Deleted member 20129
jea sanoi:Ville1Suuri sanoi:Mua ainakin vituttaa kun puolet varresta uppoaa pöntössä olevaan veteen, siksi yleensä lepuutankin sitä viereisessä lavuaarissa.
:lol2: :lol2: :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jea sanoi:Ville1Suuri sanoi:Mua ainakin vituttaa kun puolet varresta uppoaa pöntössä olevaan veteen, siksi yleensä lepuutankin sitä viereisessä lavuaarissa.
:lol2: :lol2: :lol2:
DrCarter sanoi:Nii, ei noista wc-pöntöistä saa mitään tauteja, varsinkaan niitä sukupuolitauteja
Originally Posted by hömppä
No niin. Nolo kyssäri:
Miksi osa miehistä pissii istualtaan osa seisten?
Integrandi sanoi:
Tää tosin tuskin kelpaa selitykseksi vaimolle :D
Kyllähän noita suositellaan harjoiteltavaksi kaikille naisille...ei tule inkontinenssivaivojakaan sitten vanhemmiten...esim. tylsän palaverin/junamatkan tms. aikana käypi aika helposti...:D Sain muuten kerran O:n vatsalihastreenin lomassa...DrCarter sanoi:Kyssäri: Kuinka moni nainen harjoittelee, ja millä tuloksilla, noita lantionpohjan lihaksia eli "kiristelee paikkoja":D Punttimimmit? Puolisonne?
Mä oletin, että tiedät, miten mittaus suoritetaan penetrometrilla. MIKESin sivuilta löytyy seikkaperäiset ohjeet:dear_a sanoi:Tuo olisi vastaus kysymykseen "millä mitataan?" ;)
Belmondo sanoi:Eli muitakin alkaa panettaa vatsatreeneissä?
lIhaa sanoi:Mä oletin, että tiedät, miten mittaus suoritetaan penetrometrilla.
Kondyloomahan taisi olla näistä viruksista se, joka on suurimmalla osalla väestöä jossain elämän vaiheessa, usein täysin oireettomana. Ja kun itämisaika on parhaimmillaan useita vuosia, niin vaimolle voi selittää aivan pokkana, että ei sitä voi tietää keneltä se on tarttunut ja milloin. Aina on ollut! Ketään en o pannut! Ugh!Integrandi sanoi:Eräs lääkäri kertoi, että esim kondylooma saattaa tarttua huonolla tuurilla vaikka saunan lauteilta.
Mmmm.... Moskovan metro... mmmm.... :haart:lIhaa sanoi::( = Moskovan metro
rantapantteri sanoi:Miltä peppuseksi tuntuu ottavasta osapuolesta? (ei huvita tehdä tähän hätään empiiristä tutkimusta)
Gradient sanoi:Vaimolla ainakin on nämä lihakset hallussa, ei myönnä treenaavansa niitä, mutta esim. masturbaatio onnistuu ilman käsiä :5:
Epäilemättä niin... Nyt kun oikein mietin, niin tuo kysymyshön on aivan paska. Sama kun kysyis, että onko muusi hyvää...ZweCCo sanoi:No eikö tästäkin voi olla montaa mieltä? Hankala varmaan yksimielistä vastausta saada.
josku3 sanoi:Ku miehillä seisoo herätessä ja nukkuessa,mut entäs naiset? Onko ne märkiä tuolloin?
Riippuu varmaan naisesta. Jotkut on ns. hetivalmiita, eli valmiustilassa ympäri vuorokauden. Joitain taas ei saa märäksi edes kilolla vaseliinia.josku3 sanoi:Ku miehillä seisoo herätessä ja nukkuessa,mut entäs naiset? Onko ne märkiä tuolloin?
josku3 sanoi:Ku miehillä seisoo herätessä ja nukkuessa,mut entäs naiset? Onko ne märkiä tuolloin?