Kysymykset joita haluat kysyä, mutta et uskalla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
VelttoV sanoi:
Miesten seisokit liittyy moneen asiaan. Keskimäärin kai joku 3 seisokkia miehellä on yössä. Tämä johtuu siitä, että verenkierto pippelissä toimisi ja ei liity kait paljon mitenkään kiihotukseen yms.

Tai valtaisaan kusihätään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rantapantteri sanoi:
Sama kun kysyis, että onko muusi hyvää... :nolo:

No toihan on ihan eri. Kaikkien mielestähän muusi hyvää on! :rock:

Imo nuo yö/aamuseisokit joutuu varmaan suurimmaks osaks valtaisasta kusihädästä kuten SniffDaddykin sanoi.

Elmukelmu sanoi:
:nolo: Pystyykö naiset pissaamaan seisten? Mitä tapahtuu jos näin tekee? Valuu pitkin reisiä..?

Pystyy, jos osaa. :D Eikä valu pitkin reisiä, vaan lentää kaaressa huomattavan kauas. Tätä ei moni nainenkaan usko, mutta jos uskaltaa kokeilla, näin vain on. Kyykyssä on toki helpompi.

rantapantteri sanoi:
Miltä peppuseksi tuntuu ottavasta osapuolesta? (ei huvita tehdä tähän hätään empiiristä tutkimusta) :)

Joku toinen nainen voi olla eri mieltä, mutta itse sanon, että hyvältä.

hömppä sanoi:
Lisää noloja kysymyksiä, näitähän täällä valvoessa tulee mieleen kohta lukuisia...:)
Eli mixi mixi mixi miehet kuljeskelevat munasilteen kämpässä aamusta iltaan...Tuuletusta? Mä en oo törmänny naiseen joka pylly paljaana olisi koko päivää.

Et ole törmännyt minuun. Enkä kyllä haluaisi, että törmäisitkään silloin, kun kotona kuljeksin. :hyper:

Rarum sanoi:
Aina valmis. :D Pitäähän vanhan partiolaisen olla...
Nyt kun Rarumin neljän viimeisen viestin yhteenvetona voidaan todeta, että tässä on nainen, joka:
- osaa kusta seisaaltaan komeassa kaaressa
- tykkää peppuseksistä
- on aina märkä ja
- kulkee kotonaan pylly paljaana kaiket päivät

niin (alkuperäiseen aiheeseen palatakseni) minä haluaisin kysyä Rarumin puhelinnumeroa. Mutta en kyllä uskalla.

reino sanoi:
Nyt kun Rarumin neljän viimeisen viestin yhteenvetona voidaan todeta, että tässä on nainen, joka:
- osaa kusta seisaaltaan komeassa kaaressa
- tykkää peppuseksistä
- on aina märkä ja
- kulkee kotonaan pylly paljaana kaiket päivät

niin (alkuperäiseen aiheeseen palatakseni) minä haluaisin kysyä Rarumin puhelinnumeroa. Mutta en kyllä uskalla.

:hyper: Valitettavasti tuohon listaan voi lisätä, että olen naimisissa.

HarryG sanoi:
Kuvittelee.

SAULI NIINISTÖ NUMERO 3.

PS. AINA KANNATTAA YRITTÄÄ.

dear_a sanoi:
Miten ihmeessä niitä "tuloksia" mitataan?! Varmaan :david: tämä kysymykseni, mut en vaan tajuu...

Siis puristusvoimalla "hyvä", "hyvempi", "hyvin" puristusvoima. Ei siinä sen kummempia asteikkoja tarvita. Tarkennettakoon, että mitä kovempi puristusvoima, sitä hyvempi. :)

ZweCCo sanoi:
Imo nuo yö/aamuseisokit joutuu varmaan suurimmaks osaks valtaisasta kusihädästä kuten SniffDaddykin sanoi.
Joku joskus mulle tota väitti ja sitten mä rupesin tekemään empiiristä tutkimusta itseni suhteen. Havaitsin, että kusihädällä ei ollut mitään korrelaatiota aamujöpön kanssa.

PikkuT sanoi:
:eek: Empä ole vielä moista kuullut! Tiedän kyllä lihasten treenauksesta, mutta että ihan kliimaksiin saakka... :worship: Ei onnistu iteltä ei...

Kuulemma ihan lapsesta (alk. kouluikäisestä) saakka ollut sama juttu. Omasta mielestään se on ihan tavallista, vaikka sitähän se ei tietenkään ole. Joskus herää kysymys mihin meikäläistä tarvitaan? :jahas:

Gradient sanoi:
Kuulemma ihan lapsesta (alk. kouluikäisestä) saakka ollut sama juttu. Omasta mielestään se on ihan tavallista, vaikka sitähän se ei tietenkään ole. Joskus herää kysymys mihin meikäläistä tarvitaan? :jahas:
Mulla oli tuo taito nuorempana, se on vaan havinnyt jonnekin. Pitaiskohan menna tasta treenaamaan...

Cassyput sanoi:
Mulla oli tuo taito nuorempana, se on vaan havinnyt jonnekin. Pitaiskohan menna tasta treenaamaan...

Anteeks :offtopic: mutta ton takia teillä naisilla on kuukautiset ja te kannatte lasta 9 kk. Teillä on niiiin paljon kivempaa, kaikenmaailman kymmenet perättäiset ja nyt vielä "Look, no hands!". :hyper:

RRKalle sanoi:
... Ja yhdellä mustalaisnaisella ainakin oli kamalan laaja alapääkarvoitus, näin olen kuullut. Harvapa noita haluaa päästä testaamaan, valkolaisista.

Jep, korjattu.

TheLORD sanoi:
Miksi joku treadi lukitaan kun taas joku toinen treadi poistetaan kokonaan?
Useimmat poistetuista threadeista päätyy salaisiin kansioihin jonka näkee vain vipit. Jotkut kyllä poistetaan jostain syystä ihan kokonaan.

Miksi tampereen wolffilaiset MIEHET pitävät ovet avoinna pukkariinsa?
*en ole katsonut!:nolo:

hömppä sanoi:
Miksi tampereen wolffilaiset MIEHET pitävät ovet avoinna pukkariinsa?
Ne venaa että sää kattosit ees kerran. Ees sen yhren kerran.
Sää oot meinaan ainoo kekä ei o viä kattonu. Kattosit ny.

Kylä sitte pysyy ovet säpissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom