Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en oo juuri missään lajissa ite tosissani kilpaillu. en oo oikein koskaan motivoitunu sellasesta. kaikki hyvin käyttäytyvät harrit ja petrat jne saa olla mulle sukua, ku pärjäävät ei kai mun nimistä pituushyppääjää oo ollu? ketäs mahdat tarkottaa?
Joensuun (Ylämyllyn) energyltä ainakin löytyy voimamies-välineitä. Siellähän nuo pohjois-karjalan vahvin mies -kisatkin pidetään.Onko suomessa olemassa kuntosaleja, jossa on lajikohtaisia välineitä vahva mies - kisoja varten? Jos haluaa alkaa harjoittelemaan vahva mies - kisoja varten kotikonstein, minkälaisia tapoja siihen olis?
Ei neuvo mutta tiedoksi että mulla tuli vuodessa parinkymmenen vuoden tauon jälkeen uudet enkat penkissä tosin kymmenen kiloa painavampana joten lihasmuisti pelaa aika pitkänkin tauon jälkeen. Ite aloitin kaksi kertaa viikossa reeneillä heikon palautumisen takia mutta nyt menee jo tarvittaessa kolme reeniä. Samoja iskias ja SI ongelmia ittelläkin joten vedot ja kyykyt jääny vähemmälle ja enemmän leukoja ja penaa koska ne sujuu vähemmillä ongelmilla : )
Sun tuloset toki huomattavasti kovempia mutta ei noi omatkaan kääpiösarjassa huonot ole.
vanhapantteri: ensiksi: onnittelut hienosta päätöksestä jatkaa treenejä. tulosta kyllä tulee ja tuut kiittään ittees vanhempana. mulla on muistaakseni neljä yli 50v asiakasta ja kaikilla aika kova nostotausta. sitten sama vähä ku sulla eli vaivoja. nyt sitten tarkotus treenata fiksusti ja ehjänä kohti vanhoja enkkoja. hyvältä jopa näyttää sillä saralla ja selkee into ukoilla on. ei oikeestaan mitään erikoista noille oo mielessä. mennään ihan normimenolla ja katellaan miten palautuminen onnistuu. yhen kohdalla treenimäärät on kaksikertaset 30v aikoihin nähden, mutta vaivoja ei oo juuri lainkaan. 2-3 krt/ vko treenaavat kaikki salilla ja muuta iisimpää liikuntaa suht saman verran sekä yleiskunnolle että palautumiseen.
Se oli kyllä tolle kohtalotoverille tarkoitettu, ehdit vaan vastata väliin ; )
aa juu se jäi. no suurin hyöty on palautumiselle kyllä. se saako lihas oikeesti kasvuärsykkeitä siitä pumppailusta ja jos saa, haittaako se voimatreeneistä palautumista, on sit eri juttu... myrkyn ja lääkkeen ero on annostelussa...