Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
erilevyset penkit eri kulmiin ja myös lankuille normaalisti tai leijustoppeina. slingshot ok, mutta vaikee mitata vastusta.
lankkuja ei ole? no maksaisko 20 senttiä tehdä semmonen ite, missä on samassa vaikka 5, 10 ja 15cm?
Kyllä mä luulen, että sä saat pari-kolme kakkosnelosta ruuvattua toisiinsa.Kiitos vastauksesta. Olen sen verran kädetön puuhommissa ettei tuo tullut mieleenikään mutta hyvä pointti, enköhän mä yhden lankun saa väännettyä ja näppärästihän mokama salikassissa sitten kulkee mukana salille kun salille.
Kyllä mä luulen, että sä saat pari-kolme kakkosnelosta ruuvattua toisiinsa.
Ei ainakaan itsellä lihaksen pieni arkuus vaikuta voimatasoihin. Hyvin pystyy treenaamaan. Testimielessä olen testannut saman lihaksen treeniä peräkkäisinä päivinä. Ei ongelmaa jos treeni on erilainen.Terve, Olis tänään illalla ohjelmassa nopeus painotteinen penkkitreeni. Rintalihakset ovat vielä melko arat lauantain kovasta penkkitreenistä, joten pitäisikö tämän päivän treeni jättää väliin ja keskittää kaikki voimat torstaina kovaan penkkitreeniin? Viikonloppuna menoa, joten treenipäivien siirtäminen ei onnistu.
Miten yleensäkin kipeähkö lihas ottaa vastaan treeniä, tästä on monia kirjoituksia netistä, mutta mikä on sun henkilökohtainen mielipide?