no nyt olen reenaillut runsaasti. viimeisten neljän päivän aikana kuusi (6) treeniä, jokainen kestoltaan sellaiset 30 - 60 min ja tiukalla sykkeellä, kovalla intensiteetillä, melko lyhyitä sarjoja useita, kaikki voimanostoliikkeet ovat olleet pääliikkeinä ja apuliikkeitä keskivartalolle, kyljet: sivutaivutuksia n. 100 krt per kylki, vatsat: telineissä, koivet: jalkahauiskset ja -ojentajat, yläselkä: face bull tjn., ylätalja, leuanveto, kulmas. hartiat pystyp., vipunostot, rinnallevetoja.
solttupenaa oon painanut sellaisella keskiraskaalla 8 -15 toistomäärällä noin omalla painolla ja 130% enintään omasta painosta lyhyitä sarjoja ja ykkösiä, sekä pitkiä sarjoja eli n. 40 toistoa n. 60% omasta painosta.
mavea tein vain kevyesti kutosia ja kaseja n. 130% painoilla ja vain yhtenä treenikertana.
kyykkyä sen sijaan kokeilin kunnolla ekaa kertaa vuosiin ja huhhuh. kymppejä tein vähän yli omalla painolla ja jalat ovat ihan vetelät vellikasat. varmasti kävely on seuraavat kolme päivää hieman köpöä.
monet lihakset tuntuvat läskin alta ja suorastaan väreilevät kovasta rasituksesta. jotkut ovat jo sanoneet, että treenaaminen näkyy hartioissa ja käsivarsissa. semmoinen palaute vain kannustaa jatkamaan harrastusta. protskupitoista sapuskaa olen nauttinut, hiilareita myös.
lepoa oletettavasti ainakin seuraava päivä, vaikka olisi tilaisuus kevyeen palauttavaankin hytkyttelyyn, pitänee katsoa fiilispohjalta.
upea tämä jto:n palsta. täältä saa moni paljon hyviä ja erinomaisia neuvoja. miten jto jaksaa vastailla moniin usein toistuviin samanlaisiin kyssäreihin, sitä aina vain jaksan ihmetellä.
ei mulla mitään ihmeempää kysyttävää tainnu olla, kuhan häntä höpisin.