Kysymykset joita haluat kysyä, mutta et uskalla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mappana:
Miksi saan kauniita naisia vaikka olen ruma?

Koska olet sika rikas!!!!tai rikas sika....ihan miten vaan...

mappana sanoi:
Miksi saan kauniita naisia vaikka olen ruma?
Mun veikkaus on, että olet sellaisella karskilla ja miehekkäällä tavalla ruma...se vetoo moniin naisiin. Tai sitten sulla on loistavat puhelahjat...:D

Ok, asia jonka olen aina halunnut kysyä ja joka vaivaa mieltäni suunnattomassa määrin ja pyörin öitä sängyssä miettien vastausta siihen, mutta en uskalla sitä kysyä, koska pelkään vastausta:

Mitä vittua oikeesti?

Kaminari sanoi:
Ok, asia jonka olen aina halunnut kysyä ja joka vaivaa mieltäni suunnattomassa määrin ja pyörin öitä sängyssä miettien vastausta siihen, mutta en uskalla sitä kysyä, koska pelkään vastausta:

Mitä vittua oikeesti?

42

Onx amisviikset cool? :david: No ei taida olla.... siksi leikkasinkin ne pois...

Mitä mieltä olette combosta musta nahkatakki, mustat farkut, valkoinen paita ja kalju pää? :haart: ?

PeniZ sanoi:
Mitä mieltä olette combosta musta nahkatakki, mustat farkut, valkoinen paita ja kalju pää? :haart: ?

Hyi v*ttu. On yhtä kuul ku ne amisviiXet. Mee lukee tota "ohjeita vastakkaiselle sukupuolelle"-threadiä. :D

Toi Penikzen kombo on ihan jees jos oot James Dean, Ford Fairlane tai Aivan vitun rock.

Paitsi kalju ei kyllä sovi noihin klassikkonäyttelijöihin/hahmoihin

RRKalle sanoi:
Toi Penikzen kombo on ihan jees jos oot James Dean, Ford Fairlane tai Aivan vitun rock.

Nimenomaan JOS. :rolleyes:

Mitä ne on ne semmoset nimimerkit, joiden nimi on kirjotettu vihreellä? Niinqu esim. Inkeri ja TJJ? :nolo:

En nyt tähän hätään keksinyt tyhmempää kysymystä...

PikkuT sanoi:
Mitä ne on ne semmoset nimimerkit, joiden nimi on kirjotettu vihreellä? Niinqu esim. Inkeri ja TJJ? :nolo:

En nyt tähän hätään keksinyt tyhmempää kysymystä...
Alan ammattilaisia.

E: Siis esim. fysioterapeutteja jne.

Onkos ne asiatuntijastatuksen saaneita jäseniä? Inkeri on fysioterapeutti, TJJ melkeenvalmislääkäri(?), ja mm. nimim. Fysio on vihreällä.

edit: siis äääärettömän hidassss.

Miksi kukaan tuntemani alle 30 v. (tai ylikään) ei osaa arvostaa Suomen Kuvalehden kaltaista laatulehteä, vaan tilaa ennemmin Cosmopolitania tai Glorian teemalehtiä? :david:

EDIT: eli onko SK huono lehti vain ystäväni tyhmiä vai kiinnostuneita vääristä asioista vai onko vika minussa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom