Pystypunnerrus niskan takaa tuntuu jakavan aika rajusti mielipiteitä, mikäs on jto:n kanta onko murhaa vai kenties hyvää tekemistä oikein suoritettuna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
masaf2: 14v. oon tehnyt oppilailleni ilmaiseksi treenit, jos kelpaa. maksavia asiakkaita 16v alkaen. vanhin taitaa olla 65v.
taikurijoonatan: mä en oikein kommentoi noita ohjelmaehdotuksia, ku semmonen ei oo kauheen hedelmällistä tällai. yleisesti ajatellen "ihan kiva", mutta mä kun teen kaiken valmennuksen aina tapauskohtaisesti, joudun näissä sanomaan eioota.
Pianokaupoille?beginner: jos on lojuttu liika kauan kuopassa ja mikään ei auta, luodaan se kuoppa umpeen
Riippuu varmasti olkapäiden rakeenteestakin. Itse olen tehnyt niskantakaa punnerrusta 24 vuotta aktiivisesti. Ihan maximi ykkösiäkin. Koskaan ei ole olkapäät oireilleet. Vanha kunnon liike. Aliarvostettu. Toki edestä punnerrus on ihan yhtä mainio liike. Suosikkini sekin. Niskantakaa punnertaen sivuolkapäät rasittuvat enemmän. En näe vipareille sivulle tarvetta jos punnertaa niskantakaa.Pystypunnerrus niskan takaa tuntuu jakavan aika rajusti mielipiteitä, mikäs on jto:n kanta onko murhaa vai kenties hyvää tekemistä oikein suoritettuna?
Pianokaupoille?
Mä menisin ekana (ja paljo pianoo halvempi :D) urheilulääkärille/mykoplasmakokeisiin, ei maksa paljoo poissulkea. Jos ei viitteitä, niin sen jälkeen selvittään onko jossakin joku tulehdustila kuitenki päällänsä tai jättäisin vaikka maitotuotteet (ml. maitoproteiini) ja kotimaiset viljat pois kokeeksi pariksi kk:ksi jos et oo sitä viel koittanut.
Mutta kyllähän se varmaan olisi käytävä juttelemassa lääkärille aiheesta, yksityisellä luulisi tekevän noita testejä ilman isompaa motivointia.
Silläki uhalla, et kyseessä on tyhmä kysymys, tai turhaa hifistelyä. Joskus aiemminki jtn asiasta jossain kyselly sivuhuomiona. Eli mietityttää mun ryhti ja/tai rangan & lantion asento. Tuntuu esim. lantion ojennuksia tehdessä erikoiselta, ja tuntuu, ettei mee heti kerralla oikeeseen asentoon yläasennossa, ku puristaa pakarat yms. voimakkaasti yhteen. Tässä jtn kuvia, mitä ottanu tätä tutkiessa. Kuvien otsikot viittaa asentojen erilaisuuteen. Siin on rumpujen soiton asentoa, ja kyykyn ala-asentoa, vatsaa sisässä yms. Koneella istun myös paskassa etukenosessa ryhdissä käytännös aina. Ei oo mitään ongelmia, kipuja tjs. mut olen utelias, ja mietityttää, ku lääkärissä sanottu vaan, et ryhti olis täydellinen . Oonko mä vaan tän muotonen? Kuka tahansa saa vastata, joka luulee tietävänsä näist jutuista jtn.
Perse sisässä, eli
ei mun normiryhti. Kulmasta normiryhti. Vatsa sisässä. Kyykyn ala-asento. Kuin myös.
Ja rumpujen soiton ei niin ryhdikäs asento. Lienee hyvin samanlainen, ku mun vakio ryhti myös koneella istuessa.