radial sanoi:Vaikuttavatko ulkoiset tekijät peniksen kokoon? Vai onko vaan geeneistä kiinni?
Myös ulkoiset tekijät voivat vaikuttaa, kuten plastikkakirurgi :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
radial sanoi:Vaikuttavatko ulkoiset tekijät peniksen kokoon? Vai onko vaan geeneistä kiinni?
Hyvä, mulla on vielä jotain toivoa sitten :lol2:Raskolnikov sanoi:Myös ulkoiset tekijät voivat vaikuttaa, kuten plastikkakirurgi :D
Mr.Mister sanoi:
Hieman nolo kysymys:
Pitävätkö naiset kokonaan sheivatusta miesten jalkovälistä, vai onko lyhyehkö trimattu karvoitus parempi? (Tietysti makukysymys, mutta näin yleistä mielipidettä kaipaan.)
Tä?! Onko tässä asiassa jotain fanaatikkoja? Minä ainakin kusen vaikka maaten jos se sopii tilanteeseen.hömppä sanoi:No niin. Nolo kyssäri:
Miksi osa miehistä pissii istualtaan osa seisten?
hömppä sanoi:No niin. Nolo kyssäri:
Miksi osa miehistä pissii istualtaan
hömppä sanoi:No niin. Nolo kyssäri:
Jii82 sanoi:Ooksäny tosissas? Kuka MIES kusee istualteen ?
Pienet kaverit ymmärrän ja ne ketkä on kaatokännis ( tai ne kyl yleensä kusee jo housuun ) .. mut et .. eeei vaan ymmärrä ..
Sheivattu peenis ilmeisestikin näyttää hieman isommalta...;) itse tykkään sekä sheivatuista että ei niin sheivatuista, kunhan on siistitty jotta ei ihan tukehdu niihin karvoihin...:jahas:radial sanoi:Vaikuttavatko ulkoiset tekijät peniksen kokoon? Vai onko vaan geeneistä kiinni?
Ite tulee yleensä yöllä kustua istualteen. Sen verta unen pöpperössä joutuu aina menemään kuselle ettei tiiä minne tähtää.hömppä sanoi:No niin. Nolo kyssäri:
minä:DJii82 sanoi:Kuka MIES kusee istualteen ?
..
neutraali sanoi:minä:D
jos ei oo pisuaaria ja ulkona tietty seisten. kotona aina istuen, vituttaa tähdätä tuohon pönttöön seisten, aina menee kuitenki ohi vähän.
jep, oon harrastanu tuota jo aika monta vuotta, varsin leppoisaa touhuamxm sanoi:Neutraali, sinäkin
.
Hohoh mikä kommentti, lepposaa touhua. Damdidam... :Dneutraali sanoi:jep, oon harrastanu tuota jo aika monta vuotta, varsin leppoisaa touhua
hömppä sanoi:Mixi pilvi vie unennäön?
Luulin olevani ainut. Vituttaa kyl yleisis vessois kun joutuu pikku kushädän takia pyyhkiin niitä alusia.:Dneutraali sanoi:minä:D