heh... en mä mikää guru kyllä ole.
maven "heikkous" johtuu vaan siitä, ettet ollu palautunut tarpeeksi. vähä malttia ja paremmin menee. hieman hankalaa mun on kommentoida tuohon yksittäisten treenien perusteella.
ite yleensä teetän treenissä vaan yhtä kahta vetovariaatiota ja aina sarjoissa on varaa. melkein mitä vahvempi tyyppi sitä useammin se 2-3 jopa.
miksi noissa stoppisarjoissa on laskevat raudat, vaikka sarjapituus sama? pukkivedot on erinomainen apu myös ja saat käytettyä isompaa rautaa useimmiten.
Voihan se olla, että etukyykky on sitä verottanut? Tuntuu vaan että se on mave on mulle se liike, että pitää kaikki palaset loksahtaa paikalleen ennen kuin toimii. Muiden kanssa saa olla häiriötekijöitä ja silti toimii.
Raudat olivat laskevat stoppisarjoissa siksi, kun halusin sellaisia räjähtäviä mutta kontrolloituja nostoja. 130kg painoi enemmän, kuin joskus 150kg. Pukkivetoja en oo nyt tehnyt, kun mulla on juuri se lähtö kaikista heikoin.
Koko ohjelma mulla on 4-jakoinen ja se perustuu etukyykyn, pystärin, maven ja rinta/selkäliikkeiden ympärille. Maven jälkeisenä päivänä ei ole siis sitä perinteistä tankopenkkiä koska kroppa ei sitä kestä eikä se mikään itseisarvokaan enää ole. Lähinnä hain sitä, että kun tuo mave on mulle tervanjuontia, niin pystytkö heittämään mitään yleispätevää rautalankapohjaa mavetreenille?
Esim. jätänkö yliraudat vaikka 150 kiloon ja vedän siitä 3x3 2s sääristopeilla jollain 60% maksimista? Tiedän, että paljon puhutaan tangon liikkumisnopeudesta, mutta tuntuu vain että kaikissa muissa liikkeissä homma toimii, mutta mavessa ei samalla tavalla.
Btw mitä guru-nimitykseen tulee, niin sanoisin että pelkästään tämä ketju oikeuttaa siihen