Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot ihan oikeassa. Yhden käden roikkuminen on mulle todella haastavaa, kun grippi on heikko lenkki ja painoa yli 130 kiloa. Oon harjoitellut sitä tässä säännöllisesti leuanvetojen ohella ja pientä kehitystä on havaittavissa. Myös jännitysniskaoireilu on vähentynyt sen jälkeen, kun aloin vetää leukoja päivittäin/roikkumaan enemmän mahdollisimman rentona sekä yhdellä, että kahdella kädellä.Kandee ihan ekaks, tai tokaks alottaa ainaki ihan vaan yhen käden roikkumisesta. You're a big guy(for me), ni voinee olettaa, että se roikkuminen tangossa on paljo rasittavampaa, ku esim. mulle. Ja ihan kevyemmälleki voi olla yllättävän hankalaa, jossei oo tehny, ja esim. lapojen/olkapäitten kontrolli on tossa asennossa heikko. Toi ilmenee mm. siten, että lähet pyöriin. Vaikket Ykl ikinä tavottelis, ni yhen käden roikunta on muutenki ihan hyödyllinen. Yläkropan kontrollille, ja avaa paikkoja IMO enemmän, ku kahen käden roikunta. Roikkuminen ylipäätänsä nyt on tietenki hyvää venyttelyäki. Käänteistä inversio terapiaa. Heittää vähän jalan nostoja, jalat tankoon asti, ni pysyy rangan liikkuvuuski.
pitäs aikalailla tarkka kyllä olla, että kyseessä on ehdottomasti just tfl- vamma. kaikkee muutakin tolla alueella voi pielessä olla. ootko täysin varma, ettei osu pieneen tai keskimmäiseen pakaralihakseen?
ei sitä venytettyy oikein saa, joten iisisti esim pesäpallon päällä muljutellen vaikkapas. ei oo kyllä tullu eteen tfl- ongelmia varmaan koskaan.
voi se provosoitua jos polvet tvistailee kyykystä noustessa. se ainakin ekana kuriin. loitonnukset on mediukselle ok eri lantiokulmilla, mutta lähtisin eka tarkistaan ton kyykyn tekniikan. tärinä autonvahauskoneella ja iisi muljuttelu pallolla suoraan kohteeseen sit passiivisina apuina.
Mulla on ollu sama juttu aina. Tosin en oo asiasta stressaillu, kyykkäilen sit vaan kapealla oly-tyylillä.Jotenkin väkinäistä mulla toi voimanostokyykky