kulmasoutu leveeltä on hyvä lapaliike..
Kantsisko tuota tehdä pidempää sarjaa 10-15 peruskaudella siis sen 3*4->6*6 kanssaa? Oteleveys mulla on tossa pikkirillit merkeillä. Mulla on pitkät kädet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kulmasoutu leveeltä on hyvä lapaliike..
ihanahelenalle vois suositella joskus sitä reenaamistakin jatkuvan kyselyn sijaan;). sillä vaan sanon ku välillä kyselet niin itsestään selvyyksiä kun itekin tiedät varmasti niihin vastaukset. sori offtopikki, mutta oli pakko avautua:D
Tämähän on kyselyä varten tehty. Sori vaan, mutta enpä tohon edelliseen tiedä vastausta. Ja se ei sulle kuulu mitä minä ( tai kukaan muukaan ) tässä kyselen.
Ymmärrä tämä: Käytä tiedonhankkimiseen omaa aikaasi äläkä muiden. Kenenkään velvollisuus ei ole auttaa sinua, vaan auta sinä itse tseäsi. Niin, ja opettele käytöstavat.
Haussa on se paha puoli, että niitä threadeja tulee aivan sadottain. Minä nyt tarkoitan lähinnä sitä, että minusta on ihanaa kun joku neuvoo henk. koht ( JTO) ja menin nyt liikaa siihen. Anteeksi Jto!
Haussa on tosiaan se huono puoli että siinä pitää ihan itse käyttää omaa aikaa ja nähdä vaivaa. Jos haluat jonkun auttavan sinua henkilökohtaisesti niin palkkaa valmentaja, vaikka jto.
Noiden lisäksi kannattaa myös soveltaa esimerkiksi kuntopalloa, jolla saa tehtyä hieman lajinomaisia räjähtäviä suorituksia. Esimerkiksi yksittäiset kovat heitot suorilla ja koukuilla seinään. Räjähtäviä repäisyjä sopivanpainoisella välineellä. Noita tuli ainakin itse aikoinaan tehtyä. Myös erilaiset tangon "heitot" oli käytössä, niillä joilla nivelet niitä kesti. Näillä saa kehitettyä myös hieman sitä rytmitystä.Mitä liikkeitä suosittelisit nyrkkeilijälle kun reenataan räjähtävää voimaa? Kannattaako kyykkyä tehdä, olisko jotkut hypyt parempia? Itse olen ajatellut ainakin leuanvetoa, penkki / vinopenkki, rinnalleveto, toistoja 3-5.