Mitä ite tota kattelin, ni nilkat näyttää menevän enemmän vinoon heti, ku menee tohon kyykyn alotusasentoon. Eli avaa lantiota, ja osottaa varpaita sivulle.
Oikee pysyy paremmin suorassa, mut vasemmassa must hyvin selkee toi ''asia''. Ei tunnu silti yhtää miltään, et mikään olis vinossa, vaikka kuinka vääntelehtii tossa.
Näyttää vaan siltä, et joku osa on epäluonnollisesti taivuksissa, ja ku pistäis painoo selkään, ni rusentuis koko nilkka kasaan :D.
Pistin myös yhelle facebook sivulle ton pätkän, ja kaikki olivat sitä mieltä, et omistaisin nuo lättäjalat.
Mä en oo ees aiemmin perehtyny, mitä toi oletettu lättäjalkasuus käytännössä ees meinais, mut olettanu, että olis joku varsin negatiivinen & häiritsevä juttu? Siellä ihmetteli joku tosin sitä, että olis erikoista, jos nilkkojen liikkuvuus on silti noin hyvä, eikä oo vaivoja.
Olettaisin, että neutraali on ''normaali'' asento nilkalle. Asiasta, ku en mitään tiiä, ni en kuitenkaan voi olla varma. Onko ihmisen nilkan tarkotuski liikkua noin vapaasti, mitä mulla?
Oikeet kysymykset pitää tietää, ja vastaukset niihin. Toi lättäjalka homma mua ei kyl ees kiinnosta, mut tää kuvan juttu kyl hieman mietityttää. Google liittää tommosen kuitenki johki reumaanki, ni kyl se pistää vähän miettiin :D. Reumaa mul nyt ei mitenkään voi olla, ku pystyn tekeen vaikka mitä, ilman ongelmia. Silti herättää taviksen uteliaisuuden.