Moro Jto! Onko mitään sen ihmeempää konstia löytää parasta oteleveyttä itselle penkkiin, jolla parhaiten rauta nousee. Minulla tuntuu, että hiukan normaalia
kapeampi ote on paras voimaa ajatellen. Melkein niin, että 81 merkit näkyy pikkusorminen vieressä(1-2 cm jopa väliä). On ilmeisesti ojentajapunnertajan vikaa hiukan
minulla. Tuossakin punnerrusleveydessä ilmeisesti lasketaan tanko ihan normaalisti rintalastalle, eikä vatsalle(jos haluaan oikein suoritettua penkkipunnerrusta parantaa)?
Kun puhutaan kapeasta penkistä, suositteletko siinäkin laskemaan rintalastalle vai saako mennä alemmas vatsan suuntaan? Ilmeisesti tuolla minunkin "parhaalla"
otteella vedetään lavat yhteen? Entäs kapeassa penassa, miten lavat siinä? Olisiko minun olisi parasta painaa tuolla hiukan kapeahkolla otteella vai suositteletko
nostaan leveämmällä(ellei ole sitten joku testi, joka kertoo että leveämmllä pääsen parhaaseen tulokseen)? Onko iso ero, miten ottaa rintaan...jos on 81cm
(etusormien alla) merkit versus kapeampi 1cm merkeistä pikkusormiin? Olikohan tarpeeksi sekavaa jappasua..