Eli riittääkö sun mielestä syödä suunnilleen kulutuksen verran? Mulla on nyt ohjelmana ihan perus nelijakonen, mut on alkanu kiinnostamaan enemmän voima, kuin massapainotteisesti. Oon ymmärtänyt et ennen kuin alkaa tekemään noita enemmän hermotuspohjasia ohjelmia, niin kannattais hankkia jonkunlainen "peruspohja", ennenkuin alkaa noita lyhyit sarjoja vetää pelkästään? Punttiksella oon käynyt ohjelman kanssa n. 3kk ja ikää 14v
Sä et vissiin tee täällä ohjelmia, olen asian näin ymmärtänyt :( . Ohjelma siis on tällä hetkellä tällänen:
Ma Rinta/hauis/vatsa
penkki 4x3^85%
vinopenkki 3x6-8
joskus ristitalja yms.
hauis kp 5x5
ylätalja rutistus 2x10
Ti jalat/rinta
kyykky 5x5
hack-kyykky 3x6
koukistukset joskus 2x10
pohkeet seisten 2x12-15
penkki 3x5^65%
To olkapäät/ojentajat/vatsa
pystypunnerrus 5x5
vipunostot sivuille 2x8, 2x10-12
joskus viparit taaksekin
dippi 5x5
jotain vinokiertoja levypainolla 2x10-30
penkki 4x4^75%
Pe selkä
ylätalja 3x10
alatalja 2x10
kulmasoutu 2x8
kohautukset 2x12-15
penkki 5x3^65 %
mave ois tarkotus ottaa mukaan, tekniikkaharjotelua sitä ennen.
Niin mitä sun mielestä kannattas ottaa pois/muuttaa jos haluaisin ohjelmaa vähän voimapainotteisemmaksi. Kehitystä on tullut ihan hyvin, ja penkissä oon nyt keskittynyt tekniikkaan vähän enemmän. Kyykyssä oon lisänny joka kuukaus 2,5 kg painoja noin 6vk ajan, pitäiskö sun mielestä pitää kevyt viikko välillä? painot on siinä prosentteina aika korkeella(tarkotan sillä, että viiminen toisto on ollut aina aikas tiukka). Vähän pitkä postaus, mutta toivottavasti jaksat lukea läpi :D