Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo noi kiinnityskohan repeämät yms. ei oo mikää vitsi. Vittuili pitkään mulla haban alaosa/kyynärtaive. Kosmeettinen haitta jäi eli toinen haba hieman pienempi, eikä supistu yhtä paljon. Hauiskäännöt sellanen liike, mistä ei mun paikat tykkää kyllä vieläkään oikeen, ja niillä aika varmaan onnistunu sen jänteen alunperinki vaurioittamaan, ku väkisin tehnyt kivusta välittämättä, eikä ajoissa oo tajunnu lopettaa. Pitkään teinki sit haboille pelkkiä myötäote leukoja ja selkätreeniä reilusti, ku ei jaksanu teloa uusiks, mut saada kuitenki voimaa käsiin. Kenties tämän johdosta nykyään pystyy tekee, mut varovainen saa olla, ku ärtyy helpolla.
Eiks toi korjaus leikkauski oo aika radikaali, tyyliin se jänne vaan kiinnitetään eri kohtaan ja katoo automaattisesti lihaksesta supistus voimia yms? Tai näin muistan, et mulle annettiin ymmärtää, ja etteivät mielellään operoi, ellei koko paska repeenny irti. Itellä tosin oletettavasti vaan just jtn lievempää vauriota oli, koska selvisin hengissä kertomaan tarinan. Sillo joskus luin aiheesta kauhuissani noit juttuja :D, ku oli itselle ajankohtanen.
Sit tyhmä juttu mikä tuli mieleen: Pystyisköhän teorias kirurgisella toimenpiteellä parantaa vipuvarsiaan siirtämällä vaikka sen jänteen mekaanisesti edullisempaan kohtaan :Dd?
sivariking: kyllähän toi psyyken puolella on. maastaveto rasittaa hauista tosi paljon. varsinki sitä vastaotekättä. ylätalja vastaotteella ei eroo leuoista hauiksen osalta käytännössä mitenkää. eniten hauis kuitenki rasittuu vastaleukojen ihan alussa. käy tekeen nyt vaan leukoja vaikka yks joka reenissä tai sarjatauoilla. olis se menny noilla ylätaljoilla jo rikki, jos ois mennäkseen.