Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaatko jto sanoa millaset polvilämmittimet kannattais hommata, kun kyykky sarja painot huitelee n. 5x140 tasolla ja maksimi minkä ottanut "kevyesti" 150. Enemmän tavoitteena bodailu johon kuuluu aikalailla perusliikkeitä vain eli hackkia mavee yms.
Sinäällään hinnalla ei ole väliä, kun mitä oon katsellut itse joitakin niin hinnat ovat maksimissaan sen 70e, mutta kestäähän noi hintavemmat varmaan käyttöä niin pitkään, että hintalaatusuhde on aika kovalla tasolla.
tämä pitää kyllä hyvin paikkansa, nyt viikko aikaa ekasta hyvin kevyestä SJMV:stä, ja vieläkin vähän kivistää takareisistä. aivan infernaaliset DOMSit pari päivää treenin jälkeen.millään ei saa semmosia domseja sinne takaosastolle.
Noita SBD juuri mietin vaihtoehtona noille perusneopreeni lämmittimille, mutta ajattelin, että ne olisi liian varustenostamista. Mut toisaalta kai melkein ne vois hommata kerta ne on hyvät. Voihan sitä aina ostaa sit halvat peruslämpätkin mikäli niitäkin tarvitsee jossakin. Eniten mietitytti vaan se, että miten noin toimii sit esimerkiksi muissa jalkaliikkeissä kuin kyykyssä.
No tavalliset titan tms lämpät on samoissa hinnoissa, joten mikset vaan hommaa parasta samalla rahalla. Kyllä ne SBD:tkin siitä vähän löystyy alun jälkeen, mutta niillä on sitä pientä nostoapuakin lukuun ottamatta aivan älyttömän miellyttävä kyykätä.
Mitäs mieltä oot (jto myös) et jollei oo ongelmia polvissa, niin kannattaisko treenit vetää ilman noita SBD:itä, ja sit kisoissa ottaa viimesetkin kilot pois noitten lämppärien kanssa? vai kaikki treenit vaan kevyestä viikosta lähtien noilla SBD:illä?
En oo vielä omaksi noita hommannut, mutta ekat vn-kisat vedin SBD:illä ja positiivisesti yllätyin
Ylilämpö on asia uus, kehtaatko tarkentaa?joka tapauksessa ku jalat on tehty, vedät ne alas jo, ettei se ylilämpö haittaa niveliä.
Mä en nyt väitä mitään, vaan tuon esiin vastakkaisen näkökulman mistä joskus luin jostain. En tiedä miten asia on, kun en ole itse sitä tutkinut, mutta homma menee siis näin:No itse en henkilökohtaisesti tuu ikinä enää kyykkäämään ilman lämppäreitä enkä suosittele sitä kenellekään. Ihan polven terveyden kannalta siis. Isot nivelet lämpiää hitaasti ja noi lämpät on massiivinen apu siinä.
Voin vastata tähän, että SBD:n lämppärit on ylivoimaisesti parhaat. Vasta hyväksytty IPF:ssä ja jäykimmät mitä sallitaan. Varmaan 99% nostajista käyttää noita nyt ja syystä. Itse ostin sportheavystä ja maksoi juurikin tuon 70e. Kannattaa katsoa noi koot SBD:n omilta sivuilta ja ottaa se tight fit eli yhden koon pienempi. Hankalat vetää jalkaan, mutta noilla on uskomattoman hyvä kyykätä.