kaNi- sanoi:varmaan soveltuu jos et rintaa, ojentajia ja etuolkapäitä treenaa muilla liikkeillä.. ainakaan eristävillä.
Eipä tule etuolkapäitä reenattua ja ojentajiakin vain silloin tällöin, eli kait se soveltuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaNi- sanoi:varmaan soveltuu jos et rintaa, ojentajia ja etuolkapäitä treenaa muilla liikkeillä.. ainakaan eristävillä.
Slarto sanoi:Hei Jto!
Miten soveltuu 5x5 1-jakoiseen ohjelmaan, joka tehdään kolmesti viikossa?
jto sanoi:mun mielestä 5*5 ei edelleenkään ole mikään ihme ideaali. vaikka siitä oon oman version joskus pyynnöstä tehnyt ja se toimii (tietenkin), en nää sitä minään maailmoja kaatavana ihmeaseena voiman treenaamiseen. mä en oikein käsitä, mikä noissa numeroissa ihmisiin vetoaa...
jto sanoi:mun mielestä 5*5 ei edelleenkään ole mikään ihme ideaali. vaikka siitä oon oman version joskus pyynnöstä tehnyt ja se toimii (tietenkin), en nää sitä minään maailmoja kaatavana ihmeaseena voiman treenaamiseen. mä en oikein käsitä, mikä noissa numeroissa ihmisiin vetoaa...
kun tottunut kahteenjto sanoi:masua tekisin lisäksi, sekä leukoja. 5*5 on ihan ok voimaprogressio, muttei mikään maailmoja kaatava. bodailuun se ei varmaan mikään ideaali ole. rinnallevedon tekisin ekana, jos siinä aikoo rautaa ylös saada. se on kuitenkin teknisesti herkin liike noista ja eniten nopeutta vaativa. lisäksi veto ja kyykky samana päivänä ja tossa järjestyksessä... nounou...
oma ehdotus:
1:
rinnalleveto
penkki
etukyykky
leuat
jalkojen nosto
2:
kyykky
julle
kapea penkki
leuat myötäote
vatsa kiertäen

SIC- sanoi:Muuten tuli mieleen että auttaako julle kireisiin takareisiin/lonkankoukistajiin?

Kiitos ja kumarrus!jto sanoi:mihin tulokseen olet päässyt perusvoimissa? koska ne on tehty? onhan toi lyhyt aika, mutta kyl siitä jotain saa... esim.
3*2*90
3*2*95
2*3*70, 3*2*75
1max