Osaiskohan jto kertoa mikä mulla vois tossa rintalihaksessa olla vikana... Joskus 2014 vuoden ihan lopuilla tein kotona punneruksia ja kapeelta ja tuli semmonen pieni pisto tohon rintalihakseen mutta ei mitään suurempaa kipua kuitenkaan. Sitten jatkoin reenailua salilla normaalisti ja rinta reeneissä ei sattunu ollenkaan alko vaan tuntua parin viikon jälkeen tossa lihaksessa jotenkin oudolta. No päätin että pidän viikon tauon ja tuntu että se outo tunne alko muuttua enemmän kivuks ja jatkoin taukoa. Edelleenkään en ole liikkeitä rinnalle tehnyt, myös jotkun yläselän liikkeet, kuten alatalja on jätetty pois, koska siinä tuntuu kipua rintalihaksessa. Pari kertaa olen penkkiä tehnyt hyvin kevyillä painoilla (alle 50% maksimista) ja rinta kipeytynyt näistä vaan lisää.. Tehdessä ei tunnu kuitenkaan kipua, paitsi kerran kun koitin nostaa vähän räjähtävämmin niin vihlas lihaksessa..vaikka painot oli ihan mitättömät
Lihas ei ainakaan jumisa ole, koska venytelty on paljon.
Välillä kipua ei ole ollenkaan ja välillä on, vaikka mitään ei tekisi niin yhtäkkiä alkaa rintaa särkemään, ja välillä kipu tuntuu myös yläselässä ja vähän myös ylimissä kylkiluissa.
Hierojalla ja kiropraktikolla käyty, mutta ei ole auttanut. Viikon tulehduskipulääke kuuri myös otettu, mutta ei vaikutusta. Ja kylmää olen laittanut mutta ei vaikutusta.
Jos lihasta painelee ei tunnu mitään kipua.