Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun kyykyt näytti aikalailla samalle kun aloin v.2009 muistaakseni treenaamaan tavoitteellisesti ensin starting strengthillä, sen jälkeen parin mutkan kautta single factorilla. Eli sellaista aika monotonista perusvoimajyystöä molemmat ohjelmat, pääsin kuitenkin 5x150 sarjapainoihin kyykyssä, mutta jestas mikä järkytys oli kun videoin jonkun sarjan suoraan sivusta. Ei ne mun kyykyt nytkään taydellisiä ole mutta ei kaadu enää eteen eikä lantio kippaa alhaalla että perusasiat on sillain ajan myötä korjaantunut.Videolla on viimeinen sarja, joka oli kohtuu tiukka mulle. Tekniikkavirheet kyllä näkyy hyvin.
Mutta mitä tehdä ruodolle?
Kyllähän toi melko hävyttömältä näyttää.
pyramidien kuuluu voimanhankinnassa olla lähes aina laskevia eli suurin rauta ekana lämppien ja nousujen jälkeen aina.
Tähän liittynee nyt oletus, että voimatasot tippuu sarjojen edetessä? Mulla tuo menisi nimittäin niin, että jos 140 on ykkönen, olisi 120 vitonen ja jos sillä otetaan RPE8, niin se on tietysti kolme toistoa. Seuraava olisi sitten 3x112,5 RPE5 ja viimeinen 3x105 RPE2.2*8*50, 6*70, 4*90, 2*110, 1*130 (ylirautaherättely)
työsarjat sitten vaikka 120, 112,5 ja 105 ja kaikissa pari hyvää toistoa varaa.
Minun kyykyt näytti aikalailla samalle kun aloin v.2009 muistaakseni treenaamaan tavoitteellisesti ensin starting strengthillä, sen jälkeen parin mutkan kautta single factorilla. Eli sellaista aika monotonista perusvoimajyystöä molemmat ohjelmat, pääsin kuitenkin 5x150 sarjapainoihin kyykyssä, mutta jestas mikä järkytys oli kun videoin jonkun sarjan suoraan sivusta. Ei ne mun kyykyt nytkään taydellisiä ole mutta ei kaadu enää eteen eikä lantio kippaa alhaalla että perusasiat on sillain ajan myötä korjaantunut.
Sun ongelmaan voisi auttaa jos 3x5 sijaan tekisit kyykyn pyramidina jossa ei tulisi liian grindaavia sarjoja vakiopainolla, luulisin.