Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teetkö vatsoja kuitenkin säännöllisesti? Pakko kysyä ihan vain siksi, että mulla on ihan sama ongelma jos on parikin viikkoa tekemättä ja taas tekee jokusen sarjan. Ne vaatii mulla aika tiheää frekvenssiä ja alkuun vähän rauhallisemmin, niin pystyy ryskään kunnolla.Mikä avuksi, kun aina mahaa treenatessa (rutistuksia taljassa/koneessa/polvennostoja) kovaa alkaa vatsat kramppailla tosi v-mäisesti?
Joo pitääpä kokeilla tuolla tavoin tack!jos noin käy vaan mahalle, siel voi olla joku lihastason yliherkkyys. lyhyempää sarjaa ja pidempää paussia, ettei niin pumppaa. vaikee äkkiseltään sanoo. tollaset jos ois mineraalivajetta, pitäs tuntuu muissakin lihaksissa.
Joo, ilmenee myös säännöllisesti tehdessä, kunhan on vähäkään raskaampia liikkeitä suoraan vatsoille.Teetkö vatsoja kuitenkin säännöllisesti? Pakko kysyä ihan vain siksi, että mulla on ihan sama ongelma jos on parikin viikkoa tekemättä ja taas tekee jokusen sarjan. Ne vaatii mulla aika tiheää frekvenssiä ja alkuun vähän rauhallisemmin, niin pystyy ryskään kunnolla.
Kiitos! Joskus lämppäsin paremmin, mutta jatkossa näiden testien jälkeen sitten toimin fiksummin.1. voit. 2. lämpät on aina yksilöllisiä mutta aika vähän tossa on tekemistä. en muuttais täs vaihees kuitenkaan mitään. ei uusia juttuja ennen kisoja tai testejä.
Moro. Nyt ois sitten kisat käyty.. ja nyt pikkuisen mietin jatkoa.. kisat meni ihan penkin alle.. ensimmäisellä max2 treenillä otin siistin 2*155.. ja n.1,5 viikkoa ennen suht tiukan 2*160. Ois ehkä tullut 3 toistoa.. kisoissa tulokseksi jäi kuitenkin 150kg.. mikä mättää.? Eikö hermotus oikein toiminu.? Yleensä ollut mun vahva puoli.. kannattaako tähän ottaa huilin jälkeen joku vähän pidempi maksimi jakso että sais tulokset sinne missä ne mun irtiotolla yleensä on.voi siellä olla pientä ylitreeniäki ja ei vaan kunto pääse esille. toi mahdollinen 5x150 nyt osottas sellasta 175 kuntoo jopa. ota klassinen kisapiikkaus. jos sulla on kevennys alla mee seuraavassa kakkosilla ylös 5kg välein 2x120, 2x125... vipassa toisto varaa tuli sit 1 tai 2 toistoo. sama viikkoa ennen kisaa, mutta alkaen 2x130:stä. jätä kisan oletettuun alotusrautaan vaikka, jos tukkonen olo yhä. toinen treeni viikossa 2x3x70, 3x2x75%.