Kysymykset joita haluat kysyä, mutta et uskalla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
radial sanoi:
Vaikuttavatko ulkoiset tekijät peniksen kokoon? Vai onko vaan geeneistä kiinni? :david:

Myös ulkoiset tekijät voivat vaikuttaa, kuten plastikkakirurgi :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Raskolnikov sanoi:
Myös ulkoiset tekijät voivat vaikuttaa, kuten plastikkakirurgi :D
Hyvä, mulla on vielä jotain toivoa sitten :lol2:

Mr.Mister sanoi:
:nolo:

Hieman nolo kysymys:

Pitävätkö naiset kokonaan sheivatusta miesten jalkovälistä, vai onko lyhyehkö trimattu karvoitus parempi? (Tietysti makukysymys, mutta näin yleistä mielipidettä kaipaan.)

Tuossa kokonaan trimmatussa on hyvät puolensa:kuola: Ei oo kiva etsiä kalua viidakosta vaikka kalu ei piäni oiskaan niin puska peittää hyvän kokonaisuuden!

No niin. Nolo kyssäri:
Miksi osa miehistä pissii istualtaan osa seisten?

hömppä sanoi:
No niin. Nolo kyssäri:
Tä?! Onko tässä asiassa jotain fanaatikkoja? Minä ainakin kusen vaikka maaten jos se sopii tilanteeseen.

edit: Mitä järkeä on esim eka vääntää jööti, pyyhkiä ja nousta erikseen seisomaan kusemista varten?

hömppä sanoi:
No niin. Nolo kyssäri:
Miksi osa miehistä pissii istualtaan

Ooksäny tosissas? Kuka MIES kusee istualteen ? :eek:

Pienet kaverit ymmärrän ja ne ketkä on kaatokännis ( tai ne kyl yleensä kusee jo housuun ) .. mut et .. eeei vaan ymmärrä ..

jos sulla on esim jonkin sortin lävistys kalussas niin suihku voi olla aika arvaamatonta. tällöin istuminen on ainakin ympäristön kannalta suositeltavaa.

hömppä sanoi:
No niin. Nolo kyssäri:

Kuka mies nyt istualtaan kusee, wtf? Jos on 2in1 hätä, niin silloinhan kusaisee kätevästi istualtaan muttei nyt muuten mitään istumasessioita ruveta turhaan vetämään.

Jii82 sanoi:
Ooksäny tosissas? Kuka MIES kusee istualteen ? :eek:

Pienet kaverit ymmärrän ja ne ketkä on kaatokännis ( tai ne kyl yleensä kusee jo housuun ) .. mut et .. eeei vaan ymmärrä ..

Mä kusen aina istualteen, jos vaan mahdollista. Paljon mukavampaa, voi lueskella eikä tartte tähdätä :thumbs:

radial sanoi:
Vaikuttavatko ulkoiset tekijät peniksen kokoon? Vai onko vaan geeneistä kiinni? :david:
Sheivattu peenis ilmeisestikin näyttää hieman isommalta...;) itse tykkään sekä sheivatuista että ei niin sheivatuista, kunhan on siistitty jotta ei ihan tukehdu niihin karvoihin...:jahas:

Mä oon pikkutytöstä asti luullu et miehet kusee vain ja ainoastaan seisaalteen. Karu totuus selvisi myöhemmin.

hömppä sanoi:
No niin. Nolo kyssäri:
Ite tulee yleensä yöllä kustua istualteen. Sen verta unen pöpperössä joutuu aina menemään kuselle ettei tiiä minne tähtää.

Jii82 sanoi:
Kuka MIES kusee istualteen ? :eek:

..
minä:D

jos ei oo pisuaaria ja ulkona tietty seisten:). kotona aina istuen, vituttaa tähdätä tuohon pönttöön seisten, aina menee kuitenki ohi vähän.

neutraali sanoi:
minä:D

jos ei oo pisuaaria ja ulkona tietty seisten:). kotona aina istuen, vituttaa tähdätä tuohon pönttöön seisten, aina menee kuitenki ohi vähän.

Neutraali, sinäkin:eek:
Onhan se kyllä totta, että kun kiireessä käy hepilliset heittämässä niin sitä saattaa sihtailla minne sattuu mutta jotenkin tuntuis liian monimutkaiselta aina istua pöntölle, kuitenkin tulee ravattua kusella aika tiuhaan.

Istuen kuseminen on vaan tarkempaa ja siistimpää, kuin seisten. Mitään sen hohdokkaampaa syytä mulla ei ole istuen kusemiselle. Seistenkin lorotan myös, aika lailla fiftisixti menee. Kusemisen asentohan on täysin abstrakti asia, joten on 100% mielipidekysymys, onko sillä mitään tekemistä miehekkyyden kanssa vai ei. Mun mielestä naurettavaa ajatella, että kyllä on. Yhtä kapeakatseisen vanhanaikaista on ajatella, että pitkä tai lyhyt tukka on naisellinen tai miehekäs. Niin joo ja sekin on täysin makuasia/mielipidekysymys, joten mitään Sitä Ainoaa Oikeaa Totuutta asiasta ei voi olla.

Mitä tulee topicciin, niin en kommentoi.

neutraali sanoi:
jep, oon harrastanu tuota jo aika monta vuotta, varsin leppoisaa touhua:)
Hohoh mikä kommentti, lepposaa touhua. Damdidam... :D
Itse kusen ainoastaan seisaaltaan paitsi jos on jassolla.

hömppä sanoi:
Mixi pilvi vie unennäön?

Ei se aina vie. Ainakaan mulla:nolo:

"
Dreaming
Two questions dealt with the effect of marijuana on recalled dreaming. "My dreams are more vivid if I go to bed stoned" is common (23%, 18%, 23%, 16%, 12%), but its opposite, "My dreams are less vivid or forgotten if I go to bed stoned" (23%, 27%, 21%, 7%, 13%) occurs about as frequently. Both effects have the same distribution of minimal intoxication levels (7%, 18%, 28%, 9%, 2% and 11%, 23%, 17%, 10%, 3%, respectively). Thus the effects of marijuana on the dreaming process must be modulated by immediate situational and psychological factors rather than dosage per se. Heavy Total users rate Fairly/Strongly and Very Strongly/Maximum about equally for less vivid dreaming, while Low and Moderate Total users peak sharply at Fairly/Strongly (p <.05)."

http://www.druglibrary.org/special/tart/tart20.htm

Enkä sen tarkemmin lueskellut sivua, eli voi olla ihan täyttä huttuakin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom