Kysymykset joita haluat kysyä, mutta et uskalla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
könt haben sanoi:
Heitetääs tähän vielä jatkokyssäri: kuinka moni tekee pöntölle kyseisen ns. laskeutumisalustan kun käy tarpeilla(ykönen tai kakonen)?
Itse teen yleisiin/likaisiin vessoihin, mutta yleensä muut vessat(pöntöt) menee ilman siistimistä. Jos sitä mennään paskalle nii sitä sitte kans mennään! :)

PS. Paska on perseestä!

Yleisissä vessoissa pyrin mahdollisuuksien mukaan AINA välttämään istuttavia asioita, mutta jos pakko on mennä niin en ala mitään ihme paperirengas-hässäköitä virittelemään. Varsinkin kun jos on pakko mennä paskalle yleiseen, on hätä jo niin kova ettei aikaa ylimääräisiin rituaaleihin ole... :jahas:

Jatko kyssäri tähän: Kuinka monella äijällä osuu chicceli tuonne wc-pöntön sisäpintaan kun istuu p*skalla? Äärimmäisen ärsyttävän tuntuista... :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä minäkin istun yleensä hädällä kuin hädällä. Paljon siistimpää hommaa kaikin puolin. Pysyy pöntön ympäristökin siistinpänä. Roiskevaara on aina suurempi tuossa tarkkuusammunnassa. Yleisissä vessoissa pyrin välttämään istumista juurikin sen takia, kun kaikenmaailman "wild-bill-hickok-meets-käärmenäyttely" -kaverit kusee renkaat, pöntöt ja lattian kullankeltaiseksi.

Paskooko kukaan seisaaltaan? :D

Halo sanoi:
Onko se miesten sihtaaminen oikeasti niin vaikeaa?

Riippunee vehkeen rakenteesta. Minäkin kusen istuen, olen siis varmaan puolihomo hermafrodiitti? :)

hömppä sanoi:
Eli mixi mixi mixi miehet kuljeskelevat munasilteen kämpässä aamusta iltaan...Tuuletusta? Mä en oo törmänny naiseen joka pylly paljaana olisi koko päivää.

Vaimo harrastaa tätä enemmän kuin minä. :kuola:

Sheivaako mustalaisnaiset alapään, vai onko siellä mekon täydeltä tuheroa?

Elmukelmu sanoi:
Kuinka monella äijällä osuu chicceli tuonne wc-pöntön sisäpintaan kun istuu p*skalla? Äärimmäisen ärsyttävän tuntuista... :curs:

kyllä se on ärsyttävää ja saattaa olla vielä niin helvetin tautistakin, että
näitä kosketuksia tulee välttää.

olen monesti miettinyt vieraalla valtaistuimella voiko siitä saada pöpöjä.
onko muuten kellään tietoa?

tuntuu vielä, että nää nyky pöntöt käy aina vaan pienemmiksi ja matalammiksi.

Kuinka monella äijällä osuu chicceli tuonne wc-pöntön sisäpintaan kun istuu p*skalla? Äärimmäisen ärsyttävän tuntuista...

Mulla sama homma,on tosiaan ärsyttävää.Tarvii painaa slaikkaria alaspäin,ettei kusi lennä pöntön kautta naamalle.

ADEBIS sanoi:
kyllä se on ärsyttävää ja saattaa olla vielä niin helvetin tautistakin, että
näitä kosketuksia tulee välttää.

olen monesti miettinyt vieraalla valtaistuimella voiko siitä saada pöpöjä.
onko muuten kellään tietoa?

tuntuu vielä, että nää nyky pöntöt käy aina vaan pienemmiksi ja matalammiksi.
Eihän noi ihmisen sisällä viihtyvät bakteerit yleensä kovinkaan pitkään selviä hengissä kehon ulkopuolella, joten aika pieni mahdollisuus on tautien siirtymiseen. Tietty sitten jos saat jonkun kusessa viihtyvän pytyn reunassa kasvavan homesienen pippeliisi niin se on toinen juttu... ;)

Elmukelmu sanoi:
Jatko kyssäri tähän: Kuinka monella äijällä osuu chicceli tuonne wc-pöntön sisäpintaan kun istuu p*skalla? Äärimmäisen ärsyttävän tuntuista... :curs:

Mäkin oon miettinyt tätä. Ja myös mahdollista taudin saamista tuota kautta.

-En oo ainakaan koskaan kuullut et jokou ois saanu taudin wc:n pöntöstä.

-Pönttö on täynnä desinfioivia aineita. (yleensä)

-Istumakohtaa säätämällä peniksen saa olemaan koskettamatta pöntön sisäreunoihin.

lIhaa sanoi:
Toistetussakin mittauksessa on systemaattisen virheen mahdollisuus, jos mittatikku on liian pieni. Tämän vuoksi mittaus kannattaa suorittaa kavereiden kanssa.
Aiheen tieteellisyyteen vedoten ehdottaisin, että puhutaan oikeilla termeillä. Sanokaamme siis mittatikkua penetrometriksi. Kyseistä termiä on hyvä käyttää myös testausvaiheen järjestämistapahtumassa eli niinsanotussa iskuyrityksessä. -"Haluatko nähdä mun penetrometrin?"

Toinen hyväksihavaittu vaihtoehto on: "Haluatko ajaa mun jopolla?" Perään voi lisätä lausahduksen: "Se on aika kova keulimaan", samalla kun valmistautuu väistämään äänennopeudella liikkuvaa käsilaukkua.

Mutta vakavasti. Mistä se oikein johtuu, että "isoluisilla" tytöillä on pimpsa kuin vanha saapas? Tai pimpsa on huono sana, parempi olisi ehkä römpsä tai tussu. Pimpsa tai pimppi taas kuvaa pienempää värkkiä. :haart:

kuvitteleeko joku näistä palstalle kirjoittelevista vatipäistä, että sillä siguksi kirjoitetulla vaalilauseella tai kotifilosofin mietelauseella on oikeasti jonkinlainen vaikutus kanssaäänestäjiin?

snadi sanoi:
kuvitteleeko joku näistä palstalle kirjoittelevista vatipäistä, että sillä siguksi kirjoitetulla vaalilauseella tai kotifilosofin mietelauseella on oikeasti jonkinlainen vaikutus kanssaäänestäjiin?

Kuvittelee.

Nii, ei noista wc-pöntöistä saa mitään tauteja, varsinkaan niitä sukupuolitauteja, joita eniten pelätään. Mut veski on kyllä niitä harvoja paikkoja, joissa peniksen tökkiminen posliiniin tuntuu vastenmieliseltä:lol2:

Kyssäri: Kuinka moni nainen harjoittelee, ja millä tuloksilla, noita lantionpohjan lihaksia eli "kiristelee paikkoja":D Punttimimmit? Puolisonne?

DrCarter sanoi:
Kyssäri: Kuinka moni nainen harjoittelee, ja millä tuloksilla, noita lantionpohjan lihaksia eli "kiristelee paikkoja":D Punttimimmit? Puolisonne?

Vaimolla ainakin on nämä lihakset hallussa, ei myönnä treenaavansa niitä, mutta esim. masturbaatio onnistuu ilman käsiä :5:

DrCarter sanoi:

Miten ihmeessä niitä "tuloksia" mitataan?! Varmaan :david: tämä kysymykseni, mut en vaan tajuu...

dear_a sanoi:
Miten ihmeessä niitä "tuloksia" mitataan?! Varmaan :david: tämä kysymykseni, mut en vaan tajuu...

Piikkaat muutaman viikon ja sit maksimitesti. Hyväksytty maksimi on se kun saat puristettua ukkos vehkeen kuolioon.

PikkuT sanoi:
Mutta sitten taas jos se iso rönttönen on täynnä niitä treenattuja isoja, pumpissa olevia lihaksia, ettei sinne oikein mitään enää mahdukkaan... :eek:
Ja se ajaa sua takaa! Täydessä pumpissa! :D
dear_a sanoi:
Niitä mitataan ns. Belmondon testillä, jossa 12 satunnaisesti valittua penetrometria laitetaan jonoon sua varten. :)

lIhaa sanoi:
Huolellisesti kalibroidulla penetrometrilla tietysti.

Tuo olisi vastaus kysymykseen "millä mitataan?" ;)

E: Reino, älä edes aloita... ;) :nolo:

Powerhousu sanoi:
Mutta vakavasti. Mistä se oikein johtuu, että "isoluisilla" tytöillä on pimpsa kuin vanha saapas? Tai pimpsa on huono sana, parempi olisi ehkä römpsä tai tussu. Pimpsa tai pimppi taas kuvaa pienempää värkkiä. :haart:

En allekirjoita tuota väittämää. Omat tutkimukseni RRkallen pseudotieteellisen instituutin nimissä ovat johtaneet eri johtopäätöksiin.

Ja yhdellä mustalaisnaisella ainakin oli kamalan laaja alapääkarvoius, näin olen kuullut. Harvapa noita pääsee testaamaan, valkolaisista.

Ville1Suuri sanoi:
Kuinka monella äijällä osuu chicceli tuonne wc-pöntön sisäpintaan kun istuu p*skalla? Äärimmäisen ärsyttävän tuntuista...

Mua ainakin vituttaa kun puolet varresta uppoaa pöntössä olevaan veteen, siksi yleensä lepuutankin sitä viereisessä lavuaarissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom