Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun vanha treenikaveri oli ihan samanlainen. Ei treenannut edes erityisen kovaa, mutta siltikin parin viikon tauko ei tuntunut missään ja saattoi jopa ottaa enkat sen jälkeen.Joo tuntuu olevan tosi paljon ihmisestäkin kiinni. Ja miten on reenannu.. muuan kaveri pystyy pitämää parin viikon kevennyksen tekemättä koko aikana mitään. Ja silti ennätykset paukkuu.. .. ite menisin tollasista levoista ikiroutaan..
Siis tarkoitin että sama volyymi tehdään joko vitosilla tai kakkosilla, eli siis esimerkiksi 4*5*100 tai 10*2*100.ei aavistustakaan mitä tarkoittaa 4*5 vs 10*2. mä en suosittele kovin fiksattuja sarja- ja toistomääriä..
Pakko tulla kertomaan että tämä aavistus piti erittäin hyvin kutinsa. Base mesocyclen saldo +10 kg ja viisi kiloa yli viimeisen kovan viikon laskennallisesta maksimista. Itse asiassa ensimmäinen kerta kun nostan kevyen viikon jälkeen enemmän kuin sitä ennen. Se vaatii alle näköjään todella hirveän rääkin.Vähän jännittää toi Base 3:n jälkeen oleva kuuden päivän lepokin ennen kuin testataan välimaksimit. Saattaa olla että se vielä toimii kun tässä kolmen viikon aikana ajetaan äijä niin loppuun, että siinä vaatiikiin palautumisaikaa että saadaan ykköstestissä sit kaikki ulos. Normaalisti tuossa ajassa käy kyllä hassusti jos ei mitään tee eikä ole päässyt valmistautumaan taukoon pyrkimällä hienoiseen over reachingiin.