Kysymyksiä Jto:lle

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
ilman vyötä oon nähnyt vedettävän yli 400kg, joten jos se selkä kestää kaikenlaista kyllä, ku asento pysyy. vyönkin tarkoitus on tukea vatsaonteloa, ei suoraan selkää.

tosi pitkää sarjaa oot tehnyt (oletan, että 6 sarjaa 10 toistoa), joten nyt hedelmiä keräämään vaan. valmistautumisaikaa on tosi vähän kuitenkin. jos et oo tässä kevennellyt yhtään, maksimissaan kaks herkistävää treeniä kerkeisit tekeen. helpoiten pääset isompaan rautaan kiinni, ku otat semmosia vakiotoistopyramideja nyt mukaan. eli esim. tällä viikolla kolmosilla 10kg välein ylös semmoseen sarjaan, että jää vielä nätti vara eli tulis pari toistoo taatusti. esim. lämpät, nousut, sitten. 3*180, 3*190, 3*200, 3*210, 3*220, 3*230... räväkkää nostamista jokanen työsarja.

sitten seuraava treeni kakkosilla sam,a esim. 195, 205... ja sitten onkin enää viikko testiin ja loppuaika menee palautellessa. jos tulee 3*255 on toi 272,5 melkolailla varma rauta. paljon riippuu treenitaustasta ja ominaisuuksista, millasen maksimin saat, mutta kyllä uskosin ton olevan täysin hanskassa.
Tais olla liian myöhäistä innostua tästä maksimikokeilusta, sunnuntaina jäi 232,5kg lattiaan, ei siis noussut ainuttakaan kertaa.

Sen jälkeen onkin yöt valvottu ja kroppa tuntunut rekan alle jääneeltä. Ehkä pientä hermostollista ylirasutusta ilmassa? Viimeksi syyskuussa olen kevennellyt, aina tuo treenien jaksottaminen ollut se oma akilleen kantapää..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no kyllä noilla pohjilla paljon enemmän sieltä maasta otetaan. ei epäilystäkään. jos nyt kauheesti murhe painaa, hyppää mun talliin ja laitetaan se treeni aisoihin. et ois ollenkaan ainoo, kellä raudat lähtee liitoon, ku joku käskee koska levätään :)
 
no kyllä noilla pohjilla paljon enemmän sieltä maasta otetaan. ei epäilystäkään. jos nyt kauheesti murhe painaa, hyppää mun talliin ja laitetaan se treeni aisoihin. et ois ollenkaan ainoo, kellä raudat lähtee liitoon, ku joku käskee koska levätään :)
Minä laittelen viestiä kunhan saan dieetin päätökseen, siihen asti bodailua :) Voimailukipinä kyllä vähän syttynyt vuosien tauon jälkeen ku huomas että veto alkaa taas tuntua mukavalta.
 
juu laita vaan. voimailu ei muuten tarkota, että alkais vaatteet roikkumaan. aika monen kohdalla täs käyny ihan päinvastoin, vaikkei kymmeniä giantseja huidotakaan :) iso osa voimailijanki reeneistä tehdään lähempänä kymppiä ku ykköstä.
 
juu laita vaan. voimailu ei muuten tarkota, että alkais vaatteet roikkumaan. aika monen kohdalla täs käyny ihan päinvastoin, vaikkei kymmeniä giantseja huidotakaan :) iso osa voimailijanki reeneistä tehdään lähempänä kymppiä ku ykköstä.
En sitä ajatellutkaan, eikä meikäläisellä hirviästi lihasta oo mikä pääsis kuihtumaan vaikka lopettais punnustenheiluttelun kokonaan :D Läskin poltteluun liittyen vaan toinen lyhyen aikavälin valmennussuhde/projekti menossa, katsotaan tämä ensiksi loppuun.

Pitkän aikavälin tavoitteet ja mielenkiinto kuitenki enemmän nimenomaan siellä voimailun puolella, sen oon tässä vajaan 10 treenivuoden aikana jo oppinut ettei musta kovin lihaksikasta tule vaikka miten hauista supistelis.. Eikä ehkä Suomen vahvinta miestäkään mutta kyllä 300 kiloa on kerran elämässä maasta vedettävä. Onneksi aikaa vielä pitäisi olla, ikää ei ole kuin neljännesvuosisata ja lihastakin tähän varteen on varaa vielä hyvin tehdä kun mitat on 177cm/87kg.
 
Onneksi aikaa vielä pitäisi olla, ikää ei ole kuin neljännesvuosisata ja lihastakin tähän varteen on varaa vielä hyvin tehdä kun mitat on 177cm/87kg.
Mulla tulee parin viikon päästä 28v mittariin, vähän sen jälkeen viis treenivuotta täyteen ja oon ajatellu sillälailla, että katellaan sitä parasta voimailukuntoa vaikka sinne 35. ikävuoden huitteille.
 
Mulla tulee parin viikon päästä 28v mittariin, vähän sen jälkeen viis treenivuotta täyteen ja oon ajatellu sillälailla, että katellaan sitä parasta voimailukuntoa vaikka sinne 35. ikävuoden huitteille.
Siellähän se prime varmaan alkaa olla jos hengissä pysyy eikä itseään riko. Onneksi meillä heikoilla on pienempi loukkaantumisriski ku Rädyn, Nykäsen ja Tokolan kaltaisilla riskeillä alfauroksilla, ku ei niin painavia punnuksia saada liikkumaan.
 
Mulla tulee parin viikon päästä 28v mittariin, vähän sen jälkeen viis treenivuotta täyteen ja oon ajatellu sillälailla, että katellaan sitä parasta voimailukuntoa vaikka sinne 35. ikävuoden huitteille.

Siellähän se prime varmaan alkaa olla jos hengissä pysyy eikä itseään riko. Onneksi meillä heikoilla on pienempi loukkaantumisriski ku Rädyn, Nykäsen ja Tokolan kaltaisilla riskeillä alfauroksilla, ku ei niin painavia punnuksia saada liikkumaan.

Ihan oikeilla ajatuksilla pojat liikenteessä. Brian komppaa.

 
bodarille sopii hyvinkin, mutta jos ajatellaan sitä tukkopuolta vois olla jopa fiksua vetää vähä korkeemmalla tankolähdöllä. joka toistoo ei myöskään tarvi bodarin maahan stoppailla, kuten voimanostajan pääosin pitäis.
 
juu laita vaan. voimailu ei muuten tarkota, että alkais vaatteet roikkumaan. aika monen kohdalla täs käyny ihan päinvastoin, vaikkei kymmeniä giantseja huidotakaan :) iso osa voimailijanki reeneistä tehdään lähempänä kymppiä ku ykköstä.
Yksilöllistähän se on ja siinä saattaa käydä niin vaikkei lähemmäs kymppejä tekisikään. Mä oon saanut vasta ihan lähivuosina jotain kehitystä jalkoihin kun olen pitäytynyt siinä viiden toiston paikkeilla ja melko korkeassa volyymissa. Ja tehnyt pelkkää kyykkyä enkä muuta. Eikä ne vanhat bodailutreenitkään mitään taputtelua kuitenkaan olleet. Juuri koitin huvikseni tehdä yhden vanhan bodailujalkatreenin ja pääsin puoliväliin, kun meinasi taju lähteä ja oli pakko lopettaa siihen.
 
minä vai? miksi kysyt?

powerhousu: juu noin se menee. kyl täs pelis aika monia teitä kehitykseen on.
 
Viimeksi muokattu:
no kysyä tietenki saa. voihan vaikka miltä muultakin ammatilta samaa kysyä ;) vastauksena kysymykseen kuitenkin: kyllä. ensimmäiset 15 vuotta tällä uralla. mun hinnat on niin edulliset, etten usko sen olevan este palvelujeni käyttämiselle.
 
lisätään tohon vielä, että oppilailleni teen ilmaiseksi ohjelmia, jos mukaan haluavat. ja täällähän kirjottelen kohtuullisia määriä infoa ilman korvausta myös. suhteellisen hyvällä itsetunnolla kuitenkin voin sanoa, että oon hyvä siinä mitä teen ja siitä korvausta voin pyytää.
 
Teetätkö ohjelmissasi 45 asteen selänojennuksia isommilla lisäpainoilla? Miten tuon saa tehtyä niin ettei koske polviin, kannattaako laittaa esim ohut putkirulla tms pehmuste lonkkien kohdalle, että polvet saa enemmän tilaa? Tossa oman salin laitteessa nilkkatyynyn paikkaa ei pysty siirtämään. Erittäin hyväntuntuinen liike, mutta tosiaan isommalla painolla polvissa tuntuu kivuliasta yliojennusta.
 
ai semmosessa A-penkissä? juu, mutten paljoa. myös siinä vanhemmassa mallissa, missä ollaan vaakasuorassa loppuasennossa. yhellä jalalla myös. lähdössä polvet vaan pitää olla pikkusen koukussa valmiiksi eli sen mukaan säädellään se jalkatuki. huono laite, jos ei saa säädettyä. jos siinä auttaa joku rulla tms hyvä niin. joskus se fiksu tekeminen vaatii vähä sumplimista.
 
Back
Ylös Bottom