Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
siltä on unohtunu ihonalanen rasvakerros kokonaan keittiön pöydälle. ei juuri nykyään taida niin ehtii kiipeileen, ku on muita hommia.
mä en tähän tuppaa kirjotteleen enää juuri mitään ohjelmia, kun mulla on niissä aika korkeet kriteerit, eikä vaan "penkkaa 3x10". siihen menee aikaa ja vaivaa, joten teen noi henk.koht.jutut firmani piikkiin. muutamia sunkaltasia tyyppejä ringissä onkin.Kuinka yleistä JTO on, että ihmiset nostaa tollasta 200+ mavesta? Kun tuntuu, että joka toinen vetelee vähintään vitosia jollain 180kglla. Itellä meni helvetti joku 7-8kk, että pääsin 125kg x 5/5/4 ja alotin 90kg ykkösillä. Onko ne kaikki vaan hemmetin lahjakkaita, vai onko oikeasti niin, että nää mun kaltaset tyypit, jokka ei tosiaan paina jotain köykästä 80kg (:D) ja nostaa vielä vähemmän, on tosi poikkeavia?
Käsittääkseni on näin, että lahjakkuus (siis lihasten ja voimankasvamisen) näkyy heti alkumetreillä (ekat treenivuodet), sen jälkeen kehitys hidastuu. Katso vaikka foorumilta nimimerkki Jatkuvuus. Miehellä ei ole mitään älytöntä hirviömassaa ollut todellakaan alkuvuosina, mutta pienellä vuosittaisella kehityksellä on nykyään helvetin kovassa kunnossa NATUNA. Treenannut kuitenkin mooonta vuotta, siinä se avain on. Jaksan pauhata tästä asiasta siksi, että itse olen todella lahjaton punttihommiin :D koskettaa siis aika henk.koht. tämä aihe. PS: vaikka olenkin lahjaton ja ryypännyt paljon kehitystäni tiehen, olen silti normiväen seassa lihaksikas, että treenin kyllä näkee. Pakkiksen mittapuulla en todellakaan ole lihaksikas, normi aloittelijan massoissa. Jaksaa vaan reenata tarpeeks kauan, niin varmasti kehittyy ennemmin tai myöhemmin.