Sitten omakin kysymys taas JTO:lle. Mulla pyörii 'rautaisannos bulgaarialaista' tällä hetkellä kyykyssä, vedossa ja penkissä. Tekis mieli kokeilla stressijaksojen jälkeen salilla maksimit ja täten kysyisin minkälaista piikkausta kannattaisi suorittaa siinä? Tarkoitus ei ole siis kisakuntoon piikata, mutta semmoinen kohtuullinen maksimikunto, jonka jälkeen vois taas palata raakaan työhön. Olisko jotain neuvoa tuohon? Itse en ole koskaan erityisesti piikkaillut, joten ei ole oikein hajua miten se kunto tulisi kaivaa esiin. Muuten kyllä treenit sujuu hyvin omalla painollaan, mutta tuo piikkaus on mulle hepreaa. Valistatko?
Niin, penkkipaidan olen vasta hankkinut, mutta muuten raw:na nostelen. Mitenkäs tuo penkkipaidan käyttö sitten piikkauksissa ja/tai stressijaksolla. Pitäsikö joku ykkönen koittaa ottaa jossain välissä paidalla tjs?
Niin, penkkipaidan olen vasta hankkinut, mutta muuten raw:na nostelen. Mitenkäs tuo penkkipaidan käyttö sitten piikkauksissa ja/tai stressijaksolla. Pitäsikö joku ykkönen koittaa ottaa jossain välissä paidalla tjs?