Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikä siinä meni rikki? mitä antaa tehdä?
patellan ala- vai yläpuolen jänne? harvemmin noin kroonistunut kipu rikkoo mitään kuitenkaan. liikkuvuustreenit auttaa useita. eli pohjaan istumaan vaan. erikoista, ettei se tosta oo kummemmin sit pahentunutkaan.
liian kevyt kevennys sanosin ekana. joillakin vaan sitä kevennystä ei oikein voi ottaa liika kevyesti. vaikee kyllä tästä vaan sanella mitään tarkempaa. noi piikkausjutut on vielä herkempiä ku peruskauden treenit.
Mulla on samaa ongelmaa ja olen havainnut että ei kannata mennä juuri alle 80% vaan pitää mieluummin kuorman korkealla mutta tekee vähemmän toistoja ja helpompia sarjoja. Riippuu kyllä aikalailla siitä miten pahasti on sen kevennyksen tarpeessa. Jos treenit ei ole olleet tarpeeksi tiukkoja mutta päättää silti keventää niin käy äkkiä hassusti.Tuosta tuli mieleen, että mikä on sun mielestä paras tapa toteuttaa kevyt viikko/deload? Tuolla on linkattu hyviä tutkimuksia vähän asian vierestä liittyen piikkaukseen, mutta päteekö tuollainen nyrkkisääntö normaaliin kevyeen viikkoon, että kokonaisvolyymistä/tonnagesta noin 50%, mutta kuorma säilyy jokseenkin samana? Itse olen kokeillut eri lähestymistapoja tohon kevennykseen, mutta en ole varma mikä on paras. Sen olen huomannut, että aina kun kerran päätän, että nyt on kevyt treeni niin mun suorituskyky laskee selvästi ja kaikki painaa ihan liikaa.