Kysymyksiä Jto:lle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
melkolailla noin eli voimaa tehdään suurimmaksi osaksi ympäri vuoden. kisaliikkeitä sitten opetellaan iisimmällä tahdilla ja stressittömämmässä ympäristössä. ihminen ku ei opi asioita kovin hyvin, ku on liikaa stressiä. sitten kisaan valmistautuessa aletaan tekeen enempi anaerobisia juttuja.

Mitä hyviä neuvoja sulla olis penikkataudin kipujen ja säryn itsehoitoon?
Varsinkin säärien etupuolelta sääriluun molemmin puolin välillä kovaa särkyä ja jomotusta.

lenkin jälkeen heti kunnon jäihin. tärinä on hyvin tehokasta eli autonvahauskoneen ostat. lisäks poikkipäin hierontaa, venyttelyä jne.

lenkin jälkeen heti kunnon jäihin. tärinä on hyvin tehokasta eli autonvahauskoneen ostat. lisäks poikkipäin hierontaa, venyttelyä jne.
Tuota autonvahauskonetta aina mainostat. Mihin asioihin tuo vaikuttaa? Itse olen huoltanut lihaksia putkirullalla ja kaukalopallolla, sekä kukkarotilanteen rajoissa hieronnalla. Olisiko syytä ostaa vahauskone vielä tuohon?

no on se niin järjettömän hyvä kone ja maksaa sen about 20€. tärinä on se juttu siinä ja relaksoi hyvin tehokkaasti pinkeitä lihoja, jotka tuppaa oleen yks penikoittenki aiheuttaja. toi masiina säästää sulta ison läjän hierontamaksuja, vaikka hieman eri funktio siinä onkin. sääriä on helppo hieroa myös ite, joten siinäkin säästät.

hei joku tommonen masiin on meidä salilla missä seisotaan ja se tärisee aivan törkeesti, kannattaisko tota käyttää reenin jälkeen vai lepopäivinä? Laukaiseeko toi lihas jännityksiä?

se on enempi sovellettu treenilaite. alun perin carmelo boscon kehittämä idea. tää vahauskonejuttu on enempi relaksoiva värkki.

Hmm, kiinnostaisi vähän minuakin toi. Onko jotain tiettyjä ominaisuuksia mitä siinä pitää olla ettei osta vääränlaista? Ja pitääkö tuo kauheaa meteliä(kerrostalo)?

Kiillotuskone on hyvä, kun sitä voi käyttää vaikka lihoissa ois domssit, toisin kuin putkirullaa. Aika tuuhee mekkala siitä kyllä lähtee.

ei se liikaa meteliä pidä. tehosekoitin on useimmiten pahempi. kyllähän sitä täs 12v aikana suht kivat provikat ois tienannu, jos muutaman euron ois saanu per urheilijalle myyty kone :) tärinänvaimennusominaisuutta kannattaa välttää ja virtanappi semmonen sit, mitä ei tarvi painaa jatkuvasti.

Eli auttaako se kireisiin lihaskalvoihin niin, että avaa kalvoa ja lihakselle tulee kasvutilaa? Koska tuo on mulla suurin ongelma. Jos auttaa edes vähän niin meikä painelee kauppaan kyllä ostamaan :)

suurin vaikutus on lihaksen rentouttamisessa. ei monkeylläkään noin yksiselitteisesti se ongelma kalvoissa oo.

suurin vaikutus on lihaksen rentouttamisessa. ei monkeylläkään noin yksiselitteisesti se ongelma kalvoissa oo.

Ei varmasti olekaan. Kyllä mä tuon varmaan ostan. Voisinkin muuten tähän viestiin lisätä taas suuret kiitokset jto:lle tämän ketjun olemassaolosta. On se vaan upeeta, että joku jakaa tietoaan ilmaiseksi kansalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom