Terfe!
Nyt on penaohjelma vedetty läpi, ennätystä ei tällä kertaa tullut.
Syyksi veikkaan omaa tyhmyyttä (en löysänny apuja tarpeeksi).
Rinnalta lähtö näyttää olevan se minun ikuinen ongelma:(
Olenkin nyt miettinyt, että jos tuohon panostaisi seuraavassa nousussa. Jos tekisi toistot stopista?Ainakin ns.peruskaudella.
Noita oteleveyksiä vaihdellessa olen huomannut että "heikoin" otteeni on ns.medium-levyinen...mietinkin että panostaisinko siihen kapean penkin sijaan?
Eli kun penkkitreenien osalta viikko on tälläinen nykyään:
ma:pp
+vinop
+olkapäät (vipunostoja)
to:kapea pp
+ranskalainen
+yläselkää
+hauista jos jaksaa
Niin, olisko järkevää muuttaa tuohon kapean pp:n tilalle se medium pp?kapeaa voisi sitten ottaa apuna, niinku aiemmin olet neuvonu (3x3-6, aina pääliikkeen päälle).
Mietityyttää vain että miten ton mediumin pitäs järkevänä?sama homa kuin kapeessa, vai jotenkin muuten?Jos nyt ylipäätään siihen järkeä panostaa.
Ylärinta on toinen heikkous, tai siis vinopenkki on aika heikkoa...hmm, vaikeaa?Kannattaako siihen panostaa sen kummemmin?Tuota rinnalta lähtöä lähinnä silmällä pitäen...
Löysin myös tälläisen ohjelmarungon, tämä siis normaali penaan:
viikko 1: 3x6x75%
viikko 2: 4x6x75%
viikko 3: 5x6x75%
viikko 4: 6x6x75%
viikko 5: 3x4x80%
viikko 6: 4x4x80%
viikko 7: 5x4x80%
viikko 8: 6x4x80%
viikko 9: 3x80%, 85%, 90%
viikko 10: 2x85%, 90%, 95%
viikko 11: max
onko tässä mitään järkeä?minua eäilyttävät asiat ovat samalla painolla peräkkäisinä viikkoina tekeminen(joeskopec alkaa kummitella
), ja ennenkaikkea tuon lopun "lyhyys", eli ns.piikkaus on lyhyt.
Olen nyt vetänyt läpi nuo perus 5x5 ja sitten sen vaihtelevamman prosenttiohjelman, molemmat oli hyviä...mutta vaihtelua kaipaan taas
Tuo saattaa tosin olla sinunkin väsäämä tuo prosenttihomma, itse törmäsin siihen jossain treenipäivyrissä.
Tässä pari viikko treenaan nyt jotain höntsäilyä, ja sitten taas aloitan jonkun ohjelman...eli pieni kevennys on nyt paikallaan.