Että myönnä että olisin hieman hymyillyt.Tuon suorittamisessa ei luulisi olevan mitään ongelmaa, yleensähän aikaa on 12 minuuttia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Että myönnä että olisin hieman hymyillyt.Tuon suorittamisessa ei luulisi olevan mitään ongelmaa, yleensähän aikaa on 12 minuuttia.
Jos sulla on kotona niitä 30mm reiällä olevia käsipainon levyjä, nii mites olis säädettävä kahvakuulan kahva..? Ja siihen lätkitään sit niitä levyjä tarpeen mukaan. Kahva maksaa 20€. (Tosin 22.5kg näyttäis olevan maksimi paino ilmoituksen mukaan. Sit taitaa loppua tangossa pituus) Mä oo kans sellasta suunnitellut ja mulla olis itsetehtyjä levyjä siihen. Sen 75kg, kun lyön kahvaan kiinni, lipee ote ja kahvakuula lentää väliseinästä läpi, niin voipi tulla vaimolta noottia! :DMitä mieltä kahvakuulailusta? Ite en oo perehtynyt, mutta omalla logisoinnilla aattelisin, että kaikki noi swingit sun muut olis aika terveellisiä liikkeitä esim. ku mavettelen suht paljon.
Mul on himassa vaan mutsilta pöllittyjä höpöhöpö kuulia(4,6 & 8kg), mitä oon käyttäny lisäpainoina useemmassa liikkeessä. Salilta löytyy joku 12-15kg painonen kuula. Näitten lisäks, en oo kuulia juurikaan kokeillu, ni olis hyvä osaa arvioida, minkä painosella kuulalla saa ees jtn aikaseksi? Joku 30kg kuulaki maksaa yli satkun, ni ostaisin kerralla semmosen kompaktin, mikä ei oo liian kevyt, eikä liian raskas. Jos silleen hatusta siis heittäsit, ni minkälainen kuula palvelis jonkun aikaa? Noita swingejä lähinnä tekisin.
En suosittele tota säädettävää kahvakuulaa sitten yhtään. Teoriassa hieno keksintö, mutta ei se toimi. Ei ainakaan kuten kahvakuula. Se tanko mikä siinä keskellä menee, ei tunnu kovin mukavalta kun se kolahtaa käteen jotakin tempausta tehdessä.Jos sulla on kotona niitä 30mm reiällä olevia käsipainon levyjä, nii mites olis säädettävä kahvakuulan kahva..? Ja siihen lätkitään sit niitä levyjä tarpeen mukaan. Kahva maksaa 20€. (Tosin 22.5kg näyttäis olevan maksimi paino ilmoituksen mukaan. Sit taitaa loppua tangossa pituus) Mä oo kans sellasta suunnitellut ja mulla olis itsetehtyjä levyjä siihen. Sen 75kg, kun lyön kahvaan kiinni, lipee ote ja kahvakuula lentää väliseinästä läpi, niin voipi tulla vaimolta noottia! :D
Mä olin katsonut sellaista mallia, jossa kierretanko on pystysuuntainen. Eli kahva ja kierreosuus on kiinteä ja lukko tulee pohjaan.En suosittele tota säädettävää kahvakuulaa sitten yhtään. Teoriassa hieno keksintö, mutta ei se toimi. Ei ainakaan kuten kahvakuula. Se tanko mikä siinä keskellä menee, ei tunnu kovin mukavalta kun se kolahtaa käteen jotakin tempausta tehdessä.
Tietysti jos jotain pehmustetta käyttää niin voi olla ihan siedettävä.
Edit: Tietysti noita on erilaisia, jotkin voi jopa olla ihan hyviä. Mutta ei ainakaan tämä:
No se vois olla ihan toimiva, mutta ei sekään kovin mukavalta näytä. Riippuu siitä mitä kiekkoja siihen latoo ja missä järjestyksessä.Mä olin katsonut sellaista mallia, jossa kierretanko on pystysuuntainen. Eli kahva ja kierreosuus on kiinteä ja lukko tulee pohjaan.
Niinpä. Itsekin ajattelin tosin ihan kettlebell swingiä sillä pääasiassa tehdä.No se vois olla ihan toimiva, mutta ei sekään kovin mukavalta näytä. Riippuu siitä mitä kiekkoja siihen latoo ja missä järjestyksessä.
Eli kannattanee kokeilla leveämpää käsien asentoa? Tosin tanko vaihtaa silloin hieman paikkaa, mutta kokeilen.kapee käsiasento? on siel aika kova paine. et sen kummemmin väärin tee mitään, mutta herkkyyttä vaan sattuu oleen mokomalle. medial epicondylitis on yks mahis vaivalle.
ei se staattinen treeni niin pahasti hermostoo kuormita, mutta tuppaa kerään kuonaa helpommin ku normaali ja sit ajautuu spesifeistä nivelkulmasyistä helpommin tasanteisiin.
mitattavuus ois myös tärkee asia ja siks "täysi puristus" ei mulle riitä. eli mieluummin sit tietyllä kilomäärällä tietyssä kohdassa tietty aikamäärä.
enemmän teetän noston ongelmakohdissa staattisia osioita kuin ite staattisia juttuja pelkästään. ne on kuitenki suht lajiriippuvaisia ja esim kiipeilijöille paljo enemmän teetän. grippiin ja kehonhallintaan.