Kysymykset joita haluat kysyä, mutta et uskalla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
Tupla-J sanoi:
Haluisko joku kertoa mulle jotain oikein pitävää näyttöä siitä, että evoluutio ei skulaa?
VilleyxSuuri sanoi jo: "Haes nyt alkuun vaikka kirjastosta tiede-lehdet vuodelta 2005." :lol2:
Eli sieltä löytynee jotain pitävää näyttöä. Kun kirjastot ei juuri nyt kuitenkaan ole auki, niin voiko joku vähän nyt valaista, että mitä mullistavaa niistä lehdistä löytyy?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pecman sanoi:
VilleyxSuuri sanoi jo: "Haes nyt alkuun vaikka kirjastosta tiede-lehdet vuodelta 2005." :lol2:
Eli sieltä löytynee jotain pitävää näyttöä. Kun kirjastot ei juuri nyt kuitenkaan ole auki, niin voiko joku vähän nyt valaista, että mitä mullistavaa niistä lehdistä löytyy?
Pitänee plarailla. Sehän kun nyt on ihan pakko olla just sillei, että jostain yksittäisestä pienestä pikku ameebasta ovat kaikki elolliset eliöt kotoisin, koska missään tapauksessa niitä ei ole vahingossa voinut syntyä useampaa, joilla ei sinänsä olisi mitään tekemistä toistensa kanssa. Tiiättekö, tän voi oikeen hyvin paikata semmosella älykkäällä suunnittelulla, mä kuulin tässä yks päivä kun pari kreationistia jutteli siitä keskenään, ja se kuulostaa kyllä erittäin aukottomalta teorialta. Sehän on kans ihan saletti, että jos kerran joka sortin ameebaa löytyy lätäköistä, niin missään muualla ei elämää kertakaikkiansa voi syntyä. Ja näin edelleen.

Tosin mä en vältsysti ole evoluutioteorian paras puolestapuhuja, kun olen siitä aika tarkkaan pihalla (evoluutioperiaatteen sinänsä tiedän, mutta eiköhän tässäkin olla hyökkäämässä jonkun you forgot Poland-jutun kimppuun itse asian sijaan).

Miksi pilvenpoltto estaa krapulan tulon? Vaikka kuinka paljon joisi, mutta polttaa joopelin ennen "nukkumaanmenoa", niin ei kylla ole darrasta tietoakaan. But why?? Siis nain olen kuullut:nolo:

Lieneekö johtua siitä, että monet kysymykset joita ei uskalleta kysyä, ovat tyhmiä?

Mik99 sanoi:
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia. :jahas:

Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä ;)

keksin juuri ihan oikeen kysymyksen jota en uskalla kysyä:

En uskalla kysyä systeriltäni onko se varma että meillä on samat vanhemmat.:(

Tähän nyt ei kukaan varmaan kukaan tällä palstalla osaa vastata, mutta joskus olisi kiva tietää mitä minusta ihan oikeasti puhutaan silloin kun en itse ole paikalla. Tähän kun ei yleensä saa rehellistä vastausta. Ei sillä että se käyttäytymiseeni tms. mitenkään vaikuttaisi, mutta olenpahan vaan utelias paskiainen.

Ultimecia sanoi:
Tähän nyt ei kukaan varmaan kukaan tällä palstalla osaa vastata, mutta joskus olisi kiva tietää mitä minusta ihan oikeasti puhutaan silloin kun en itse ole paikalla. Tähän kun ei yleensä saa rehellistä vastausta. Ei sillä että se käyttäytymiseeni tms. mitenkään vaikuttaisi, mutta olenpahan vaan utelias paskiainen.

Useimmiten pahaa.

Ultimecia sanoi:
Tähän nyt ei kukaan varmaan kukaan tällä palstalla osaa vastata, mutta joskus olisi kiva tietää mitä minusta ihan oikeasti puhutaan silloin kun en itse ole paikalla.
Tuskin paljon mitään. Sanonta kuuluu kutakuinkin seuraavasti: "You'd care less about what people speak of you behind your back if you knew how seldom they spoke of you."

Ultimecia sanoi:

Tämän haluaisin minäkin tietää (itsestäni toki). Joskus välikäden kautta olen saanutkin jotain tietää, eikä kaikki ainakaan aivan täysin paskaa ole ollut. :)

Cassyput sanoi:
Alan ammattilaisia.

E: Siis esim. fysioterapeutteja jne.

Miksi mun nimi ei sitten ole kirjoitettu vihreällä T: rakkauden ammattilainen

Ps. Who cares! Moon punavihervärisokea ;) Sehän voi ollakin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom