuten.Pystäri kehittyy hyvin jos ei ole aiemmin tehnyt pääliikkeenä. Auttaa kun vähennät rintatreeniä. Kova tasapenkki treeni syö pystäristä kiloja. Itse otin kovimpina pystäri aikoina pystärin 2 x vko ( voima + nopeusvoima). Apuliikkeinä oli jyrkkä vinopenkki tai kapea penkki. Tämä vain oma kokemukseni asiasta. Ei ainoa oikea.
Tuo 75kg maksimi vuodelta 2015 tuli aika pienellä vaivalla, mutta ei mulle todellakaan voima mitenkään nopeasti tartu ja pidän itseäni enintään keskinkertaisena lahjakkuutena voimailuun.33% yli entisen ennätyksen 7kg alemmalla kehonpainolla. Reilussa vuodessa. No mielenkiintoinen seurata projektia, mutta itse pidän rehellisyyden nimissä tuota hyvin epätodennäköisenä. Jos jollekin ei voima nopeasti tartu, niin ei se asia muutu ikinä. Niitä hirveisiin kehitystahteihin kykeneviä ihmisiä on melko harvassa. Tuollainen 100kg stricti pystäri kuitenkin vaatii verrokkina monilta 160-180kg välillä olevaa penkkitulosta. Ei toki varmasti välttämättä silloin, kun pystäri on pääliike/prioriteetti.