Kysymykset joita haluat kysyä, mutta et uskalla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
Ville1Suuri sanoi:
Kuseskelkaa vessan lavuaariin,se on kaikista kätevintä.:)

Joo voi heittää samalla ku ajaa partaa tms. Tehokkuutta ju nou. :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkäs takia mustalaiset pysäköi autonsa aina invalidipaikoille? Siis kyllähän mä oon aina tajunnu, että ne on täysin yhteiskuntakelvottomia olioita, mutta onko niillä tähän joku ihan virallinen lupa? Ilmeisesti päättäjät on tajunneet, että mannet on niin saatanan surkeita otuksia, että ne pitää pistää samaan sakkiin liikuntavammaisten kanssa - siis näin liikkumisen puolesta.

PunttiOskari sanoi:
Minkäs takia mustalaiset pysäköi autonsa aina invalidipaikoille? Siis kyllähän mä oon aina tajunnu, että ne on täysin yhteiskuntakelvottomia olioita, mutta onko niillä tähän joku ihan virallinen lupa? Ilmeisesti päättäjät on tajunneet, että mannet on niin saatanan surkeita otuksia, että ne pitää pistää samaan sakkiin liikuntavammaisten kanssa - siis näin liikkumisen puolesta.
Joo, ne on aivoinvalideja. On siis lupa.

Ruhli sanoi:
Luulin olevani ainut. Vituttaa kyl yleisis vessois kun joutuu pikku kushädän takia pyyhkiin niitä alusia.:D
//ennenkuin siis voi istuutua
Heitetääs tähän vielä jatkokyssäri: kuinka moni tekee pöntölle kyseisen ns. laskeutumisalustan kun käy tarpeilla(ykönen tai kakonen)?
Itse teen yleisiin/likaisiin vessoihin, mutta yleensä muut vessat(pöntöt) menee ilman siistimistä. Jos sitä mennään paskalle nii sitä sitte kans mennään! :)

PS. Paska on perseestä!

Lisää noloja kysymyksiä, näitähän täällä valvoessa tulee mieleen kohta lukuisia...:)
Eli mixi mixi mixi miehet kuljeskelevat munasilteen kämpässä aamusta iltaan...Tuuletusta? Mä en oo törmänny naiseen joka pylly paljaana olisi koko päivää.

Onko se miesten sihtaaminen oikeasti niin vaikeaa?

Ovatko jotkut naiset oikeasti löysiä alapäästä?

Katsovatko miehet *oikeasti* vaatetustani/hiuksiani/meikkiäni jne?

Miltä miesten alaosasto näyttää/tuntuu ennen kuin kivekset laskeutuvat?

Yöllä on liikaa aikaa ajatella :D

Edit: Mulle mieluiten sheivattu mies.

hömppä sanoi:
Lisää noloja kysymyksiä, näitähän täällä valvoessa tulee mieleen kohta lukuisia...:)
Eli mixi mixi mixi miehet kuljeskelevat munasilteen kämpässä aamusta iltaan...Tuuletusta? Mä en oo törmänny naiseen joka pylly paljaana olisi koko päivää.
Tuuletusta ja on muutenki hyvä olla ku munat saa heilua vapaana eikä purista mistään.

Halo sanoi:

Katsovatko miehet *oikeasti* vaatetustani/hiuksiani/meikkiäni jne?

Yöllä on liikaa aikaa ajatella :D

Edit: Mulle mieluiten sheivattu mies.
Ei se sihtaaminen nyt niin vaikeeta ole, kunhan muistaa keskittyä :D

Kyllä, osa naisista on alapäästään kuin huono rukkanen

Kyllä miehet katsoo vaatetusta, meikkiä ja hiuksia. Tai ainakin minä.

Itseasiassa en muista, ehkä siihen ei tullu siinävaiheessa kiinnitettyä huomiota.

Halo sanoi:
..

Kyllä ovat. Valitettavasti. :(

Halo sanoi:
Kivesten laskeutuminen alkaa 6 kk:n iässä, ja nivuskanavan läpi ne tulevat sikiökauden lopulla tai heti syntymän jälkeen.
-lastenendokrinologit.net

Siitä vaan puristelemaan oikein pikkuisten poikien nyyttejä jos haluat oikeasti tietää. Itse en ainakaan muista miltä tuntuivat, kun koordinaatiokin oli vielä tuolloin kovin huono. Tuskinpa kovin moni täälläkään tunnustaa jos kivekset vielä 20 nurkilla ovat sisuskaluissa...

Halo sanoi:

Katsovatko miehet *oikeasti* vaatetustani/hiuksiani/meikkiäni jne?QUOTE]

Jos esim. yöllä herää kusihätään, niin unensekasena se sihtaaminen ei ole niin simppeliä. Puhumattakaan jos kärsii yö- tai aamustondiksesta... :jahas:

Käsitykseni / kokemuksieni mukaan löysyys on suoraan verrannollinen naisen kokoon. Poikkeuksia varmaan on, mutta näin PikkuT on asian todennut. Joskus sitä on mielessään todennut itsensä melko pienimunaiseksi... :hyper: :rock: :jahas:

Totta kai sitä katotaan muutakin kuin tissejä ja pyllyä. :D

Halo sanoi:

.
mulle ainaki, en jaksa ruveta keskittymään kun menen kuselle vaan haluan tehdä tarpeeni nopeasti ilman sihtailuja. ulko ilmassa tai pisuaarissa on ne hyvät puolet ettei tarvi sihtailla.

PikkuT sanoi:
Käsitykseni / kokemuksieni mukaan löysyys on suoraan verrannollinen naisen kokoon.
Näin minäkin joskus luulin, mutta viimeisimpien tieteellisten tutkimusten valossa ko. rukkanen koostuukin lihaksista, joita on mahdollista treenata joko Cosmon ohjeiden mukaan tai sitten ihan perinteisesti nussimalla. :)

Varminta on siis tarkistaa asia isokokoiseltakin tytöltä ihan empiirisesti. Mieluiten useamman kerran kattavalla otoksella.

reino sanoi:
Varminta on siis tarkistaa asia isokokoiseltakin tytöltä ihan empiirisesti. Mieluiten useamman kerran kattavalla otoksella.
Toistetussakin mittauksessa on systemaattisen virheen mahdollisuus, jos mittatikku on liian pieni. Tämän vuoksi mittaus kannattaa suorittaa kavereiden kanssa.

reino sanoi:
ko. rukkanen koostuukin lihaksista, joita on mahdollista treenata joko Cosmon ohjeiden mukaan tai sitten ihan perinteisesti nussimalla. :)

Tietämystä tosta asiasta vois syventää kysymällä jto:lta. Voimahan se tossakin on tärkein, ei niinkään se koko. Voi kyllä olla, että tää meidän guru käskee vaan kiipeilemään...

Nii on mullakin kyssäri. Täysin hypoteettisesti ajateltuna, jos haluaisin listiä tän solukämpän toisen asukkaan jäämättä kiinni, niin miten se kannattais toteuttaa?

Kilkenny sanoi:
Nii on mullakin kyssäri. Täysin hypoteettisesti ajateltuna, jos haluaisin listiä tän solukämpän toisen asukkaan jäämättä kiinni, niin miten se kannattais toteuttaa?
Ensimmäisenä kyllä tuli mieleen tämä yksinkertainen, perinteinen ja hyväksihavaittu tappo-kuivatus-jauhatus-palkkarin seassa hävitys-metodi, ei jää jälkiä.

reino sanoi:
Näin minäkin joskus luulin, mutta viimeisimpien tieteellisten tutkimusten valossa ko. rukkanen koostuukin lihaksista, joita on mahdollista treenata joko Cosmon ohjeiden mukaan tai sitten ihan perinteisesti nussimalla. :)

Juu, tottahan se värkki lihaksia on täynnä, mutta sitten kun asiaa hieman pyörittelee, eli mitä isompi tyyppi sitä isommat lihakset ja sehän voi olla sitten verrannollinen pimpan kokoon, noin niinkuin vaikka siitä sisääntuloreitin kohdalta. Mutta sitten taas jos se iso rönttönen on täynnä niitä treenattuja isoja, pumpissa olevia lihaksia, ettei sinne oikein mitään enää mahdukkaan... :eek:

En taida lähtee asiaa kenttätyönä tutkimaan. Mulla on velkanen kämppä ja perhettä. :D

Mä oon nukkunut liian vähän. :zzzz:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom