jarze: juu...no jos 82,5%:lla tekee seiskan, kyllähän se aika hyvin sillon runkkupenkki tonne 200-205 paikkeille menee. en näkis mitään estettä hieman runkkailla tässä lyhyen jakson verran
kokeile vaikkapas yhen kevyen treenin jälkeen maksimi.
Niin, no mulla on se 8 viikon "kova" vakautus nyt viikolla 6, kun tuli flunssa ja otin sitte vähä peruutusviikkoja. Suunnitelmissa olis rykästä tää vakautus nyt normaalisti ja pitää 2viikon palautusjakso luonnollisesti ja sitten jos testais heti normienkat ja koittas runkulla vielä mennä niin ylös ku pääsee. Sitten ajattelin tehdä sen 2 viikkoa stressiä, mitä en oo vielä koskaan ehtiny edes kokeilla, siis 3 stressitreeniä 2:een viikkoon ja nopeudet väliin. mutta mutta...skippaisko ton stressin välistä ja alkais vaan runkkailla:D , vai minkälaista jaksoa/tai jotain suurinpiirtein tolla lyhyellä ziittaus-jaksolla sitten tarkoitit?
runkkaaminenhan on siitä mukavaa puuhaa, vaikkei se juuri palvele mitään/ketään, niin siitä tulee helposti hyvä mieli :jahas: :D
tai siis...kai tosta hyötyäkin olis, sais ehkä tuntumaa vähä isompiin rautoihin yms.(?)
NEUTRAALI: No juu, mulla vaan tuntuu välillä sarjat kulkevan, mutta ykköset ei sitten irtookkaan aina noin vaan. viimeks kun paransin 4maxia 5kg, ykkönen nousi n.2kiloa, mutta epäilen, etten keventänyt tarpeeksi ennen ykköskokeiluja silloin ja ryssin ehkä jotain muutakin siinä.
Mun on vaikee sanoa kuinka paljo mun tulokset on päivästä kiinni, kun en yleensä tee loppuun asti sarjoja jne. testit oikeestaan ainoat, missä koitetaan aivan kaikki irti. tokihan se rauta toisinaan tuntuu hiukka raskaammalta, mutta kyllä silloinkin on enkkoja paukutettu, vaikka lämmittelyissä tuntuiskin pirullisen raskailta...