Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei nyt suoranaisesti tähän viitaten, mutta noita rippetoen oppeja ei ihan hirveän tarkkaan kannata kuunnella. Itse sen virheen tein ja hänen opeilla opettelin kyykkäämään. Nyt onkin melkoinen työmaa oppia tekemään koko liike edes jotenkin tehokkaasti.Pystäri ei tuota kipua, sitä jatkan. Rippertoen mukaan se ei riskiliike olkapäille olekaan.
Sama juttu. Olipahan työmaa ensin vakuuttaa itsensä siitä, että se ei ole ollenkaan hyvä tekniikka, ei ainakaan mulle ja sen jälkeen opetella pois siitä tekniikasta.Ei nyt suoranaisesti tähän viitaten, mutta noita rippetoen oppeja ei ihan hirveän tarkkaan kannata kuunnella. Itse sen virheen tein ja hänen opeilla opettelin kyykkäämään. Nyt onkin melkoinen työmaa oppia tekemään koko liike edes jotenkin tehokkaasti.
Se hip drive johtaa hyvin herkästi eteenpäin kaatuvaan kyykkyyn, mikä taas on aika harvalla se vahvin tapa. Ja se on muutenkin aika laajalti kritisoitu tekniikka. Se kertonee jotain.Mikäs siinä tekniikassa on vialla/huonoa? Aloittelija siis olen ja kiinnostaa kaikki vaihtoehdot.
Itse en ainakaan lattiaan tuijota kuten neuvoo, ei toimi mulle.
Olkapään suhteen olen nyt noudattanut sitä että jos sattuu, en tee. Pystäri ei ole sattunut siis koko aikana. Edes silloin kun olkapää oli siinä jamassa että mitkään penkkiin päin viittaavatkaan liikkeet ei onnistunu, edes lattiapenkki kp.
Tänään koitin kp loivaa vinopenkkiä, ihan ok meni kun löysi oikean asennon kämmenille. Mutta negatiivinen penkki tuntuis olevan mulle vielä parempi. Jopa vaikka tangolla.
Etukyykyn tein käsipainolla, ei ehkä niin vakuuttava liike kuin tangolla mutta selkeästi parempi olkapäälle.